رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی به غرب کشور، وضعیت جوی استان‌ها طی چند روز آینده را اعلام کرد. صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت جوی کشور گفت: جمعه ۲۵ اسفندماه، با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، در نوار غربی دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران، مناطقی از غرب فارس و اصفهان بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود. این وضعیت در این مناطق تا ظهر شنبه ۲۶ اسفندماه ادامه می یابد و بعد از ظهر شنبه تنها در مناطقی از شرق، شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر ابری شده و وزش باد شدید و رگبار پراکنده انتظار می‌رود و به تدریج این سامانه از شمال شرق کشور خارج می‌شود. وی افزود: یکشنبه در برخی نقاط واقع در شرق و شمال شرق، هوا ابری شده و وزش باد و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. در غرب و مرکز کشور نیز افزایش وزش باد انتظار می‌رود. همچنین تا ظهر دوشنبه ۲۸ اسفند ماه در خراسان رضوی و خراسان جنوبی ابرناکی، وزش باد و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست. رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی روز دوشنبه ادامه داد: از بعد از ظهر دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی به غرب کشور، بارش در شمال غرب استان‌های مرزی واقع در غرب، جنوب غرب و در ارتفاعات البرز مرکزی آغاز می‌شود. همچنین در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و کرمانشاه میزان بارندگی قابل توجه است. ضیائیان گفت: سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه گستره فعالیت این سامانه کل نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و غرب استان های اصفهان، فارس و بوشهر است. در آذربایجان غربی، کردستان کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان چهارمحال و بختیاری و شمال کهگیلویه و بویراحمد بارش شدت خواهد داشت. در ضمن طی این روز با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر بارش باران و کاهش دما در نیمه غربی سواحل شمالی پیش بینی می‌شود. همچنین غرب دریای خزر مواج خواهد شد. به گفته وی، در روز سه شنبه، وزش باد شدید در مناطقی از مرکز جنوب و شرق کشور موجب خیزش گردوخاک می‌شود. رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: فردا شنبه ۲۶ اسفندماه آسمان تهران ابری است و در برخی ساعات، رگبار، رعدوبرق و گاهی وزش باد خواهد داشت با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد. همچنین یکشنبه ۲۷ اسفندماه نیز آسمان تهران کمی ابری است و در برخی ساعات وزش باد شدید می‌شود و حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام شهرداری تهران قرار است (شنبه) سه ایستگاه جدید مترو (بهار شیراز، آیت الله کاشانی و شهدای کن) در خط ۶ افتتاح شود. به گزارش ایسنا، عملیات اجرایی احداث خط و ایستگاه‌های خط ۶ مترو تهران، از اواخر دهه ۸۰ خورشیدی آغاز شد؛ خطی که در صورت تکمیل، با ۴۲ کیلومتر طول و ۳۲ ایستگاه، پهنه وسیعی از شمال غرب پایتخت تا جنوب شرق آن را در برگرفته و به یکی از پرمسافرترین خطوط شبکه فعلی مترو تهران تبدیل خواهد شد. از اسفند ماه سال ۱۴۰۱ که ۴ ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولیعصر (عج)، بوستان لاله و کارگر در خط ۶ به بهره‌برداری رسید، تا اسفند ماه ۱۴۰۲ که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم، تعداد ۱۰ ایستگاه در این خط افتتاح شده که آمار قابل تاملی به شمار می‌آید. در واقع مهر ماه امسال نیز ۳ ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهید آرمان علی‌وردی (کوهسار) در اختیار مردم قرار گرفت. با بهره‌برداری از این ۱۰ ایستگاه در مدت زمان یک سال اخیر، تعداد ایستگاه‌های تکمیل شده خط ۶ به عدد ۲۳ ایستگاه می‌رسد تابتوان امیدوار بود پرونده کل ایستگاه‌های خط مذکور (غیر از بخش توسعه جنوبی) در سال ۱۴۰۳ بسته شود.

دیلی میل به مردود اعلام شدن گل سردار آزمون برابر برایتون واکنش نشان داد. به گزارش ایسنا، رم در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا، رمدبا یک گل برابر برایتون شکست خورد ولی در مجموع با برتری ۴ بر یک به دور بعد رسید. در این دیدار سردار آزمون به جای روملو لوکاکو در ترکیب اصلی جالوروسی قرار گرفت و در نیمه اول توانست با ضربه آکروباتیک دروازه برایتون را باز کند ولی داور آلمانی بلافاصله در سوت خود دمید و این گل را مردود اعلام کرد. علت مردود اعلام شدن این گل بازی خطرناک آزمون اعلام شد که پای خود را بیش از حد بالا آورد و نزدیک به سر مدافع برایتون بود. دیلی میل در ادامه نوشت: سردار آزمون به دلیل قوانین فیرپلی مالی از فهرست رم برای لیگ اروپا در دور گروهی کنار گذاشته شده بود ولی دانیله دروسی او را به فهرست بازگرداند. در نهایت رم که در دور قبلی توانسته بود فاینورد را شکست دهد، به دور بعدی رسید و برایتون نیز از لیگ اروپا کنار رفت. حریف یاران سردار آزمون در یک چهارم نهایی لیگ اروپا امروز مشخص می شود. رم فصل قبل به فینال لیگ اروپا رسید ولی با شکست برابر سویا از رسیدن به جام بازماند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از انهدام باند ۴ نفره کلاهبرداری اسکیمر در پایتخت خبر داد و گفت: کلاهبرداران از این طریق ۵ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند. سرهنگ داوود معظمی گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دستگیری اعضای باند کلاهبرداری به روش اسکیمر گفت: در ایام نزدیک به عید نوروز با افزایش خریدهای نوروزی کلاهبرداری‌های اسکمیر یا کپی کردن کارت بانکی نیز افزایش پیدا می‌کند. در این روش کلاهبرداری، افراد سودجو به صورت‌های مختلف اقدام به به دست آوردن کارت‌های بانکی و پرسیدن رمز کرده، سپس با کپی کردن کارت یا عکس گرفتن از آن می‌توانند با داشتن رمز کارت، اقدام به برداشت از حساب بانکی افراد کنند. رئیس پلیس فتای پایتخت ادامه داد: با اقدامات شبانه روزی همکاران ما، چهار نفر که با تشکیل یک باند اقدام به کلاهبرداری به روش اسکیمر کرده بودند، دستگیر شدند. محدوده فعالیت این گروه در بازار تهران بود و در نواحی مختلف و شلوغی که دست فروشان فعالیت داشتند، حضور داشتند. همچنین در یک پمپ بنزین نیز اقدام به کلاهبرداری کرده بودند. معظمی گودرزی گفت: در این محل‌ها افراد مجبور هستند کارت بانکی خود را به دیگران بدهند یا برای خرید از دست فروشان دست به این کار می‌زنند و این افراد نیز از این وضعیت سوءاستفاده کرده بودند. وی افزود: در یکی از موارد، این گروه در یک پمپ بنزین اقدام به کپی کردن کارت های بانکی کرده بودند. روش آنان به این صورت بود که یک نفر کارت بانکی را از صاحب کارت گرفته تا مبلغ بنزین را کارت بکشد و به همین بهانه نیز رمز را از او پرسیده بود. سپس نفر بعدی اقدام به کپی گرفتن از کارت بانکی با روش اسکیمر کرده و با اطلاعات کارت اقدام به کلاهبرداری و برداشت از حساب کرده بودند.