کد خبر: ۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
شماره تلفن (190) واحد ارتباطات مردمی شرکت مخابرات استان تهران از تاریخ 28 مهرماه به 2090 تغییر یافت.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از فارس؛  شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد: مشترکین از این پس می توانند جهت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا شکایات در زمینه تلفن ثابت با شماره تلفن 2090 تماس حاصل کنند.
 
شماره 2090 آماده دریافت شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردمی و پاسخگویی به هرگونه خدمات قابل ارائه شرکت مخابرات استان تهران است.
 
روز گذشته کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اختصاص شماره 190 به وزارت بهداشت خبر داده بود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مخابرات ، ارتباطات ، 2090 ، 190
نام:
ایمیل:
* نظر: