سرمربی تیم فوتبال نوجوانان:

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان گفت: پیروزی با خلق این همه موقعیت گل مقابل قهرمان غرب آسیا نشان می‌دهد شایسته صعود هستیم.
عباس چمنیان درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل سوریه در گروه A مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا، اظهار داشت: با توجه به شناخت از سوریه می‌دانستیم تیم بسیار باکیفیت و هماهنگی است و در خطوط مختلف بازیکنان با کیفیتی دارد. حریف از قابلیت‌های خوبی برخوردار بود. اولویتی که برای بازی تعیین کردیم، این بود که بتوانیم با استراتژی منتخب خود و آرامش‌مان در ۲۰ دقیقه اول به گل برسیم و شرایط را برای ادامه بازی راحت‌تر کنیم.
وی افزود: این اتفاق هم افتاد. در ۲۰ دقیقه اول بچه‌ها خیلی پرتلاش بازی کرده و موقعیت‌های زیادی در آن لحظات روی دروازه سوریه ایجاد شد. در کل آن دقایق روی زمین حریف بودیم و شانسی به این تیم ندادیم. در ادامه نیمه اول نیز بچه‌ها خیلی دویدند و با تلاش زیاد، نکات مدنظر ما را خیلی خوب رعایت کردند. سوریه که می‌دانست با شکست در این بازی نمی‌تواند به مرحله بعدی صعود کند، در شروع نیمه دوم برای جبران گل خورده خیلی تلاش کرد و این موضوع طبیعی بود. میزان دوندگی و تعویض‌هایشان شرایط سختی برای ما ایجاد کرد. سرمربی تیم نوجوانان خاطرنشان کرد: با وجود فشار سوریه، در انتقال بازی فرصت‌های زیادی به دست آوردیم که برخی مواقع با بی‌دقتی بازیکنان خود نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در روزی که می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، خوشبختانه موفق شدیم تیم خیلی خوب و قدر سوریه را که به تازگی در مسابقات غرب آسیا با حضور ۱۰ تیم قهرمانی رسید، شکست بدهیم. شاید در طول بازی فقط یک تا ۲ فرصت برای حریف ایجاد شد که با عملکرد خوب خط دفاعی و بویژه دروازه‌بانمان خنثی شد.
چمنیان اضافه کرد: با این برد همچنان به صعود امیدوار هستیم. از طرفی امیدواریم پیگیری‌های فدراسیون فوتبال نسبت به نامه اعتراضی ما به کنفدراسیون درباره شرایط سنی بازیکنان کره شمالی، به ثمر برسد. سایر تیم‌های گروه نیز به وضعیت این تیم اعتراض داشته و حتی ناظران AFC هم اذعان داشتند شرایط کره شمالی خیلی عادی نیست.

هم‌زمان با چهل‌سالگی نشرچشمه از کتاب «امانتی» به قلم حسن کیائیان در جشن چهل‌سالگی این انتشارات رونمایی شد.
جشن چهل‌سالگی نشرچشمه سوم آبان ۱۴۰۳ در تالار ایوان شمس برگزار شد.
در این جشن جمعی از نویسندگان، شاعران، مترجمان و ناشران حضور داشتند.
در ابتدای مراسم کلیپی از کتاب امانتی به قلم حسن کیائیان پخش شد و مجریان بخش‌هایی از این کتاب را خواندند. سپس از آژانس ادبی نویس رونمایی شد. آژانس ادبی نویس موسسه‌ای است برای حفاظت از حقوق مولف در جریان کپی‌رایت و اقتباس از آثار ادبی.
پوران اسماعیلی، مدیرعامل انجمن یاران جامع در بخش بعدی مراسم خبر از تجهیز کتابخانه‌ای در بلوچستان از کتاب‌های اهدایی نشرچشمه داد. در ادامه کلیپی از اهل قلم درگذشته‌ی خانواده‌ی فرهنگی چشمه پخش شد و بهار مشیری، دختر فریدون مشیری به روی صحنه آمد و اشعاری از پدرش خواند. سپس مستند جریان چشمه برای حاضرین پخش شد. در این مستند جریان تولید کتاب از مرحله‌ی پذیرش تا چاپ و پخش آن به طور کامل برای حضار شرح داده شد. سپس میلاد درخشانی و گروهش به روی صحنه آمدند و دقایقی برای حضار اجرا کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۸ هزار قلم ظروف آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند. سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در خیابان فدائیان اسلام شدند.
وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای قاچاق خارجی در ساختمانی در خیابان فدائیان اسلام تخلیه و دپو شده است که کالای خارجی را توسط خودروهای شوتی از آبادان و خرمشهر به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این مکان منتقل و توزیع می‌شود. رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: مقادیر انبوهی کالا از نوع ظروف آشپزخانه خارجی در محل دپو شده بود که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سال‌های گذشته است و مطابقتی با کالاهای مکشوفه ندارد و کالاها فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی هستند.