کد خبر: ۱۶۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
اگر شما هم کلاردشت را به عنوان مقصد گردشگری و تفریحی اوقات فراغت خود انتخاب کرده اید، در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین راه برای اجاره ویلا در کلاردشت بیشتر آشنا شوید.

در میان شهرهای مختلف استان مازندران، کلاردشت منطقه ای سرسبز و ییلاقی است که در جنوب غربی استان واقع شده و از نزدیک ترین شهرهای جذاب مازندران به تهران می باشد. کلاردشت به لطف طبیعت بسیار زیبایی که دارد، همواره مقصد محبوب اکثر طبیعت گردان به شمار می رود. اگر شما هم کلاردشت را به عنوان مقصد گردشگری و تفریحی اوقات فراغت خود انتخاب کرده اید، در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین راه برای اجاره ویلا در کلاردشت بیشتر آشنا شوید.

اجاره ویلا در کلاردشت از سایت لوکس ویلا

 

کلاردشت را بیشتر بشناسیم

شهر کلاردشت در فاصله 48 کیلومتری چالوس قرار داشته و فاصله آن تا تهران هم به  بیش از 130 کیلومتر می رسد لذا پایتخت نشین هایی که قصد سفر به کلاردشت را دارند اگر از شهر مرزن آباد می خواهند وارد کلاردشت شوند میانگین بیش از 3 ساعت در راه خواهند بود اما اگر محدودیت زمانی برای سفر وجود ندارد، پیشنهاد می کنیم خود را به شهر چالوس رسانده و چالوس را به سمت سلمانشهر و تنکابن ترک کنید تا در روستای عباس آباد، وارد جاده عباس آباد – کلاردشت شوید چراکه این جاده یکی از سرسبزترین و زیباترین جاده های ایران به شمار می رود.

کلاردشت به لطف طبیعت بسیار جذاب و سرسبزی که دارد به عنوان پایتخت اکوتوریسم ایران شناخته می شود. این شهر در گذشته روستایی بیش نبود اما به لطف آب و هوای خنک و دلنشین در ارتفاع 1107 متری از سطح دریا و جاذبه های دیدنی مختلف، گردشگری مهم ترین قطب اقتصادی منطقه شد و بعد از رشد و توسعه، کلاردشت از روستا به شهر تغییر یافت.

اجاره ویلا در کلاردشت

کلاردشت در فصل بهار و تابستان به یکی از شلوغ ترین شهرهای استان مازندران تبدیل می شود. هجوم سیل عظیم گردشگران به کلاردشت برای طبیعت گردی و لذت بردن از هوای دلنشین، باعث شده یکی از دغدغه های مسافران اجاره ویلا در کلاردشت باشد با اینکه در کلاردشت تنوع مطلوبی از ویلاها، سوئیت ها و اقامتگاه های مختلف وجود دارد اما در ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، گردشگران بسیاری هستند که نمی توانند بهترین ویلا متناسب با بودجه و سلیقه مورد نظر را انتخاب کنند.

همانطور که میدانیم، هزینه پرداخت شده برای اقامت یکی از مهم ترین فاکتورهای سفر برای گردشگران می باشد و همواره گردشگران به دنبال اقامتگاه هایی ارزان و درکنار آن، برخورداری از امکانات مطلوب هستند. برخی از گردشگران در  سفر به کلاردشت، می خواهند هزینه بسیار کمی برای اقامت پرداخت کرده و بودجه خود را سفر گردش و طبیعت گردی کنند و عده ای هم به دلایل مختلفی، نمی خواهند هزینه قابل توجهی را برای اجاره ویلا در کلاردشت پرداخت کنند لذا اگر شما هم جزء این دسته از گردشگران هستید خوب است بدانید در کلاردشت تنوع بالایی از انواع سوئیت های ارزان قیمت یک خواب، دو خواب و غیره وجود دارد که در مناطق سرسبز شهر واقع شده و از امکانات خوبی هم برخوردار هستند.

اجاره ویلا در کلاردشت از سایت لوکس ویلا

 

اجاره ویلا استخردار در کلاردشت

کلاردشت از معدود شهرهایی است که تعداد ویلاهای لوکس و استخردارش به مراتب کمتر از سایر اقامتگاه می باشد اما این دسته از ویلاها هم طرفداران بسیاری داشته و به دلیل تقاضای بالا، نرخ اجاره روزانه بالاتری هم نسبت به سایر ویلاها دارند. اکثر ویلاهای استخردار کلاردشت در مرکز شهر قرار داشته و تعداد محدودی هم در اطراف شهر و مناطق جنگلی واقع شده اند که چشم انداز زیبایی هم از کوه ها و دشت های سرسبز ارائه می دهند.

ویلاهای استخردار علاوه بر استخرهای روباز و یا سرپوشیده، از امکانات مطلوبی هم برخوردار هستند که شامل سونا و جکوزی در برخی از ویلاهای لوکس، میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، آلاچیق به همراه باربکیو و غیره می باشند. یکی از نکاتی که در خصوص اجاره ویلا استخردار در کلاردشت باید بدانید این است که در نیمه اول سال، تقاضا برای ویلاهای استخر روباز به مراتب بالا می باشد و از طرف دیگر، با شروع شدن فصل پاییز که کلاردشت وارد روزهای سرد خود می شود، تقاضا برای اجاره ویلا کلاردشت استخر آبگرم سرپوشیده بالا خواهد رفت.

اجاره ویلا در کلاردشت دهکده مازیچال

احتمالاً نام فیلبند را شنیده اید و میدانید که این روستای جذاب و دیدنی به لطف ارتفاعی که دارد، از مناطق بسیار سرسبز و خوش آب و هوای شرق استان مازندران بوده و به دلیل ایجاد پدیده اقیانوس ابرها، محبوبیت بالایی در میان گردشگران دارد. در شهر کلاردشت هم دهکده ای با نام مازیچال وجود دارد که در ارتفاعات قرار داشته و گردشگران می توانند در این دهکده شاهد پدیده اقیانوس ابرها باشند.

برای اجاره ویلا در مازیچال خوب است بدانید در این دهکده تعداد بسیار محدودی ویلا وجود دارد که از نوع ویلاهای عادی و سوئیت هستند اما به لطف محبوبیت منطقه در میان گردشگران، تمام ویلاها به سرعت اجاره داده شده و می بایست از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید.

اجاره ویلا در کلاردشت از سایت لوکس ویلا

 

نگاهی به جاهای دیدنی کلاردشت

کلاردشت مملو از جاذبه های گردشگری و مناطق طبیعت گردی است تا بهترین خاطرات سفر برای گردشگران رقم بخورد. پیشنهاد می کنیم اگر قصد سفری چند روزه به کلاردشت را داشتید، علاوه بر طبیعت گردی نگاهی هم به جاهای دیدنی کلاردشت از جمله روستای سیاه بیشه، دریاچه ولشت، روستاهای کردیچال و هریجان هم بیاندازید. در صورتیکه علاقه مند به کوهنوردی هستید پیشنهاد می کنیم حتماً به قله علم کوه، دومین قله مرتفع ایران صعود کرده و در طول مسیر هم نگاهی به سنگ سماور معروف بیاندازید.

اجاره ویلا در کلاردشت با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

لوکس ویلا همواره سعی کرده تا بهترین راه اجاره ویلا در کلاردشت را برای گردشگران ارائه دهد و با حذف واسطه ها و ارائه بهترین قیمت، تجربه ای متفاوت از اجاره ویلا را به ارمغان بیاورد. همچنین لوکس ویلا همواره تمامی ویلاهایی که به صورت روزانه اجاره می دهد را پیش از رسیدن مسافر، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می کند تا گردشگران در محیطی عاری از هرگونه ویروس، بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم بزنند. همواره می توانید جهت رزرو ویلا در کلاردشت با کارشناسان ما در تماس باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار