کد خبر: ۱۶۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
با ما همراه شوید تا بیشتر با اسلیو معده با دکتر سلیمی آشنا شوید.

اسلیو معده با دکتر سلیمی

مقدمه

در این مقاله  قصد داریم که اسلیو معده با دکتر سلیمی  بپردازیم  و  تمامی نکات  را به صورت کامل و جامع  در این باره  ارائه دهیم. پس پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال اسلیو معده با دکتر سلیمی هستید  تا انتهای این مقاله  همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید. 

ویژگی های اسلیو معده با دکتر سلیمی چیست؟

جراحی لاغری  برای چه افراد و چه کسانی مناسب است؟

عمل جراحی چاقی در بزرگسالان به چه صورت است؟

اسلیو معده با دکتر سلیمی

در واقع جراحی های چاقی عملکرد و شکل گوارش و سیستم گوارشی را تغییر می دهد . این جراحی به کاهش وزن کمک بسیار زیادی می کنند و بیماریهایی مانند دیابت ، بیماری قلبی ، آنچه انسدادی خواب و سکته مغزی را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد و از مبتلا شدن این بیماری ها جلوگیری می کند . جراحی های چاقی معمولا به جراحی کاهش وزن شناخته می شود و به این نام معروف است و روش های جراحی به شیوه های مختلف و گوناگونی است ، که تمامی آن ها با کم کردن اشتها و محدود نمودن غذا های دریافتی به کاهش وزن کمک بسیار زیادی می کند البته باید به این نکته هم اشاره داشته باشید که برخی دیگر از روش ها مواد غذایی قابل جذب شدن  را محدود می کند .

اگر بخواهیم عمل های جراحی را به طور کلی نام ببریم :  ۱عمل اسلیو معده و ۲ عمل بای پس معده می باشد .

جراحی لاغری  برای چه افراد و چه کسانی مناسب است؟

نکته مهمی که  در پاسخ به این سوال وجود دارد این است که شرایط هر بیماری متفاوت است  ولی  دو امر مهم و کلی که وجود دارد این است که تصمیم گیری در بزرگسالان و نوجوانان برای این عمل  متفاوت است اما شرایط های دیگری هم وجود دارد که حاوی نکات ذیل می باشد : عادت های رژیم و  تغذیه ای در تعیین نمودن روش عمل جراحی مناسب بسیار مهم است چون همان طور که در بالا هم گفته شد روش های جراحی های چاقی مختلف و گوناگون است به عنوان مثال عمل جراحی لاغری اسلیو معده مناسب کسانی است که تعداد وعده های کم ولی  حجم غذای بالایی   مصرف می نمایند .

حیاتی ترین نکته در جراحی تجربه قبلی تان است که با چه روشی لاغر نموده اید در آن شکست خورده  اید یا موفق شده اید به عنوان مثال ورزش در کاهش وزن مان تاثیر داشته است یا خیر و همچنین سوالات بسیار زیاد دیگری که در جلسات مشاوره استان انجام می شود .

 

عمل جراحی چاقی در بزرگسالان

معمولا  جراحی کاهش وزن بر اساس فرمولی به نام bmi یا همان شاخص توده بدنی است که با قد و وزن مشخص می شود که برای بزرگسالان باید ۴۰ یا بالای ۴۰ باشد. در اصل باید توده بدنی حتما باید ۳۵به بالا  باشد تا عمل جراحی توسط دکتران صورت گیرد .   

عمل جراحی چاقی در نوجوانان

در برخی موارد دیده شده است که جراحی کاهش وزن مربوط به نوجوانان باشد ولی باید شرایط را دارا باشند که در ادامه به آن ها می پردازیم .شرایطی مانند:

BMI 40 یا بالاتر و همچنین داشتن یک  بیماری پزشکی که  مرتبط با چاقی باشد .

BMI 35 یا بالاتر و همچنین داشتن یک  بیماری پزشکی که  مرتبط با چاقی باشد .

نمودارهای رشد

یک دکتر جراح ممکن است که برای نوجوانان به جای استفاده از عدد های bmi  از نمودار رشد استفاده می کنند . این نمودار معیار و محدوده استاندارد bmi را برای هر سنی نشان می دهد .

اما باید بگویم که با توجه به چاقی و بیماری های ناشی از آن ممکن است که دکتران بزرگسالان و نوجوانان را با bmi پایین هم عمل کنند .

اسلیو معده با دکتر سلیمی

 آمادگی های  قبل از عمل  

  • مشاوره با دکتران قلب و ریه را حتما انجام دهید.
  • توسط یک دکتر متخصص گوارش ، آندوسکوپی شوید تا سلامت مسیر گوارشی و همچنین از سلامتی معده تان مطمئن شوید و تمامی این ها بررسی شود .
  • آزمایش های خون باید انجام دهید تا غلظت و دیگر موارد خون شما بررسی شود .
  • مقداری از وزنتان را اگر توانستید حتما کاهش دهید تا عمل بهتری داشته باشید .
  • به متخصص تغذیه مراجعه کنید .
  • مشورتی با دکتران روانشناس یا روانپزشک انجام دهید .
  • جراح مورد نظرتان ، بهتان توضیحات کاملی در مورد ارزیابی قبل و بعد عملتان بهتان خواهند داد تا بفهمند که شما آمادگی لازم را برای عمل دارید یا خیر که بتوانید تصمیم درستی در این امر بگیرید.

معاینه  پزشکی  برای برطرف شدن تمامی نگرانی ها

برای تشخیص دادن بیماری های ناشی از چاقی یک معاینه پزشکی در راه دارید پزشک متخصص تان این معاینه ها را انجام می دهد تا متوجه پیچیده شدن عمل شود دکتران برای مشکلات زیر این معاینه ها را انجام می دهند تا نگرانی ها برطرف شود و عمل پیچیده تر شود این مشکلات شامل :  

 

  •   بیماری آپنه خواب
  •   بیماری های  قلب و عروقی
  •   بیماری های  کلیوی
  •   بیماری های  کبدی 

روش های جراحی شامل :

  • عمل جراحی به صورت حلقه معده
  • جراحی بای پس معده
  • جراحی اسلیو معده

تغییراتی در  زندگی که پس از جراحی چاقی اتفاق می افتد

رژیم غذایی: باید پس از انجام این عمل به مدت دو هفته رژیم غذایی مایع و نرم  داشته باشید و بعد از آن دو هفته به تدریج رژیم غذایی که توسط دکتران بهتان تحویل داده می شود بگیرید و از آن به هیچ عنوان  غافل نشوید  .

ورزش: تغییری دیگری که بسیار واجب و اجباری است ورزش به صورت منظم و مرتب است پس از بهبودی حاصل از عمل جراحی پزشکان برنامه ورزشی را بهتان می دهد تا آن را به صورت منظم بعد از بهبودی از عمرتان  انجام دهید .

بعد از عملتان حتما به چکاپ بروید و  معاینه شوید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

اسلیو معده با دکتر سلیمی

دکتر سلیمی

یکی از بهترین دکتر ها برای عمل اسلیو معده ، دکتر سلیمی است که این عمل را به بهترین شیوه ممکن انجام می دهند و از هر عوارض ممکنی جلوگیری می کنند و قبل عمل تمامی نکات مربوط را شرح می دهند و عمل را با دقت تمام انجام می دهند و در آخر هم یک مشورت عالی با شما صورت می گیرد . باید بگویم که این دکتر بی نظیر است و در تمامی عمل هایشان موفق بوده است پس پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال یک دکتر بسیار عالی برای انجام این عمل هستید ما دکتر سلیمی را با بهترین تجربه و سابقه معرفی می نماییم تا رضایت کاملی داشته باشید .

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار