به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، شهریار آلشیخ ادامه داد: ستاد ویژه تشکیل شده تا با تغییر ساز و کار، نحوه اجرا و ساختاربندی شهر الکترونیک، ارائه خدمات چند منطقه دیگر شهرداری مشهد را نیز با سرعت بیشتری الکترونیکی کنیم.
بر اساس برنامهریزی انجام شده گام بعدی الکترونیکی شدن ارائه خدمات برای مناطق ۱۰، ۱۱، ۹ و یک است که در فروردین ماه سال آینده عملیاتی خواهد شد.
اپلیکیشن «شهر من» یک قابلیت فوقالعاده برای کاهش مراجعات شهروندان است تا یکسال آینده ۴۶ سرویس جدید به قابلیتهای اپلیکیشن «شهر من» اضافه خواهد شد که توسعه آن مزایای بسیاری را همراه خواهد داشت.
با استفاده از این اپلیکیشن شهروندان میتوانند از یک درگاه واحد و بدون نیاز مراجعه حضوری یا استفاده از نرم افزارها، اپلیکیشنها و وب سایتهای مختلف خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.