اپلیکیشن خدمات آنلاین بیمه سامان رونمایی شد
اپلیکیشن خدمات آنلاین شرکت بیمه سامان در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ و با حضور علی استادهاشمی رئیس كل بیمه مركزی، محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و احمدرضا ضرابیه مدیرعامل شرکت بیمه سامان، رونمایی شد.به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، احمدرضا ضرابیه دراین مراسم با بیان اینکه خدمات الکترونیک شرکت با هدف بزرگ تر کردن شبکه فروش طراحی شده است، اعلام داشت که شرکت بیمه سامان به دنبال فروش مستقیم نیست.وی، با اشاره به اینکه فروش از طریق اپلیکیشن شرکت بیمه سامان، با اتصال به کد نمایندگان صورت می گیرد، اظهار کرد: با این روش، هم کارمزد نماینده پرداخت می شود و هم دامنه کسب و کار او بزرگتر خواهد شد.در ادامه این مراسم، سید میثم بهشتیان، مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان هم گفت: اپلیکیشن شرکت بیمه سامان که به منظور تجمیع همه خدمات قابل ارائه به مشتریان و به منظور تسریع و تسهیل خدمات دهی به آنها طراحی شده، دقت و کیفیت فعالیت ها را افزایش خواهد داد.وی افزود: در فاز نخست، اپلیکیشن خدمات آنلاین شرکت بیمه سامان، خدمات مربوط به بیمه های درمان و بیمه های زندگی را ارائه می دهد و در هر فصل، امکانات تازه ای به آن افزوده می شود.
جشنواره تابستانی بیمه ملت با تخفیفهای ویژه آغاز شد
همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان، شرکت بیمه ملت، اقدام به برگزاری جشنواره فروش بیمههای عمر و حوادث، مسوولیت دوچرخه و آتش سوزی با تخفیفهای ویژه کرده است.به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و تقارن آن با اعیاد سعید غدیر و ولادت امام هفتم شیعیان، حضرت امام موسی کاظم (ع)، شرکت بیمه ملت اقدام به برگزاری جشنی بیمهای با عنوان «جشنواره تابستانی بیمه» کرده است. این جشنواره که از 7 تیرماه 1403 آغاز شده و تا 31 شهریورماه 1403 ادامه خواهد داشت، فرصتی استثنایی برای متقاضیان خرید بیمه است تا با بهرهمندی از تخفیفهای ویژه، از مزایای پوشش بیمهای در این ایام خاص بهرهمند شوند. در این مدت، متقاضیان میتوانند از تخفیفهای ویژه در رشتههای بیمهای زیر بهرهمند شوند:-بیمه آتشسوزی: 20 درصد مازاد بر تخفیفات فعلی تا سقف 70 درصد -بیمه عمر و حوادث: 10 درصد -بیمه مسئولیت دوچرخه: با حق بیمه 5 میلیون ریال و شرایط ویژه -جبران خسارات مالی در صورت بروز حوادث غیرمترقبه، آسودگی خاطر در سایه پوشش بیمهای، بهرهمندی از تخفیفهای ویژه از جمله مزایای شرکت در این جشنواره عنوان شده است.بیمهگزاران، مشتریان و علاقهمندان میتوانند برای استفاده از این تخفیف ویژه، به شعب و نمایندگیهای سراسر کشور بیمه ملت مراجعه و یا از طریق تماس با مرکز پاسخگویی این شرکت به شماره 85333-021 از جزئیات بیشتر جشنواره و شرایط استفاده از آن مطلع شوند.
مهر تایید سهامداران بر صورتهای مالی بانک اقتصادنوین
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک اقتصادنوین با حضور بیش از ۶۵درصد سهامداران برگزار شد و صورتهای مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ این بانک با رای سهامداران به تصویب رسید.به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مجمع که روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ در سالن همایشهای هتل قلب تهران برگزار شد، گزارش عملکرد هیئتمدیره و دستاوردها و موفقیتهای بانک در سال گذشته ارائه شد و پس از قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی و پاسخ به سوالات سهامداران، صورتهای مالی سال ۱۴۰۲ این بانک به تصویب سهامداران رسید. بر اساس صورتهای مالی حسابرسی شده، بانک اقتصادنوین موفق شد با ۱۳۲ درصد رشد نسبت به سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۴۹۳ ریال به عنوان سود پایه هر سهم محقق کند که بر اساس تصمیم مجمع مقرر شد پس از لحاظ کردن مفاد مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا، ۱۰ درصد سود خالص بهصورت نقدی به سهامداران پرداخت و مابقی در جهت برنامه بانک برای افزایش سرمایه مجدد و تقویت حدود فعالیت و نسبتهای نظارتی در حساب سود انباشته ذخیره شود. سایر جزییات برگزاری این مجمع و تصمیمات سهامداران در سامانه جامع اطلاعرسانی ناشران (کدال) اطلاعرسانی خواهد شد.
افتتاح ساختمان جدید شعبه استاد مطهری بابل بانک قرضالحسنه مهر ایران
در راستای ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان، ساختمان جدید شعبه استاد مطهری بابل بانک قرضالحسنه مهر ایران افتتاح شد.به گزارش تجارت به نقل از پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، در مراسمی با حضور «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک، دکتر «حسن نتاج» نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، «مجید خسروی» سرپرست معاونت پشتیبانی، «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسبوکار و «وحید مرادنژاد حصاری» مدیر شعب بانک در استان مازندران، ساختمان جدید شعبه استاد مطهری بابل بانک قرضالحسنه مهر ایران افتتاح شد. شعبه استاد مطهری بابل از سال ۱۳۸۸ در مرکز شهر بابل شروع به فعالیت کرده و هماکنون بیش از ۱۶هزار مشتری و بالغ بر ۸۰۰۰ میلیارد ریال منابع دارد.
گروه بانک و بیمه: شهره حقی - مدیرعامل بانک ملی ایران در «نشست هماندیشی و تبیین برنامههای عملیاتی اداره امور شعب استان مازندران» تاکید بر توسعه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی خدمات بانک از ارائه هر ماه دو محصول جدید در سال جاری خبر داد.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که اعضای هیات مدیره و هیات عامل حضور داشتند، با اشاره به اهمیت هوشمندسازی و نقش کلیدی آن در ارتقای کیفیت خدمات بانکی، اظهار داشت: ما در بانک ملی ایران، تحول دیجیتال را به عنوان یکی از اولویتهای اصلی خود در نظر گرفتهایم و در تلاشیم تا با استفاده از فناوریهای نوین، خدمات خود را به روز و کارآمدتر کنیم.
اقدامات بانک ملی ایران در زمینه تحول دیجیتال
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: در این رابطه زیرساختها و تجهیزات فناوری اطلاعات بانک ملی بهروزرسانی شدهاند تا از پایداری و امنیت سیستمها و همچنین سرعت ارائه خدمات اطمینان حاصل شود. با تشکیل کمیته فناوری، برنامهریزی و نظارت نیز بر فعالیتهای مربوط به این حوزه بهطور منسجم و هدفمند انجام میشود.نجارزاده ادامه داد: نرمافزارهای جدیدی برای ارائه خدمات نوین و ارتقای کارایی فرآیندهای بانکی طراحی و پیادهسازی شده است.همچنین با هدف افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات سریعتر، اختیارات بیشتری به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور تفویض شده است.مدیرعامل بانک ملی در خصوص طراحی نرمافزار جدید برای سنجش اعتبار مشتریان گفت: با استفاده از این نرمافزار، فرآیند اعتبارسنجی مشتریان به صورت هوشمند و خودکار انجام میشود که این امر موجب تسریع در ارائه تسهیلات و همچنین کاهش ریسک اعتباری بانک خواهد شد.وی تأکید کرد: ما معتقدیم که با استفاده از فناوری اطلاعات و هوشمندسازی خدمات، میتوانیم به بانکی مدرن، کارآمد و مشتریمحور تبدیل شویم و سهم خود را در توسعه نظام بانکی کشور ایفا کنیم. مدیرعامل بانک ملی در ادامه به روسای استانها برای ساماندهی املاک مازاد بانک اختیار تام داد و گفت: ما از طرحها و برنامههایی که در راستای ارتقای عملکرد بانک، افزایش کارایی و همچنین رفاه کارکنان باشد، حمایت میکنیم.دکتر نجارزاده، بر توسعه و پیشرفت در حوزه رفاهی کارکنان به عنوان یکی از اولویتهای اصلی بانک ملی تأکید کرد و گفت: ما در تلاشیم تا با ارائه امکانات رفاهی مناسب، انگیزه و تعهد کارکنان را برای انجام وظایف خود افزایش دهیم.مدیرعامل در ادامه از برنامه این بانک برای احداث مجتمعی در استان مازندران خبر داد و گفت: این مجتمع با هدف ارائه خدمات نوین و باکیفیت به مشتریان و همچنین رفاه بیشتر کارکنان احداث خواهد شد.وی در خصوص ارائه خدمات بیمهای به کارکنان بانک ملی، اظهار داشت: ما پیگیر ارائه هر چه بیشتر خدمات بیمهای به همکاران خود هستیم تا در صورت بروز مشکل، دغدغههای مالی آنها تا حد زیادی مرتفع شود.
همه محصولات بانک ملی ایران باید غیر حضوری شوند
وی بر ضرورت تحول در حوزههای مختلف، بویژه فناوری، انضباط مالی و همدلی برای رسیدن به جایگاه واقعی بانک ملی تأکید کرد.دکتر نجارزاده با اشاره به سابقه درخشان و پتانسیل بالای بانک ملی ایران، اظهار داشت: ما بهترین بانکداران را در بانک ملی داریم و با تکیه بر توان و تخصص این سرمایههای ارزشمند، میتوانیم به قلههای موفقیت دست یابیم.وی در ادامه به ضرورت اصلاحات ساختاری در حوزه فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: باید با استفاده از فناوریهای نوین، خدمات خود را به روز و کارآمدتر کنیم.دکتر نجارزاده با ضمن تاکید بر اینکه باید همه محصولاتمان غیرحضوری شود، خاطرنشان کرد: برای بانک ملی هیچچیز بهتر از تغییر در فناوری و حرکت به سمت بانکداری دیجیتال نیست.
خیز بانک ملی ایران برای ارتقای مشتری مداری و ارائه خدمات بهتر
مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به تغییرات مثبت صورت گرفته در این بانک طی ماههای اخیر، اظهار داشت: ما در تلاشیم تا با ارائه خدمات نوین الکترونیکی، توسعه بانکداری دیجیتال، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان، بانک ملی را به بانکی مدرن، کارآمد و مشتریمحور تبدیل کنیم. دکتر نجارزاده بر ضرورت ارتقای عملکرد مدیریتی در همه سطوح سازمانی تأکید کرد و با اشاره به شاخصهای تعیینشده برای ارزیابی عملکرد مدیران، اظهار داشت: برای دستیابی به اهداف کلان بانک ملی و حرکت در مسیر نیل به جایگاه ایدهآل، لازم است که مدیران در همه سطوح سازمانی نسبت به ارتقای عملکرد خود اهتمام ورزند.