به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران، جواد حاجی مزدارانی _ معاون امور مناطق بانك - در اين نشست ضمن تشكر از تلاش مجموعه مديران و كاركنان شعب استان تهران، بیان داشت: احساس رضایتی كه مشتریان از خدمات و عملكرد بانک در استان دارند مایه مباهات و نشان از مديريت صحيح، برنامه ريزي اصولي و همدلی تمامی همکاران است لذا باید این روحیه را همواره در خود حفظ و تقویت کنیم.
حاجي مزداراني ضمن اشاره به جایگاه شعب در دستیابی به سهم بیشتر از بازارهای هدف، بیان داشت: شعب استان تهران به عنوان خط نخست مواجهه با صاحبان سرمايه و مشتريان، نقش بسزایی در جلب رضایت مشتریان و سپرده گذاران دارند.
وی در ادامه با تاکید برتوسعه فعاليت هاي بانك در مسير تحقق اقتصاد مقاومتي و توسعه كسب و كار، اظهار داشت: راهبرد اجرايي بانک مهر اقتصاد تنها شامل خدمات عادي و سرويس هاي فيزيكي نمي شود چرا که با اقدامات زيربنايي صورت گرفته در مسیر گسترش فعاليتهاي الکترونیکی و خدمات نوین بانكي، اقدامات ارزشمندي صورت گرفته كه تمام شعب بايد با استفاده از اين ظرفيت ها، دايره مشتريان خود را افزايش دهند.
در ادامه این جلسه جواد فغانی_ معاون اداری و مالی غرب استان تهران_ ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه به بیان گزارش عملکرد شعب غرب استان تهران به تفکیک مناطق مختلف پرداخت.