توزیع۱۳ میلیون و ۴۸۰ هزار متر مکعب گاز CNG

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: ۱۳ و میلیون و ۴۸۰ هزار متر مکعب گاز سی ان جی امسال استان توزیع و مصرف شد. سعید جمشیدی افزود: توزیع این میزان سوخت سی‌ان‌جی در استان مرکزی صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف بنزین داشته که اقدام ارزشمندی در راستای حفظ منافع ملی محسوب می‌شود.وی ادامه داد: ۶۲ جایگاه عرضه سوخت سی ان جی و ۱۰۰ جایگاه سوخت مایع در نقاط مختلف استان در مدار سوخت‌رسانی قرار دارند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های های نفتی منطقه استان مرکزی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌هی سوخت استان مرکزی در حال حاضر تجهیزات ، قطعات و فرآیندهای خود را بر اساس چک لیست‌های سازمان استاندارد رفع نقص و به روز رسانی نموده‌اند، اظهار کرد: از مالکان و رانندگان خودروهای گاز سوز درخواست می‌شود که هر چند مدت یک بار وضعیت مخازن نصب شده بر روی خودروی خود را پایش و از صحت سلامت تجهیزات آن اطمینان حاصل نمایند.جمشیدی اضافه کرد: فرسودگی برخی از مخازن نصب شده بر روی خودروهای ۲ گانه‌سوز عامل و تهدیدی برای ایجاد خطر و وقوع انفجار در زمان سوختگیری است.

 

بهره گیری هوشمندانه از فرصت های تولیدی

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در خردادماه و سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ ، عملکرد تولیدی بسیار درخشانی را به نمایش گذاشته است.
برنامه تولید گندله در خرداد ماه ۴۴۵ هزار تن بوده که با تلاش و همت کارکنان این شرکت، میزان ۴۷۸ هزار تن تولید شده که نشان از تحقق ۱۰۵ درصدی برنامه تولید در خرداد دارد.عملکرد تولیدی این شرکت در سه ماهه اول سال جاری، بیش از ۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تن بوده است و با توجه به پیش بینی برنامه تولیدی ۱ میلیون ۴۲۵ هزار تنی، شاهد تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه تولید گندله در سه ماهه می باشیم.این عملکرد برجسته در تولید گندله، نشان از بهره‌گیری هوشمندانه مدیران و کارکنان شرکت فولاد سنگان از ظرفیت‌های تولیدی موجود دارد که توانستند با توجه به آینده نگری در ماه های آتی و چالش های انرژی با اتخاذ تدابیر مناسب و بهبود فرآیندهای تولید، برنامه‌های تولیدی خود را محقق و حتی از آن پیشی بگیرد.با توجه به برنامه تولید ۴۴۰ هزارتنی کنسانتره در خرداد ماه و میزان ۴۳۰ هزار تن تولید شده تحقق ۹۸ درصدی برنامه تولید کنسانتره در خرداد ماه را شاهد هستیم.عملکرد تولیدی کنسانتره این شرکت در سه ماهه اول سال جاری، بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن بوده است و با توجه به پیش بینی برنامه تولیدی ۱ میلیون ۲۶۰ هزار تنی، شاهد تحقق ۹۶ درصدی برنامه تولید کنسانتره در سه ماهه می باشیم که تلاش و همت کارکنان این واحد عظیم پنج میلیون تنی در شرق کشور قابل قبول بوده است.

۷۳ دستگاه آسانسور برای پروژه‌های مسکن مهر گیلان تامین شد
گیلان _فرحی؛ به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، مهندس حامد دائمی اظهار کرد: طی تفاهم نامه فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و وزارت راه و شهرسازی، ۷۳ دستگاه آسانسور جهت نصب در پروژه‌های مسکن مهر تأمین و به انبار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان حمل و تخلیه گردید و به زودی نصب این آسانسور برای واحدهای مسکن مهر استان آغاز خواهد شد.مدیرکل بنیاد مسکن گیلان اضافه کرد: از این تعداد آسانسور ۱۰ عدد در مسکن مهر سیاهکل، ۳۵ عدد مسکن مهر رشت، ۶ عدد مسکن مهر فومن و ۲۲ عدد در مسکن مهر املش نصب خواهد شد.وی ادامه داد: این کمک مالی از محل صندوق ملی مسکن و کمک بلاعوض برای مساعدت تکمیل واحدهای باقیمانده است.دائمی با اشاره به اینکه ساکنان این واحدها بیش از ۱۰ سال از نبود آسانسور رنج می‌بردند، گفت: نصب و راه‌اندازی این آسانسورها در دستور کار قرار دارد و مشارکت متقاضیان را نیز می‌طلبد.

۲ میلیون مترمکعب آسفالت معابر در سنندج انجام می‌شود
کنعانیان- تجارت: شهردار سنندج گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال جاری ۲ میلیون متر مربع آسفالت معابر و خیابان‌ها در این شهر انجام می‌شود.سیدانور رشیدی اظهار کرد: نهضت اسفالت در شهر سنندج در سالجاری نیز قطعا با سرعت بیشتری ادامه پیدا می کند. وی افزود: امسال در کردستان و سنندج با توجه حجم نزولات آسمانی شاهد جبران کم آبی‌های سال های گذشته بوده‌ایم این مهم در کنار برکات بی‌شماری که دارد تا حدودی اجرای پروژه‌های عمرانی را نه تنها در مجموعه شهرداری بلکه در سایر بخش‌ها و مجموعه‌ها به تعویق انداخت.شهردار سنندج اضافه کرد: برنامه ریزی شده که سریع نسبت به رفع ایرادات و ارائه خدمات بیشتر به مردم در حوزه اسفالت در هسته مرکزی نواحی منفصل شهری اقدامات لازم صورت بگیرد کما اینکه اقداماتی که در حوزه آسفالت معابر به ویژه در هسته مرکزی شهر انجام گرفته قابل توجه بوده است.رشیدی یادآور شد: روکش آسفالت میدان لشکر تا میدان انقلاب، میدان انقلاب تا میدان نبوت، چهار راه انقلاب تا سه راه اکباتان، سه راه اکباتان تا میدان کاو، چهاره راه اکباتان تا نبوت، میدان انقلاب تا چهاره راه چهار باغ و بلوار ۲۸ دی انجام شد.وی گفت: در قالب نهضت آسفالت با وجود مشکلاتی که در تامین قیر و اعتبارات وجود داشت سال گذشته با اولویت مناطق کمتر برخوردار و خیابان های اصلی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح معابر انجام شده است.

مردم با حضور پرشور در انتخابات جلوه‌های زیبای همدلی را ثبت کردند
ایلام - استاندار ایلام گفت: مردم این استان بار دیگر با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای، جلوه‌های زیبایی از همدلی را ثبت کردند. حسن بهرام‌نیا " شامگاه جمعه در جریان بازدید از ۲ شعبه‌ اخذ رای در مدارس توحید و شهید چمران شهر ایلام، با بیان اینکه مردم ایلام در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات خوش درخشیدند، اظهار کرد: شور و شعف مردم در پای صندوق‌های مثال‌زدنی و ستودنی است.وی با قدردانی از مردم و خداقوت به همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در راستای کاهش مشارکت، بر روی بوق‌های تبلیغاتی خود حساب باز کرده بودند اما ملت ایران اسلامی بار دیگر، همه توطئه‌های آن‌ها را خنثی کردند.استاندار ایلام با اشاره به اینکه عزت مردم و نظام جمهوری اسلامی و شادی روح شهدای انقلاب و خدمت با حضور مردم متعالی خواهد شد، یادآور شد: امروز مردم سلحشور و مقاوم ایلام در شعب اخذ رای حضور حداکثری و پرشوری داشتند و جلوه‌های زیبای از همدلی را ثبت کردند.

تخصیص 7.9میلیارد ریال برای بهسازی روستای علیصدر
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کبودراهنگ از تخصیص اعتبار 7.9 میلیارد ریالی برای کمک به بهسازی روستای گردشگری علیصدر خبر داد.به گزارش روابط‌عمومی اداره‌‍‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، مهدی غلامی در گفت‌وگویی اظهار کرد: روستای علیصدر یکی از روستاهای هدف گردشگری شهرستان کبودراهنگ است که منحصر بفردترین غار جهان را در دل خود قرار داده است که سالانه بیش از 700 هزار گردشگر با ورود به این روستا از غار بازدید می‌کنند.رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: این روستا علاوه بر غارعلیصدر جاذبه دیگری به نام باغ وحش طبیعت دارد که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باعث افزایش ماندگاری گردشگران در استان شده است. غلامی افزود: از سوی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای بهسازی روستای علیصدر سالانه اعتباری اختصاص می‌یابد که تاکنون در کف‌سازی، جداره‌سازی، روشنایی و ایجاد زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری، پروژه‌های عمرانی هزینه شده که در سال جاری مبلغ 7.9 میلیارد ریال اعتبار برای کف سازی معابر ورودی روستا تخصیص یافته که بزودی توسط پیمانکار عملیاتی خواهد شد.

به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب مطرح شد:

یزد- زهرا افضلیان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای یزد گفت: یزد یکی از استان های پیشتاز و پیشرو در طرح تحویل حجمی آب در سطح کشور است. جواد منصوری با بیان اینکه یزد یکی از استان های پیشتاز در طرح تحویل حجمی است، اظهار داشت: در سال 99 طرح تحویل حجمی در بعضی از دشت های استان آغاز شد که در سال 1400 با تصویب برنامه سازگاری با کم آبی، طرح تحویل حجمی برای همه دشت های استان در دستور کار قرار گرفت. معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای یزد افزود: میزان حجم آب برداشتی از چاه ها مطابق برنامه سازگاری با کم آبی به صورت گام به گام مشخص شده است تا صدمه ای به بهره برداران وارد نشود.
منصوری همچنین ابراز کرد: طرح تحویل حجمی باعث شده که به جای خاموشی اجباری چاه ها در یک مقطع زمانی مشخص، مدیریت مصرف از ابتدای سال شمسی تا پایان همان سال توسط کشاورز انجام شود. وی به برنامه سازگاری با کم آبی در استان اشاره کرد و گفت: این برنامه میزان صرفه جویی در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات و شرب و بهداشت مشخص کرده است. معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای یزد خاطر نشان کرد: طبق برنامه سازگاری با کم آبی، صرفه جویی در بخش کشاورزی با راهبرد مدیریت و مدارا، در بخش صنعت و خدمات با راهبرد تسهیل، تنفس و تشویق باید انجام شود. منصوری در ادامه گفت: از ابتدای دهه 90 نصب کنتور های هوشمند بر روی چاههای کشاورزی، صنعت و خدمات و شرب و بهداشت آغاز و در پایان همان دهه به تکامل رسید. معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای یزد با بیان اینکه استان یزد پیشرو در نصب کنتور هوشمند بر روی چاه ها است، بیان کرد: بیش از 95 درصد از چاه های کشاورزی و بیش از 81 درصد از چاه های صنعتی استان یزد به کنتور هوشمند مجهز اند. منصوری گفت با اجرای برنامه سازگاری با کم آبی در استان از سال 99 تا 1405 باید 223 میلیون متر مکعب آب صرفه جویی به تناسب مصرف در بخش های مختلف انجام شود.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای یزد به پروژه اتاق شیشه ای به عنوان یکی دیگر از طرح های مدیریت مصرف اشاره کرد و گفت: وضعیت منابع دشت ها با استفاده از چاه های اندازه گیری آب های زیر زمینی یا چاه های پیزومتری مشخص و به صورت شفاف در سامانه ای برای اطلاع همه قرار می گیرد. منصوری افزود: در اتاق شیشه ای وضعیت منابع و مصارف آب، میزان برداشت، تغییرات سفره آب زیرزمینی یک دشت به صورت شفاف و بر خط در معرض دید عموم قرار می گیرد. معاون برنامه ریزی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با بیان اینکه بازار آب یکی از راهکار های مدیریت مصرف و تقاضا است ، گفت: بازار آب یزد به صورت پایلوت در دشت یزد - اردکان در پایان سال 1402 وارد مرحله اجرایی شد. محمد راسترو با بیان اینکه یزد سومین استان کشور در راه اندازی بازار آب در کشور است، افزود: بهره برداران با صرفه جویی در مصرف آب می توانند تنها ده درصد از آب مازاد خود را در بازار آب مبادله کنند.
معاون شرکت آب منطقه‌ای یزد در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا سامانه‌ای با عنوان «سبا یزد » (سامانه بازار آب) طراحی شده که متقاضیان از طریق آن نسبت به ثبت درخواست و واگذارکنندگان آب پس از بررسی کارشناسان می توانند درخواستهای مورد نظر خود را پذیرش نمایند.

عبدالهی- تجارت:‌ شهردار کرمان، با تأکید بر اینکه مردم باید تأثیر پرداخت عوارض را در شهر ببینند، گفت: برای تشویق مردم به پرداخت عوارض، نیاز است تا مردم را نسبت به کارهایی که از محل پرداخت مالیات و عوارض در شهر انجام می‌شود، آگاه کنیم.محسن تویسرکانی، در نشست بررسی مسایل و مشکلات مدیریت تشخیص و وصول درآمد شهرداری که با حضور معاونان شهردار و برخی از مدیران شهرداری برگزارشد، ضمن گرامی‌داشت یاد «شهدای هفت تیر»، به‌ویژه «شهید بهشتی»، چهلمین روز شهادت رئیس‌جمهور شهید را نیز تسلیت گفت و بر حماسه انتخابات و حضور پررنگ مردم برای انتخاب فرد اصلح، تاکید کرد. وی با اشاره به آشنایی قبلی خود با حوزه درآمد، جایگاه مدیریت وصول درآمدهای شهرداری را در کسب درآمد مهم دانست و گفت: وصول عوارضی که مردم برای پرداخت آن راه چاره‎ای ندارند، هنر ما نیست؛ باید بر نوآوری، خلاقیت و تدبیر برای دریافت عوارض، تلاش کرد.تویسرکانی، با بیان ینکه درآمد و افزایش آن، از موضوعات اصلی شهرداری است، گفت: با توجه به افزایش بودجه سالیانه باید به سمت اقدامات نوآورانه رفت و از روش‌های سنتی در همه حوزه‎ها به‌خصوص وصول درآمد، فاصله گرفت.وی، با بیان اینکه واحدهای مختلف شهرداری، در مسیر اجرا و پیشبرد برنامه‌های سازمان، موثر و تحول‌آفرین هستند، افزود: از جمله این موارد می‌توان به مدیریت وصول درآمد و سازمان سرمایه‌گذاری اشاره کرد.تویسرکانی، با بیان اینکه به افراد نوآور در وصول درآمد نیاز داریم، گفت: کارکنان باید تحول ایجاد کنند و تنها به آنچه وجود دارد، قانع نباشند.شهردار کرمان، بر اهداف هر سازمان در کسب درآمد و ایجاد راهکار و فرهنگ‌سازی موثر در این خصوص، تاکید و خاطرنشان کرد: فرهنگ بالای شهروندی، مبنای فرهنگ عمومی در جوامع امروزی است.وی، رصد مستمر شیوه‌های کسب درآمد و شناسایی نقاط ضعف و قوت آن را مهم دانست و افزود: هرچند امکانات نرم‎افزاری نظیر سامانه‌های موجود، موثر و لازم است، اما ایجاد راهکارهای نوآورانه برای وصول درآمد، تاثیر بیشتری در افزایش درآمد دارد.شهردار کرمان، با بیان اینکه از ابتدای ورود به شهرداری بر ممیزی تاکید داشته است، گفت: نیاز است تا کارگروهی برای سیاست‌گذاری درجهت وصول درآمد و بررسی روند آن با هدف بهره‌وری بیشتر، تشکیل شود

مدیرعامل فولادمبارکه در بزرگترین جشن متمرکز غدیر در کشور با عنوان «در مسیر قله» گفت: همیشه واژه «خانواده فولادمبارکه» بسیار در صحبت‌ها تکرار می‌شود که مهم‌ترین علت آن این است که تک تک اعضای خانواده فولاد مبارکه در افتخارآفرینی‌ها و رخدادهای این شرکت نقش آفرین هستند.محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در جشن بزرگ خانواده فولاد مبارکه با عنوان «در مسیر قله» که همزمان با عید سعید غدیر خم در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد ضمن تبریک به خانواده فولاد مبارکه اظهار کرد: در نگاه ما تک تک خانواده‌های فولاد مبارکه همکاران و شریک در افتخارات این مجموعه هستند.وی ادامه داد: در کارخانه فولاد مبارکه در هر جمعی که صحبت می‌شود بسیار به واژه «خانواده فولاد مبارکه» اشاره و تکرار می‌شود که دلیل آن سه علت دارد.
طیب‌نیا خاطر نشان کرد: در نگاه اول مقصود ما از خانواده بودن این است که تک تک اعضای خانواده فولاد مبارکه در افتخار آفرینی‌ها و رخدادها نقش‌آفرین هستند.مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به علت دوم گفت: در خانواده تک تک اعضا در ابعاد مختلف نقش‌آفرین هستند و به واسطه همین موضوع در فولاد مبارکه صرفاً به حقوق و مزایا توجه نمی‌شود بلکه به سلامت جسم و خدمات درمانی و همچنین فرهنگ، تعالی، رشد، پیشرفت و ازدواج آنها توجه و برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد.وی جنبه سوم را قدردانی و شکرگزاری اعضای خانواده دانست و افزود: در واقع رمز بزرگ موفقیت و تعالی، شکرگزاری و قدردانی است و در فولاد مبارکه به دلیل اینکه خواستار موفقیت و رشد و پیشرفت هستیم، فرهنگ شکرگزاری و قدردانی را نهادینه کردیم که باید این موضوع را در خانواده‌ها نیز داشته باشیم.
طیب‌نیا یادآور شد: هدف ما از شکرگزاری این است که شکرگزاری ۳۶۰ درجه باشد و ابتدا از خداوند به واسطه نعمت‌ها شکرگزار باشیم که در یک مجموعه فاخر و تأثیرگذاری به نام فولاد مبارکه فعالیت داریم و سپس به دلیل همراهی خانواده‌ها و مدیران بالادستی باید شکرگزار باشیم و این روند را به یک فرهنگ متعالی در فولاد مبارکه مبدل کنیم.
وی ادامه داد: این نکته را باید به همسران و فرزندان شما یادآور شوم که با رشادت‌های پدران و همسران شما این کارخانه سرپا مانده و اینها قهرمانان ملی کشور ما هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از سوی سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور؛ این شرکت بعنوان یکی از موثرترین و فعالین برگزاری میزهای خدمت جهادی در سطح استان معرفی شد.به گزارش راسان خبر از ایلام؛ محمود کشاورز از دیدار چهره به چهره خود با ۲۳۸ نفر از ارباب رجوع در طول سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در راستای ارتباط نزدیک و موثر مردم با مسئولان و شناسایی درخواست‌ها و انتظارات مردمی، از ابتدای سال‌ گذشته تاکنون، هر هفته یکبار برنامه دیدار ملاقات مردمی بصورت حضوری داشته است.وی با اشاره به اینکه دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان علاوه بر اطلاع ‌یابی از دیدگاه مردم، زمینه حفظ ارزش ‌های نظام و خدمت‌ رسانی را فراهم می‌آورد، افزود: در این دیدارها، جوابگویی به مراجعین از طریق پاسخ اقدام مثبت، مشاوره و راهنمایی، به مراجعین خدمات‌رسانی شده است.مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تکریم و پاسخگویی مراجعین در شرکت گاز استان ایلام در سرلوحه اقدامات همکاران قرار دارد، گفت: شرکت گاز استان در راستای طرح تکریم ارباب‌ رجوع و بررسی و حل مشکلات و درخواست ‌های آنان، علاوه بر برگزاری برنامه‌های منظم هفتگی ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره، از طریق سامانه غیرحضوری جامع ارتباط با مشتریان (crm) و نیز برپایی میز‌ خدمت در کلیه ادارات گاز در ستاد و شهرستان‌ها و نماز‌ جمعه، سامانه سامد استانداری ایلام، مصلی و مساجد، پاسخگویی مستقیم روسای ادارات گاز شهرستان ‌ها به مراجعین، میز خدمت الکترونیکی و تلفن گویای ۱۵۹۴ به مشترکین و مراجعین ارائه
خدمت می‌کند.
کشاورز با بیان اینکه در این دیدار‌ها برای رسیدگی به مشکلات مردم با رویکرد حل مسئله توجه ویژه‌ای شده است،افزود: در ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۳۸ نفر بصورت حضوری دیدار چهره به چهره انجام شده که از این تعداد ۲۴ نفر مشاوره و راهنمایی، ۱۹۶ نفر درخواست در زمینه های مختلف گازرسانی از جمله نصب علمک، تغییر نام و غیره و ۱۸ نفر ایده و پیشنهاد بوده است.

حامد شیخ‌پور گفت: شرکت مخابرات ایران در چهاردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت زیرساخت‌های مخابراتی در روند برگزاری انتخابات برای پایداری و تضمین ارتباطات در سراسر کشور، با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود برای فراهم‌آوردن و تأمین امن‌ترین بسترهای ارتباطی و افزایش سطح پوشش و پایداری شبکه برای خلق شورآفرینی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیرماه ۱۴۰۳ کوشش فراوانی در تمامی استان‌ها صورت داده است و همه شعب اخذ رأی در سراسر استان با آمادگی کامل، در امنیت و پایداری کامل قرار دارند.به گزارش تجارت به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، حامد شیخ‌پور، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل و سخنگوی شرکت مخابرات ایران بر پایداری تمامی زیرساخت‌های ارتباطی برگزاری انتخابات در استان تأکید کرد و گفت: با توجه به لزوم استفاده از بستر زیرساخت مخابراتی در زمان برگزاری انتخابات، تمامی عوامل اجرائی از جمله بخش‌های فنی و پشتیبانی شبکه‌های ارتباطی قبل از فرآیند برگزاری انتخابات تا پایان این رویداد ملی در تمامی استان ها در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.شیخ‌پور با اشاره به نشست فوق‌العاده رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، معاونان و مدیران مناطق سراسر کشور، از آمادگی تمامی زیرساخت‌های مخابراتی در کشور برای این رویداد مهم خبر داد و افزود: بسترهای مخابراتی برای پایداری ارتباطات از جمله شبکه تلفن ثابت، همراه، دیتا و همچنین شبکه فیبر نوری در شعب اخذ رأی ثابت و سیار در تمامی مناطق پیش‌بینی شده است.وی افزود: بر اساس گزارش‌های رسیده از تمامی مناطق مخابراتی در سراسر کشور، تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز جهت برپایی انتخابات امروز جمعه ۸ تیرماه از جمله فیبر نوری و ظرفیت‌های ارتباطی، در تمامی نقاط تعریف‌شده از سوی ستاد برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان و فرمانداری‌ها با در نظر گرفتن لینک‌های پشتیبان برای هر یک از مسیرهای مطمئن و پایدار، تأمین شده و بحمدالله تا این لحظه هیچ‌گونه مشکلی دربخش‌های مختلف وجود ندارد.مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با اشاره به استقرار اکیپ‌های فنی مفصل‌بندی فیبر نوری برای رفع هرگونه خرابی احتمالی در حوزه‌های انتخاباتی سراسر استان‌ها تصریح کرد: آمادگی لازم برای رفع سریع مشکلات به منظور پایداری ارتباطات در روز انتخابات وجود دارد و وضعیت مخابراتی در حوزه‌های انتخاباتی استان به صورت مانیتورینگ و لحظه‌ای رصد و پایش می‌شود.وی با تأکید بر اینکه پوشش ارتباطی شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری بر بستر شبکه‌های ارتباطی همراه و ثابت مخابرات است، گفت: در همین راستا، اقدامات لازم زیرساخت‌های مخابراتی برای برگزاری هر چه بهتر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان مهیاست.