کد خبر: ۱۴۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
میلیارد ها بار مردم در گوگل به جستجو برای پیدا کردن پاسخ یک سوال، پیدا کردن یک مکان جدید برای بازدید، پیدا کردن راه حل مشکلات خود و جست و جوی محصولات برای خرید می پردازند.

گوگل ادز  یک بستر تبلیغات اینترنتی آنلاین است که توسط گوگل ساخته شده است ، جایی که تبلیغ کنندگان پیشنهاد می دهند تبلیغات مختصر ، پیشنهادات خدمات ، لیست محصولات به کاربران وب نشان دهند. این می تواند تبلیغات را هم در نتایج موتورهای جستجو مانند سرچ گوگل و هم در وب سایت های غیر جستجو ، برنامه های تلفن همراه و فیلم ها قرار داده میشود.

افزایش فروش معجزه آسا با تبلیغات گوگل ادز

مرور کلی بر گوگل ادوردز

میلیارد ها بار مردم در گوگل به جستجو برای پیدا کردن پاسخ یک سوال، پیدا کردن یک مکان جدید برای بازدید، پیدا کردن راه حل مشکلات خود و جست و جوی محصولات برای خرید می پردازند. برای این کار گوگل به من می گوید که من می خواهم بدانم ،من می خواهم بروم، من می خواهم انجام دهم و من می خواهم لحظات را بخرم. من در این آموزش سعی می کنم به جای این موارد ذهنیت و طرز تفکر مصرف کننده را در نظر بگیرم. هر اقدام می تواند متناسب با یک یا چند ذهنیت باشد. مشتری به این نیاز دارد که بداند اگر بخواهند به سایت شما مراجعه کنند می تواند توسط شما پذیرش شود و به خواسته هایش برسد! اگر بخواهد محصولات را ببیند چگونه باید این کار را انجام دهد و اگر بخواهد بخرد آیا می توانید آن ها را بفروشید؟

ارتباط با مشتری به وسیله گوگل ادوردز

شما می توانید به آن ها بگویید من می توانم شما را بپذیرم، می توانم محصولات و خدماتم را به شما نشان دهم، می توانم آنها را به شما بفروشم و در همان لحظه به شما پاسخ دهم. گوگل ادوردز یک پلتفرم تبلیغاتی آنلاین از گوگل است که شما به وسیله آن می توانید با توجه به ذهنیت مشتری برای شما تبلیغات موثری انجام دهد. در واقع زمانی که شما برای کسب و کار خود تبلیغ ایجاد می کنید و می خواهید آن ها را در گوگل یا در کنار نتایج مربوطه جست و جو کنید می توانید از تبلیغات در گوگل ادوردز استفاده کنید. گوگل ادوردز به وسیله یک مفهوم بسیار ساده این کار را انجام می دهد به طوری که کلمات را شناسایی می کند و سپس آگهی خود را زمانی که کاربری این کلمه یا کلمه مرتبط با آن را در گوگل سرچ می کند، در معرض نمایش قرار می دهد و با مدیریت هزینه تبلیغات در گوگل میتوانید خروجی پر بازدهی داشته باشید.

 

گوگل ادوردز و تجارت شما

گوگل ادوردز می تواند به کسب و کار شما برای به دست آوردن مشتریان بالقوه نه فقط مشتریان معمولی بلکه منظور مشتریان مناسب با کسب و کار شما هستند کمک کند. به طور مثال من در مورد عینک های خود به کمک احتیاج دارم و در اینجا می توانم تبلیغات زیادی را ببینم و هر کدام که مناسب من هستند را شناسایی کنم. در اینجا می بینیم که شما باید عینک خود را تعمیر کنید. یک جفت با نام تجاری جدید حفظ می شود. خوب این چیزی نیست که من به دنبال آن می گشتم. وارد اینجا می شوم و عینک را مشخص می کنم. اگر ما نتوانیم این مشکل را برطرف کنیم هیچکس نمی تواند. این یک بیانیه عالی است و این جا چیزی است که من به آن نیاز داشتم و بلافاصله برای تضمین دادن به من ۵ دلار تخفیف داده شده است. آن ها تعمیر همه علامت های تجاری را بررسی کرده اند و به همین وسیله توجه من را به خود جلب کرده است بنابراین احتمال انتخاب این گزینه برای من وجود دارد.  کاربران ممکن است انواع مختلفی از کپی رایت ها و سرفصل ها را برای پیدا کردن بهترین گروه انجام داده باشند و این چیزی است که ما در این فصل آموزش خواهیم دید. چگونه یک آگهی شبیه به آنچه که در مقابل مخاطبان ظاهر می شود پیام های صحیح داشته باشد و بتوان آنها را ردیابی کرد تا بتوان نتیجه خوبی از تلاش های خود ببینید؟

افزایش فروش معجزه آسا با تبلیغات گوگل ادز

به دلیل اینکه کاربران در حال جست و جو هستند و در صورتی که بر روی لینک سایت شما کلیک کنند شما در صورتی نتیجه خواهید گرفت که تلاش خود را به قدر کافی در زمینه جذب مشتری ها به قدر کافی انجام داده باشید در این صورت آن ها به مشتری های شما تبدیل خواهند شد.

 

نتیجه گیری

می خواهم تاکید کنم که بیشتر مصرف کنندگان از طریق تلفن های هوشمند همراه به دنبال سرچ های خود در گوگل هستند و بیشتر عملیات جست و جوی گوگل بر روی کامپیوتر های موجود در ۱۰ کشور از جمله ایالت متحده و ژاپن انجام می شود. این موضوع فرصت فوق العاده ای را برای تمام بازاریابان به جهت دسترسی به تمام افراد در نقاط مختلف جهان فراهم می کند.با استفاده از خدمات آژانس تبلیغاتی ادوردز20 به آدرس WWW.ADWORDS20.COM میتوانید تمامی خدمات خرید تبلیغات گوگل را به صورت آنلاین انجام دهید و کسب و کار خود را در صدر گوگل قرار دهید.

برچسب ها: گوگل ، تبلیغات ، تریبون ، رپرتاژ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار