کد خبر: ۱۴۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
مسابقات آنلاین نوجوانان جهان که به میزبانی کشور گرجستان در حال برگزاری است، با درخشش شطرنج بازان نوجوان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی ادامه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون شطرنج، مسابقات آنلاین نوجوانان جهان که به میزبانی کشور گرجستان در حال برگزاری است، با درخشش شطرنج بازان نوجوان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی ادامه یافت.
:small_red_trianglپمهدی غلامی اوریمی در رده آزاد زیر ۱۸ سال با غلبه بر ستاره جدید شطرنج روسیه استاد بزرگ، آندری اسیپنکو با ریتینگ ۲۶۸۶ را با نتیجه ۱/۵ بر ۰/۵ شکست دهد و به جمع ۴ بازیکن برتر این رده دست یابد.

small_red_triaدر رده آزاد زیر ۱۶ سال نیز امیر رضا پورآقابالا موفق شد حریف خود نیکولازی خاچاراو از گرجستان را با نتیجه مشابه ۱/۵ بر ۰/۵ شکست داد و او نیز به جمع ۴ بازیکن برتر این رده دست یابد.

:small_red_triangle:در رده آزاد زیر ۱۰ سال سینا موحد با شکست دادن لو میاولی از چین با ریتینگ ۲۲۴۴ را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.
ملیکا محمدی نماینده کشورمان در رده ۱۰ سال با یک تساوی و یک شکست از صعود به مرحله بعد بازماند. اما بردیا دانشور پس از تساوی در دو دیدار سریع، در دیدارهای تکمیلی (رستاخیز) مغلوب حریف خود شد و به کار خود در این رقابت ها پایان داد.
:large_blue_diamond: سه ملی پوش نوجوان کشورمان در مرحله نیمه نهایی، با هدایت "مهرداد اردشی" سرمربی و کاپیتان تیم ملی در روز یکم دی ماه ۱۳۹۹ به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام/


:large_orange_diamoص

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار