رئیس جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع از ۸ هزار تن اقلام تنظیم بازار هیئت های مذهبی خبر داد و گفت: برنج با قیمت هرکیلوگرم ۳۵ هزار تومان، شکر ۴۲هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت قرمز منجمد (میانگین) ۳۰۰هزار تومان و گوشت مرغ منجمد ۶۵هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می‌شود.
جبرئیل برادری در مورد تخصیص سهمیه تنظیم بازار اقلام و کالاهای ضروری ویژه محرم برای هیئت‌های مذهبی گفت: این کالاها شامل برنج، گوشت قرمز و شکر است.
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران افزود: این اقلام به هیئت‌های مذهبی با معرفی نامه سازمان تبلیغات و امور مساجد جهت اقامه عزای سید الشهدا (ع) عرضه می‌شود.
برادری بیان کرد: این اقلام شامل 750تن گوشت قرمز، 2650 تن گوشت مرغ، 3205 تن برنج و 1400 تن شکر است.
وی با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیئت‌های مذهبی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها با معرفی نامه امور مساجد و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی در سطح شهر تهران و مباشرین درسطح شهرستان صورت گیرد.
وی تصریح کرد: هیات مذهبی می توانند با در دست داشتن معرفی نامه به سردخانه های تهرانپارس و هشت شهریور برای دریافت گوشت قرمز منجمد و مباشرین سازمان تبلیغات و امور مساجد برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.
برادری درخصوص قیمت این کالاها گفت: برنج با قیمت هرکیلوگرم 35 هزارتومان، شکر 42هزار و 500 تومان، گوشت قرمز منجمد(میانگین) 300هزارتومان و گوشت مرغ منجمد 65هزار و 700 تومان در این طرح عرضه خواهد شد.
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع این اقلام تا آخر ماه صفر ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیئت‌های مذهبی و برپایی مجالس سیدالشهدا (ع) قدمی برداشته باشیم.
وی یادآور شد: رمز ماندگاری اسلام محرم و صفر است و همه ما وظیفه داریم در حد توان و امکان خود نسبت به برگزاری مجالس سیدالشهدا (ع) کمک و یاری به هیئت‌های مذهبی داشته باشیم.

در بازار آزاد هر ۱۰۰۰ دینار عراق به قیمت ۴۰ هزار تومان رسید.
قیمت ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است به طوری که امروز قیمت هر ۱۰۰۰ دینار عراق به ۴۰ هزار تومان در بازار آزاد رسیده است.
محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی اخیراً گفته است که امسال این آمادگی را داریم که بعد از برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی و در راستای تکریم زائران، عرضه ارز اربعین را به صورت دینار در شعب منتخب شبکه بانکی آغاز کنیم. به گفته او، در اربعین امسال نیز به هر زائر متقاضی به میزان ۲۰۰ هزار دینار ارز به نرخ ETS که در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مبادله می‌شود و هیچ کارمزدی هم نخواهد داشت از طریق شعب منتخب شبکه بانکی در شهرها و روستاها پرداخت خواهد شد تا زوار اربعین حسینی دچار مشکل نشوند.
گفتنی است، ثبت‌نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی علیه‌السلام از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ مصادف با اولین روز ماه محرم در سامانه سماح آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: ٢٥ درصد قبوض برق خانگی صادره در شهر تهران از ابتدای خرداد ماه رایگان شده است. کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان این که ٧٥ درصد مشترکان برق شهر تهران شامل ٣ میلیون و 500 هزار مشترک دارای تعرفه خانگی هستند گفت: از مجموع یک میلیون و 200 هزار صورت حساب برق خانگی صادره در شهر تهران از ابتدای خردادماه، 580 هزار صورت حساب مشمول پاداش کاهش مصرف شده است و ٢٥ درصد قبوض صادره نیز با احتساب پاداش تخصیصی، با رقم صفر ریال صادره شده است. وی افزود: برای تامین برق مصرفی شهر تهران در ساعات اوج بار نیاز به 300 تا 350 مگاوات انرژی مازاد است که تامین این میزان انرژی برای ساعاتی محدود از طریق احداث نیروگاه فاقد توجیه فنی و اقتصادی است و ضروری است با مدیریت بار و توزیع صحیح روند مصرف، مصرف برق در ساعات اوج بار تعدیل و اصلاح شود. وی در ادامه بالغ بر ١٥ درصد از مصرف برق پایتخت را متعلق به بخش اداری دانست و گفت انتظار می‌رود با افزایش همکاری مشترکان بخش اداری شاهد دستیابی به عدد 180 مگاوات صرفه جویی در این حوزه به صورت تدریجی تا مردادماه باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید شاخص‌های لازم برای دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها هر سال سخت‌تر می‌شوند.
رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، پس‌ از جلسه مدیران عامل باشگاه‌ها در نشست سالیانه صدور مجوز حرفه‌ای عنوان کرد: امروز جلساتی برگزار شد. جلسه اول مربوط به مجوز حرفه‌ای و باشگاه‌هایی بود که موفق به کسب مجوز شدند. همچنین در این نشست شاخص‌هایی که فیفا برای لیگ جدید اعلام مشخص کرده، عنوان شد. باشگاه‌ها باید سعی و تلاش بیشتری داشته باشند تا این موارد را اجرایی کنند. سال به سال که می‌گذرد، شاخص‌ها وسیع‌تر و سخت‌تر می‌شوند. سال گذشته نسبت به الان شاخص‌ها خیلی راحت‌تر بود. به همین دلیل باشگاه‌ها باید خیلی بیشتر فعالیت کنند.
درویش ادامه داد: بسیاری از شاخص‌های مطرح شده در مورد مسائل سخت‌افزاری باشگاه‌هاست. در این موضوع، بخشی از ابعاد آن در اختیار باشگاه‌هاست. برای نمونه باشگاه‌هایی مثل ما و استقلال تنها ورزشگاه آزادی را برای برگزاری مسابقات خود در اختیار داریم. در جهت رفع معایب این ورزشگاه کار آنچنانی از دست ما بر نمی‌آید و یک کار ملی باید انجام شود.
مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به مفاد جلسه دوم عنوان کرد: جلسه دوم پیرامون سقف قراردادها و دستورالعمل‌های جدید بود که خداراشکر همه متفق‌القول بودیم که سقف قراردادها اتفاق خوبی است. به نظرم اگر سالیانه ۲۵ درصد به این سقف اضافه کنیم، چهار سال بعد این مبلغ به ۱۰۰۰ میلیارد می‌رسد و آیا این رشد و کیفیت فوتبال ما آنقدر تغییر کرده که قراردادها ۲ تا ۳ هزار درصد رشد کرده است.
او با اشاره به عدم رشد کافی فوتبال ایران عنوان کرد: هنوز بازیکنان قدیمی ۱۰ سال پیش تیم ملی دارند کیفیت بالای خودشان را نشان می‌دهند. این نشان دهنده این است که فوتبال رشد نکرده و ای کاش با تورم رشد می‌کرد ولی چند برابر تورم رشد کرده است. یقین دارم که سقف قرارداد اگر فدراسیون فوتبال امروز ۱۰۰۰ میلیارد بگذارد، باز هم بازیکنان عین ۱۰۰۰ میلیارد را قرارداد می‌بندند! البته شاید ما مدیران هم مقصر باشیم که سطح توقعات را بالا بردیم.