کد خبر: ۱۶۵۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
اگر قصد دارید به شهر مشهد سفر کنید؛ یکی از گزینه های ایده آل برای مسافرت، استفاده از تور مشهد با قطار است.

بهترین سفر به مشهد مقدس؛ تور مشهد با قطار

به نقل از ایران کجاست: اگر قصد دارید به شهر مشهد سفر کنید؛ یکی از گزینه های ایده آل برای مسافرت، استفاده از تور مشهد با قطار است. تور های مسافرتی هر روز افراد بیشتری را به سمت خود جذب می کند با استفاده از این تورهای مشهد، تمام دغدغه های شما برای رزرو محل اقامت گرفته تا خورد و خوراک و بلیط قطار و سرویس های ایاب و ذهاب از بین می رود.  تنها چیزی که شما باید به آن فکر کنید لذت بردن از مسافرت است.

 تور مسافرتی به خصوص آن ها که با قطار انجام می شوند، به شما کمک می کند تا دوستان و همسفران جدیدی پیدا کنید و از تجربیات آنها در طول سفر استفاده کنید. یکی از شهرهایی که سالانه میزبان میلیون ها  مسافر است؛ شهر زیبای مشهد می باشد.

مشهد یک از شهر های زیارتی و سیاحتی ایران است که در شمال شرقی کشور قرار دارد. و در همسایگی شهر های نیشابور، سرخس ، درگز و چناران واقع شده است. مشهد به پایتخت مذهبی ایران نیز معروف است و قطب گردشگری مذهبی  ایران اسم گذاری شده است.

در زمان ایرانیان باستان این شهر محل سکونت بسیاری از اقوام آریایی بوده است و وجه تسمیه آن، به معنای شهادتگاه و شهود است و زیارتگاه دوستداران امام رضا (ع) از اقصا نقاط جهان است. شهر مشهد از جاذبه های گردشگری زیبا و منحصر به فردی برخوردار است. علاوه بر حرم مطهر امام رضا (ع) که اولویت مسافران است؛ می توان از آرامگاه فردوسی، موزه آستان قدس رضوی ، پارک کوهسنگی، باغ نادری و بسیاری از مکان های دیدنی آن دیدن کرد.

 

سفر به مشهد با قطار

قطار یک وسیله نقلیه مقرون به صرفه است که جایگزین بسیار خوبی برای هواپیما می باشد. بخصوص اگر مسیر کوتاه است و دسته جمعی سفر می کنید؛ می توانید از تور مشهد با قطار استفاده کنید؛ و از سفری راحت، ارزان، ایمن و جذاب لذت ببرید.

در قطار امکان استراحت بر روی تخت خواب های بهداشتی وجود دارد و آزادی عمل بیشتری نسبت به سایر وسایل نقلیه، دارید و فشار کمتری در طول مسیر تحمل می کنید. همه ما خاطرات زیادی از سفر با قطار به یاد داریم. حس و حال بازی های دسته جمعی و عبور سریع مناظر از پنجره قطار یاد آور لحظات شیرینی برای هر کدام از ما است. تور مشهد با قطار ؛ این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا حس خوب سفر دسته جمعی یا خانوادگی را به شکلی متفاوت تجربه کنید.

قطارها انواع و اقسام متفاوت دارند تا برای هر سلیقه و هر بودجه سرویس دهی داشته باشد. قطارهای اتوبوسی که به سمت مشهد حرکت می کنند از ارزان ترین قطارهای موجود هستند. قطار پردیس که از تهران به مشهد حرکت می کند جزو تندور ترین قطارها می باشد. برای کیفیت متوسط رو به بالا هم می شود از قطارهای 6 و 4 تخته اسم برد که با اسم های مختلف در حال حرکت هستند.

قطارهای لوکس زندگی، فدک و نور هم مختص کسانی است که می خواهند به صورت لاکچری این سفر را امتحان کنند. از ویژگی های شهر مشهد به این است که از اکثر شهرهای ایران حرکت قطارها به سمت راه آهن مشهد هر روز انجام می شود. این یعنی فرصت زیارت برای همه.

 

بهترین سفر به مشهد مقدس؛ تور مشهد با قطار

تور مسافرتی مشهد از شیراز با قطار

شهر شیراز با بیش از یک و نیم میلیون نفر جمعیت متقاضیان زیادی برای سفر در قالب تور مسافرتی به شهر مشهد دارد. سفر از شیراز تا مشهد با قطار به طور تقریبی چیزی بین 22 تا 24 ساعت طول می کشد.

هنگام عبور از مسیر شیراز تا مشهد از استان های زیادی عبور نخواهید کرد. تنها استان هایی که از آن عبور می کنید: یزد و خراسان جنوبی است. مهمترین شهر هایی که هنگام سفر از آنها عبور می کنید شامل: زیبا شهر، زرقان، فتح آزاد سفلی ، ابرکوه، تفت، طبس، فردوس، تربت حیدریه، و ملک آباد هستند.

هنگام رزرو تور مسافرتی باید توجه داشته باشید که بعضی از هتل های 4 و 5 ستاره خدمات ترانسفر استقبال رایگان دارند. هتل هایی که این خدمات را ندارند؛ تنها با پرداخت هزینه امکان ترانسفر وجود خواهد داشت.

هزینه تور مسافرتی شیراز مشهد با هواپیما در ایام مختلف سال متغیر است و در زمان های پیک مسافرت ممکن است تا 100 درصد روز های عادی گران شود. اما سفر با قطار به دلیل هزینه مناسب تر طرفداران زیادی دارد.

به همین دلیل پیشنهاد می کنم برای مشاهده خدمات و قیمت تور مشهد از شیراز با قطار به سایت

https://faragasht.com/tour/mashhad-tour-from-shiraz-by-train/

مراجعه کنید. انواع قطارهای 4 و 6 تخته و لوکس به همراه اطلاعات کامل هتل های مشهد برایتان توضیح داده شده است.

 

 

تور مسافرتی مشهد از اصفهان با قطار

شهر توریستی اصفهان نزدیک به دو میلیون نفر جمعیت دارد و در مرکز ایران جای گرفته است. یکی از بهترین گزینه ها برای سفر از اصفهان به مشهد تور مسافرتی با قطار است.

 فاصله اصفهان تا مشهد با قطار، 1484 کیلومتر است و زمان تقریبی رسیدن 18 ساعت است. در طول مسیر ریلی از شهرهای: هرند، ورزنه، ساسان، عقدا، ارژنگ، طبس تربت حیدریه، فریمان و کاشمر عبور خواهید کرد.

 شهر مشهد هتل های بیشماری با تنوع و سطح خدمات و قیمت های مختلف دارد. اگر از تور مسافرتی اصفهان به  مشهد استفاده می کنید، دیگر نگرانی از بابت پیدا کردن هتل با قیمت و خدمات مناسب، نخواهید داشت.

کارشناسان آژانس مسافرتی به دلیل تجارب زیادی که در رابطه با مقصد سفر دارند می توانند اطلاعات دقیق و جالبی را در اختیار شما قرار دهند. تورهای مسافرتی معمولا بهترین و نزدیکترین هتل های ممکن به حرم را برای رفاه حال زائرین و مسافرین در نظر می گیرند.

به اصفهانی های عزیز نیز پیشنهاد می کنم، برای رزرو تور مشهد از اصفهان با قطار به سایت

https://faragasht.com/tour/mashhad-tour-from-isfahan-by-train/

مراجعه کنید و از ارزان ترین قیمت های تور ریلی مشهد به همراه صبحانه، نهار و شام اطلاع پیدا کنید.

بهترین سفر به مشهد مقدس؛ تور مشهد با قطار

جمع بندی و نتیجه گیری بهترین روش رزرو تور مشهد با قطار

در مجموع سفر با تور های مسافرتی با قطار به دلیل قیمت و امکانات مناسب بیش از پیش مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته و دغدغه های آنها برای داشتن تجربه سفری بی دغدغه، آسان و لذت بخش به حداقل رسانده است.

سفر با تور های مسافرتی باعث کاهش استرس و اتلاف وقت، امنیت بیشتر و بالا رفتن اطلاعات می شود. تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب یک تور، در زمان مناسب است. و بعد از آن روی صندلیتان لم دهید! کارهای مربوط به سفر بدون نیاز به هماهنگی شما توسط آژانس گردشگری انجام می شود.

خدمات تور ها بسته به نوع خدماتی که ارائه می دهند مانند: هزینه بیمه، رزرو هتل با تخفیف، هزینه صبحانه ناهار و شام که معمولا به صورت رایگان ارائه می شوند، رزرو بلیط قطار، ترانسفر از ایستگاه راه آهن تا هتل، گشت های شهری و ... متفاوت است.

اما با تجمیع هزینه ها این امکان را برای مسافران به وجود می آورد؛ تا راحتتر و ارزان تر از همیشه به مسافرت بروند. اگر در یکی از شهر های اصفهان، شیراز، رشت و تهران زندگی می کنید و قصد سفر به مشهد را دارید؛ پیشنهاد  ما به شما استفاده از تور مشهد آژانس فارا گشت کوروش کبیر به عنوان مجری اصلی تورهای زمینی مشهد است تا با خیالی آسوده، از مسافرت لذت ببرید.

 

منبع:  irankojast.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار