بازدید از پروژه سالن ورزشی شهیده فائزه رحیمی

شهردار نسیم شهر از پروژه سالن چند منظوره ورزشی شهیده فائزه رحیمی بازدید کرد .تجارت – بهارستان – علی کیوانی ، محمدرضا باباحسینی شهردار نسیم‌شهر با همراهی معاونین دوایر مختلف شهرداری از پروژه سالن چند منظوره ورزشی شهیده فائزه رحیمی بازدید نمود . به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی شهرداری نسیم شهر ، شهردار نسیم شهر در حاشیه بازدید از پروژه سالن چند منظوره ورزشی شهیده فائزه رحیمی که در بوستان بزرگ خلیج فارس مراحل اجرایی خود را می‌گذراند گفت: سالن چند منظوره ورزشی شهیده فائزه رحیمی نسیم شهر یکی از شاخص ترین رویدادهای منطقه برای افتتاح در هفته دولت است.محمدرضا باباحسینی شهردار نسیم‌شهر افزود: این پروژه ورزشی با توجه به پایش ، ارزیابی و نظارت مستمر عملیات عمرانی خود را از سر گرفته و با سرعت مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذراند. شهردار نسیم شهر یادآور شد: با توجه به طرح عمرانی و افق تعیین شده پروژه‌های سطح شهر این طرح نیز در راستای ارج نهادن جایگاه ورزشی و افزایش سطح آمادگی جسمانی و سلامت شهروندان به ویژه جوانان در برنامه‌های شهرداری گنجانده شد تا بتوانیم با رویکرد ارتقاء سرانه‌های ورزشی آن را در بوستان بزرگ خلیج فارس احداث نماییم

 

3/8 همت پاداش صرفه‌جویی گاز در استان

قریشی – تجارت: مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: 3/8 همت پاداش صرفه‌جویی به بیش از ۱۷ میلیون مشترک گاز تعلق گرفت. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین به نقل از سایت شرکت ملی گاز ایران؛ مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: 3/8 همت پاداش صرفه‌جویی به بیش از ۱۷ میلیون مشترک گاز تعلق گرفت. وی با اعلام این خبر، افزود: بر اساس مصوبه دولت در خردادماه سال ۱۴۰۲، مقرر شد از نیمه آذرماه تا نیمه اسفندماه، هر مشترک گاز بخش خانگی که بیش از ۱۰ درصد صرفه‌جویی داشته باشد، شامل پاداش صرفه‌جویی شود که خوشبختانه با همراهی بسیار خوب مردم در این زمینه، به‌رغم سرمای زمستان پارسال به‌ویژه در بهمن و اسفندماه، بیش از ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک از این تخفیف و پاداش صرفه‌جویی بهره‌مند شده‌اند. رحمانی تصریح کرد: در این مدت، بیش از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب گاز صرفه‌جویی شده که بر اساس مشوق‌های ابلاغی به‌منظور تشویق مشترکین به مدیریت مصرف، مبلغ ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان (3/8 همت) پاداش صرفه‌جویی به مشترکینی که مصرف گاز خود را نسبت به سال ۱۴۰۱ و در بازه زمانی مشابه، کاهش داده‌اند، تعلق می‌گیرد.

«ام.آر.آی» مهمترین مطالبه مردم گلستان وارد استان شد
دستگاه تصویرداری «ام.آر.آی» که یکی از مطالبات مردم استان بود، وارد گلستان شد.مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: دستگاه «ام.آر.آی» یکی از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی و از نیازهای ضروری چندین ساله مردم این استان بود. به گزارش خبرنگار تجارت نیلوفر احمدی از گرگان، رمضان زینلی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به لطف دولت مردمی شهید جمهور در نظام سلامت استان پیشرفت‌های چشمگیری داشته ایم و هر روز شاهد پیشرفت و افزایش امکانات در این استان هستیم.مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان افزود: شهرستان گرگان به عنوان مرکز و اولین شهر پرجمعیت گلستان است که بیمارانی را از سراسر استان پوشش می‌دهد. وی این دستگاه را اولین دستگاه «ام.آر.آی» دولتی رایگان در استان دانست و ادامه داد: دستگاه MRI فیلیپس ۱/۵ تسلا فویلی هلیوم (دستگاه تصویربرداری) با ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیارد ریال در فضایی به مساحت دو هزار مترمربع در بیمارستان تخصصی حکیم جرجان شهرستان گرگان نصب و راه اندازی خواهد شد.وی با بیان اینکه در روزهای آتی با استقرار تیمی MRI در بیمارستان تخصصی حکیم جرجانی گرگان، نصب و راه اندازی می‌شود، بیان کرد: دستگاه‌ MRI از پیشرفته‌ترین دستگاه موجود در کشور است که قابلیت حمل بیمار در وزن‌های بالا را دارد و راه اندازی این دستگاه همچنین از تحمیل هزینه‌های سنگین به بیماران ناشی از مراجعه به دیگر استان‌ها جلوگیری خواهد کرد.زینلی با بیان اينکه اين دستگاه اولین دستگاه «ام.آر.آی» رایگان تامین اجتماعی استان است، عنوان کرد: یکی از نیازهای استان گلستان در حوزه درمانی، دستگاه ام.آر.آی(MRI) بود که در این راستا پیگیری‌های زیادی صورت گرفت.وی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ درصد از فرآیند ساخت این دستگاه به اتمام رسیده است، گفت: دستگاه «ام.آر.آی» در مرداد ماه نصب، هفته دولت افتتاح و از ابتدای مهرماه آماده بهره‌برداری خواهد بود.وی خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه نیز همزمان با نصب این دستگاه آموزش‌های لازم را می‌بینند.

افزایش 2 و نیم برابری تجهیزات پزشکی بیمارستان ها در فارس
شیراز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گفت: هشتصد و دوازده میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و تشخیصی در سال گذشته برای مراکز درمانی و بیمارستانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است. به گزارش اعظم صفری خبرنگار تجارت از شیراز ، دکتر مهرداد شریفی با بیان اینکه در راستای تامین تجهیزات پزشکی استان اقدامات قابل توجهی انجام شده است، گفت: در سال 1402 بالغ بر هشتصد و دوازده میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به چرخه خدمات درمانی استان افزود شده که در مقایسه با سیصد و سی میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در سال 1401، رشد 2 و نیم برابری داشته است. او افزود: بیمارستان های فارس در حوزه تصویربرداری پزشکی در وضعیت خوبی قرار دارند و تمام بیمارستان ها خدمات تصویربرداری تصویربرداری انجام می شود.

دیدار مدیر مخابرات لرستان
با مدیر پست بانک استان
مدیر مخابرات منطقه لرستان با مدیر کل پست بانک لرستان دیدار و گفتگو کرد.به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، نبی اله شمسی فر به همراه مدیر مالی پشتیبانی ، مدیر تجاری و روابط عمومی این مجموعه با مدیر کل پست بانک لرستان و معاونین وی دیدار و گفتگو کرد.مدیر مخابرات منطقه لرستان در این جلسه که در ساختمان ستاد مخابرات برگزار شد ضمن خوش آمد گویی به حضار بر گسترش همکاری های دو مجموعه مخابرات و پست بانک در راستای توسعه زیر ساخت های ارتباطی و مخابراتی تاکید کرد.

برگزاری جلسه شورای فرهنگی
مخابرات منطقه مرکزی
جلسه ای با حضور مهندس لطفی و اعضای شورای فرهنگی ، برنامه های فرهنگی جهت اجرا در ماه جاری و به مناسبت ماه مبارک محرم و اربعین حسینی مورد بررسی قرار گرفت .مدیر مخابرات با تأکید بر اینکه اجرای فعالیتهای فرهنگی و گرامیداشت سالروز شهادت سالار شهیدان ابا عبدالله و ماه محرم و صفر ،گفت : با اجرای این برنامه ها ، در جهت ایجاد محیطی فرهنگی و معنوی تلاش کنیم .مدیر مخابرات منطقه در این جلسه پیرو دستور رهبر معظم انقلاب ، لزوم حضور حداکثری همکاران در انتخابات پیشرو رالازمه داشتن دولت قوی دانست و تاکید کرد مشارکت در انتخابات، قدرت ملی را افزایش خواهد داد و چشم و فکر طمع بدخواهان و معاندین را از این مملکت دور خواهد کرد.

تصویب ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام طرح‌های نیمه تمام میانه
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی از تصویب ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان میانه با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد خبر داد.حیدر فتح‌زاده در حاشیه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان میانه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: میانه با جمعیتی بالغ بر ۱۹۶ هزار و ۷۴۵ نفر به عنوان یکی از شهرستان‌های تأثیر گذار در توسعه استان به شمار می‌رود.

رییس کل دادگستری استان بوشهر خبر داد؛

رییس کل دادگستری استان بوشهر درمورد مطالبات دولت از پتروشیمی ها گفت: بابت مطالباتی که دولت از پتروشیمی ها داشته است دادگستری استان بوشهر ورود کرده و با تعامل صورت گرفته در سال گذشته ۴۰ هزار میلیارد تومان وصول و به خزانه دولت واریز شد.
رییس کل دادگستری استان بوشهر، در حاشیه برگزاری جلسه شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس در شرکت پتروپالایش کنگان با بیان این که اعضای شورای راهبردی به صورت جهادی فعالیت می کنند، اظهار داشت: شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس تاکنون منشاء خیر و برکت بوده و برای استان بوشهر به ویژه چهار شهرستان جنوبی استان در حوزه مسئولیت های اجتماعی عملکرد خوبی داشتند. وی با بیان این که در جلسه امروز مشاهده شد که اعضای شورای راهبردی به صورت دقیق مسائل مربوط به مسئولیت های اجتماعی را مورد بررسی قرار می دهند، ابراز داشت: از توجه و عنایت آن ها برای رفع مشکلات مردم تشکر ویژه می کنم. وی یکی از سیاست های قوه قضاییه را حمایت از واحدهای صنعتی به ویژه واحدهایی که در منطقه مستقر هستند، عنوان کرد و افزود: ریاست محترم قوه قضاییه بر اساس شعار امسال دستور اکید داده اند که روسای دادگستری استان ها ورود کرده تا بتوانند مشکلات حوزه تولید را حل کنند. مهرانگیز از ورود دادگستری استان بوشهر به مشکلات تولیدکنندگان و رفعِ برخی موانع تولید خبر داد. وی در بخش دیگری از سخنان خود از لزوم کمک به خانواده های زندانیان خبر داد و گفت: واقعا وضعیت خانواده های زندانیان در استان بوشهر ناراحت کننده است و به همین دلیل شورای راهبردی برای کمک به آنان اعلام آمادگی کرده است. مهرانگیز با بیان این که به دلیل وجود صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه و اشتغالِ حاصل از آن آمار جرایم در استان بوشهر کمتر است، افزود: اشتغال نیروهای بومی باعث شده که ارتکاب جرائم در بسیاری از مسایل پایین بیاید و بنده از بابت تلاش هایی که سبب اشتغال بومی ها در این صنایع می شود، قدردانی می کنم. وی اشتغال نیروهای بومی را موجب تمرکز آنان بر خانواده و پرهیز از ورود به برخی حواشی که موجب افزایش جرم و جنایت می شود، دانست. مهرانگیز همچنین به کمک شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس به آزادی زندانیان غیرعمد اشاره کرد و گفت: با کمک شورای راهبردی در سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان توانستیم ۶۳ زندانی را آزاد کنیم که شایسته قدردانی است.
وی با اشاره به سفر شهید رییسی به استان بوشهر در اسفندماه سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: در گزارشی که در سفر شهید رییسی به استان بوشهر در اسفند ۱۴۰۱ به رییس جمهورِ شهید ارائه دادم با استقبال ایشان مواجه شد و اعلام کردند که این روند تداوم یابد. مهرانگیز با بیان این که در سال بعد هم با کمک شورای راهبردی توانستیم دوباره تعداد ۶۰ زندانی را آزاد کنیم، افزود: مجموع زندانیان غیرعمد که با کمک شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس در کمتر از دو سال گذشته آزاد شده اند به ۱۲۳ نفر رسیده است. وی درمورد مطالبات دولت از پتروشیمی ها نیز گفت: بابت مطالباتی که دولت از پتروشیمی ها داشته است دادگستری استان بوشهر ورود کرده و با تعامل صورت گرفته در سال گذشته ۴۰ هزار میلیارد تومان وصول و به خزانه دولت واریز شده است.
مهرانگیز با بیان این که از مشکلات اقتصادی شرکت ها هم آگاه هستیم، ابراز داشت: در مورد حق الایندگی نیز تاکنون سه هزار میلیارد تومان قطعی شده و اقدامات لازم برای دریافتِ حدود دو هزار میلیاردِ آن به اتمام رسیده است که احتمالا امروز یا فردا مبلغ یک هزار و ۴۰ میلیارد تومان آن به حساب استان بوشهر به ویژه چهار شهرستان جنوبی واریز خواهد شد.وی خطاب به شهرداران، دهیاران و بخشداران گفت: قبلا هم تذکر داده و دوباره تاکید می کنم که این مبالغ می بایست در جای خود هزینه شود و نباید برای پرداخت حقوق، خربد خودرو، وام یا موارد غیرمرتبط هزینه شود. وی با بیان این که پتروشیمی ها به وظایف خود عمل کرده اند، افزود: نگاه شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس به استان بوشهر کمک به رفعِ مشکلات و آسیب ها بوده که از آنان به جهت چنین دیدگاهی تشکر می کنم.

مدیرکل پست استان فارس ضمن قدردانی از کارکنان تلاشگر شبکه پستی در استان فارس، گزارشی از عملکرد سه ماهه اول این اداره کل را طی یک مصاحبه ارائه داد.به گزارش اعظم صفری خبرنگار تجارت از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان فارس؛ روح الله عباسی مدیرکل پست طی ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در سه ماه اول سال، به جذب نیروهای دانه شمار و اخذ مجوزهای لازم جهت جذب نیروهای شرکتی جهت بکارگیری در واحد توزیع در راستای ارائه کیفیت مطلوب به هم استانی ها اشاره کرد.عباسی در ادامه تصریح کرد با تفکیک شهر صدرا از شیراز و واگذاری امور مربوط به تجزیه و مبادلات، توزیع و قبول مرسولات پستی این شهر نوپا به مدیر دفتر پست صدرا، منجر افزایش انسجام در بین کارکنان این بخش مهم از جغرافیای استان فارس در نزدیکی شیراز شد.وی در ادامه به بهسازی ساختمان های نواحی پستی 713، 714 و دفتر پستی رحمت شیراز و همچنین تعمیر و راه اندازی چند دستگاه کامیون سنگین اسن اداره کل اشاره کرد و افزود، در برنامه های آینده پس از اتمام قرارداد مستاجر فروشگاه در پست مرکزی، برنامه توسعه تجزیه و مبادلات استان را در دست اقدام خواهیم داشت.مدیرکل پست استان فارس با اشاره به بهسازی انجام شده در ناحیه پستی 713 نیز از برنامه ریزی های انجام شده جهت واگذاری قسمتی از فضای این اداره کل جهت ایجاد بازارچه های مجازی با استفاده از ظرفیت شرکت های استارتاپی فعال در حوزه تجارت الکترونیک خبر داد و تصریح کرد: قطعاً تجمیع فعالیت‌های مرتبط با این حوزه باعث شتابدهی به کسب و کارهای الکترونیکی و افزایش ترافیک در این اداره کل خواهد شد.عباسی در ادامه، گزارشی از عملکرد سه ماهه این اداره کل در سرویسهای چاپ و توزیع شناسنامه درب منزل با تعداد حدود 66 هزار ترافیک، احراز نشانی پستی حدود 108 هزار ترافیک، در سرویس تجارت الکترونیک ترافیک مرسولات صادره از استان حدود 90 هزار و مرسولات وارده به استان بیش از 227 هزار مرسوله، استعلام و صدور گواهی کد پستی 79 هزار ترافیک سرویس درخواست کد پستی جدید را حدود 12 هزار و پانصد ترافیک اعلام کرد.

ایلام - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای‌ استان ایلام گفت: ۲۹۸.۵ میلیون متر مکعب آب در مخزن سدهای چهار گانه این استان ذخیره و آب ۲ سد ایلام و دویرج سر ریز شده است. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای‌ استان ایلام ، " صادق علیمرادی" مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای‌ استان ایلام با اشاره به آخرین وضعیت ذخیره آب سدهای استان ایلام از ابتدای سال آبی جاری تا روز شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳، اظهار کرد: حجم آب سد دویرج در تراز نرمال ۲۰۵ میلیون متر مکعب بوده که در حال حاضر حجم کنونی آب پشت این سد ۲۰۴.۸ میلیون متر مکعب است.مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای‌ استان ایلام با بیان اینکه میزان پُرشدگی مخزن سد "دویرج" در شهرستان دهلران ۱۰۰ درصد است، افزود: همچنین حجم آب مخزن سد" چم گردلان" ایلام در تراز نرمال ۶۱ میلیون متر مکعب بوده که حجم کنونی آب مخزن این سد نیز ۶۲.۲ میلیون متر مکعب و با میزان پُرشدگی ۱۰۲ درصد برآورد می‌شود.مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای‌ استان ایلام با اشاره به وضعیت آب سد "کنگیر" در شهرستان ایوان نیز یادآور شد: حجم آب این سد در تراز نرمال ۱۹ میلیون متر مکعب آب بوده که حجم کنونی آن ۱۵.۱ میلیون متر مکعب با میزان پُرشدگی مخزن ۸۰ درصد است.علیمرادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای‌ استان ایلام با اشاره به اینکه میزان پُرشدگی سد "گلال" واقع در شهرستان چوار نیز ۸۵ درصد است، گفت: حجم آب این سد در تراز نرمال ۱۹ میلیون متر مکعب بوده که در حال حاضر حجم کنونی ۱۶.۴ میلیون متر مکعب برآورد می شود.وی گفت بارش‌های بهاری از ابتدای سال جاری تا کنون، نقش مهمی در راستای افزایش ذخیره آب در پشت در سدهای این استان
داشته است.مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای‌ استان ایلام در ادامه افزود همچنین سد و نیروگاه سیمره با ۶۶ درصد میزان پرشدگی و سد کرخه در جنوب استان با میزان پرشدگی ۵۶ درصد از دیگر منابع آبی استان به شمار می‌روند که مدیریت این سدها بر اساس ماهیت آنها، برعهده شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران است.

نشست بررسی چالش‌های بخش حراست با حضور عبدالله‌ عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، جعفر معتمدفر معاون حراست و مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت ملی نفت ایران به همراه معاونین، مصطفی سواری رئیس حراست شرکت نفت و گاز اروندان و مدیران و روئسا این شرکت برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، چهارشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ جلسه بررسی چالش های بخش حراست با حضور عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، جعفر معتمدفر معاون حراست و مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت ملی نفت ایران به همراه معاونین، مصطفی سواری رئیس حراست شرکت نفت و گاز اروندان و مدیران و روئسا این شرکت برگزار شد.در این جلسه عبدالله عذاری اهوازی با بیان اینکه بیش از چهار هزار نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: طبق آمار مطرح شده درصد چشمگیری از قاچاق در حوزه شهرهای تاسیساتی شرکت نفت و گاز اروندان کاهش یافته که آن را مدیون اشتغال بومی می‌دانیم که این موضوع باعث افزایش امنیت در این منطقه شد.
وی افزود: در سال ۱۴۰۰ کارخانه اسکیدمونتد با ظرفیت ۵۰ هزار بشکه به دست یک شرکت ایتالیایی بود که بابت هر بشکه نمک زدایی یک دلار دریافت می کرد که در ماه به ۱.۵ میلیون دلار می رسید که طی اقداماتی با کاهش و سپس خرید کارخانه مبلغ قابل توجهی صرفه جویی ارزی شد.مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به اینکه تولید و نگهداشت مانند نگهداشت امنیت است، اضافه کرد: در گذشته روزانه ۷۰ میلیون فوت مکعب گاز همراه مشعل در دارخوین می سوخت که با اقدامات ما به ۵ میلیون رسید؛ جلوگیری از این تهدید به نوعی حراست از محیط زیست است.وی با اشاره به ۲ هزار حافظ قرآن تحت حمایت این شرکت گفت: کار فرهنگی در شهرها و روستاهای حوزه تاسیساتی یک کار امنیتی برای جلوگیری از نفوذ آلودگی های فرهنگی و فرقه های انحرافی به منطقه است که نتیجه اقدامات ارزنده رییس روابط عمومی و مسئول دارالقرآن این شرکت است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی قم با اشاره به ۸۲۹ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در قم بیان کرد: یکی از نقاط مثبت استان در حوزه تامین اجتماعی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری هستند که در یکسال گذشته بیش از ۴۰۰ نفر کاهش پیدا کرده است.به گزارش ...، سیدعلی موسوی مدنی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی قم، در نشست خبری که امروز ۱۹ تیرماه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در سالن جلسات بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه سازمان تامین اجتماعی نزدیک به ۴۵ میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد.وی ادامه داد: در استان قم ۸۵۰ هزار و ۲۴۶ نفر تحت پوشش هستند لذا بیمه تامین اجتماعی در قم از ضریب نفوذ خوبی در بین استان‌های کشور برخوردار است.موسوی مدنی گفت: ۲۵۷ هزار و ۹۸۲ هزار نفر بیمه شده اصلی در استان داریم که از اقشار مختلفی تحت پوشش هستند؛ از جمله حدود ۱۴ هزار نفر کارگران ساختمانی، ۱۱ هزار نفر رانندگان و ۳۶۱۵ قالیباف از بیمه شدگان هستند.وی با اشاره به ۸۲۹ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در قم تصریح کرد: یکی از نقاط مثبت استان در حوزه تامین اجتماعی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری هستند که در یکسال گذشته بیش از ۴۰۰ نفر کاهش پیدا کرده است؛ زیرا کارگاه‌های ما فعال هستند همچنین اگر نیروی کار به هر دلیل اخراج شود بازار کار استان مهیا است لذا به سرعت جذب می‌شود.مدیرکل سازمان تامین اجتماعی قم یادآور شد: عمده هزینه‌های تامین اجتماعی پرداخت حقوق مستمری بگیران است که ماهانه ۷۵۰ میلیارد تومان پرداخت حقوق مستمری در استان قم پرداخت می‌شود.موسوی مدنی عنوان کرد: افزایش حقوق مستمری بگیران در اردیبهشت ماه اعمال و معوقات پرداخت شده است در حال حاضر با مستمری بگیران به طور کامل تسویه حساب انجام شده است.وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌هایی از ابتدای سال‌جاری دنبال کردیم شناسایی کارگران فاقد بیمه است، اضافه کرد: تکلیف قانونی تامین اجتماعی این است که افرادی که در قبال دریافت مزد کار می‌کنند و تبعیت دستوری دارند را بیمه کند؛ در همین راستا در استان قم از ابتدای سال این کار با برنامه‌ریزی‌ پیگیری شده است و در
سه ماهه اول سال جاری موفق بودیم.موسوی مدنی افزود: حدود ۵۰۰ کارگاه جدید شناسایی کردیم که کارگران از نعمت بیمه محروم بودند و تقاضا داریم شهروندان این موارد را از طریق شماره ۱۴۲۰ و سامانه تامین من اطلاع دهند؛ از همه ظرفیت‌ها برای شناسایی نیروهای کار استفاده خواهیم کرد تا یک نفر در استان فاقد بیمه نباشد.