کد خبر: ۱۶۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
اگر شما هم تمایل به اجاره آپارتمان در تهران را دارید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه شما را با معیارهای متنوعی آشنا می کنیم که با کمک آن‌ها می توانید آپارتمان مناسبی برای رهن و اجاره پیدا کنید.

اجاره آپارتمان جایگزینی مناسب برای خرید خانه

چند سالی است که با توجه به بالا رفتن قیمت های خرید آپارتمان در تهران بسیاری از افراد به اجاره خانه در تهران روی آورده‌اند. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که هزینه اجاره آپارتمان در تهران به نسبت سایر شهرهای ایران از قیمت بالاتری برخوردار است. اما در هر صورت هزینه اجاره کمتر از خرید است.

اگر شما هم تمایل به اجاره آپارتمان در تهران را دارید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه شما را با معیارهای متنوعی آشنا می کنیم که با کمک آن‌ها می توانید آپارتمان مناسبی برای رهن و اجاره پیدا کنید.

 

محله مناسب انتخاب کنید

یکی از اصلی ترین و مهم ترین فاکتورها برای تعیین قیمت خانه، محله است. طبیعی است که هر چه محله‌های بالاتر تهران را برای زندگی انتخاب کنید، باید هزینه‌ی بیشتری هم بپردازید. قبل از انتخاب محله به این نکته دقت کنید که شهر تهران، شهر بسیار شلوغی است و اگر محلی را برای زندگی انتخاب کنید که دور از محل کار شما باشد علاوه بر وقت باید هزینه‌ی زیادی هم برای رفت و آمد صرف کنید. در نتیجه انتخاب یک محله مناسب می تواند در کاهش هزینه ها کمک بسیار زیادی کند.

 

برای مطلع شدن از قیمت های رهن و اجاره آپارتمان در تهران، می توانید به وب سایت شابش مراجعه کنید. با استفاده از شابش در کوتاه‌ترین زمان می توانید به هزاران آگهی با کیفیت در نقاط مختلف تهران دسترسی داشته باشید.

لینک وب سایت: https://shabesh.com

اجاره آپارتمان جایگزینی مناسب برای خرید خانه

نوع ساختمان آپارتمان

نوع ساختمان یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که می تواند تاثیر زیادی روی قیمت اجاره و یا خرید داشته باشد. علاوه بر محله‌ای که ساختمان در آن ساخته شده، ویلایی یا آپارتمان، و مجتمع می تواند در قیمت تاثیر گذار باشد. اگر محدودیت زیادی در بودجه دارید پیشنهاد می کنیم که آپارتمان با متراژهای پایین یا واحدهای مسکونی در مجتمع های مسکونی را برای سکونت انتخاب کنید.

 

امکانات ملک

مسلما هر چه امکانات یک ملک بیشتر باشد هزینه‌ای که برای خرید و یا اجاره آن باید پرداخت شود هم بیشتر است. برای مثال: استخر، سونا، تعداد اتاق خواب های زیاد، روف گاردن و ...  از عواملی هستند که تاثیر بسیار مهمی در قیمت گذاری دارند.

همچنین سال ساخت هم از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم ملک است. سن یک آپارتمان هر چه کمتر باشد هزینه‌ی اجاره و یا خرید آن هم بیشتر است.

اگر در جستجوی یک ملک مناسب هستید، پیشنهاد می کنیم از وب سایت شابش استفاده کنید. در شابش می توانید معیارهایی که مد نظر دارید را انتخاب کنید و بر اساس آن جستجو کنید. با استفاده از این ویژگی می توانید در کوتاه ترین زمان و هوشمندانه تر ملک مورد نظرتان را پیدا کنید.

 

وب سایت شابش

شابش یک وب سایت تخصصی درج آگهی املاک است که با استفاده از آن می توانید در سریع ترین زمان به آگهی های خرید و فروش و یا رهن و اجاره ملک در سرتاسر ایران دسترسی داشته باشید. یکی از ویژگی‌های مهم وب سایت شابش آگهی های با کیفیت است. در شابش شما می توانید علاوه بر عکس های واقعی ملک، فیلم و تصاویر ۳۶۰ درجه از ملک هم مشاهده کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار