کد خبر: ۱۷۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰
آزمون استخدام بخش خصوصی رویکرد نسبتا جدیدی برای جذب نیروی کار در ایران است و در چند سال اخیر شرکت‌های خصوصی توانسته‌اند از طریق این مرجع تخصصی توانمندی و شایستگی متقاضیان استخدام را مورد آزمون قرار دهند.

از آن جایی که سرمایه اصلی هر بخش تولیدی در زمینه ساخت و پیشرفت اقتصادی نیروی انسانی آن است، شرکت‌های خصوصی روزبه‌روز بیشتر بر جذب هدفمند نیروی انسانی خود تاکید می‌ورزند. آزمون استخدام بخش خصوصی رویکرد نسبتا جدیدی برای جذب نیروی کار در ایران است و در چند سال اخیر شرکت‌های خصوصی توانسته‌اند از طریق این مرجع تخصصی توانمندی و شایستگی متقاضیان استخدام را مورد آزمون قرار دهند.

به گزارش تجارت نیوز هدف از ارزیابی دانش نظری و مهارت عملی متقاضیان استخدام توسط «آزمون استخدام بخش خصوصی»، افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد شرکت‌ها اظهار شده است. از جمله سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی که اخیرا به شرکت‌های متقاضی جذب از طریق پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی پیوسته‌اند، می‌توان به شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو(ایپکو)، کویر موتور و ال‌سی‌من اشاره کرد که در ادامه گزارش جایگاه فعلی این شرکت‌ها در صنعت کشور به‌صورت مختصر معرفی شده است.

به گزارش تجارت نیوز به نقل از شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو، از اهداف کلان این شرکت گسترش ابعاد و نوع فعالیت، محصولات و بازارهای جدید، همراه با رشد منابع انسانی و سودآوری است. همچنین این شرکت همواره برای جذب و نگهداری سرمایه انسانی نخبه تلاش کرده است. مرکز تحقیقات موتور در سال 1376 در زمینه توسعه قوای محرکه شامل موتور و جعبه‌دنده، از مرحله طراحی تا شروع تولید و نظارت شروع به فعالیت کرد. هم اکنون ایپکو ایران خودرو بر اساس دانش فنی و تکیه بر منابع انسانی صادق، اخلاق‌مدار و متخصص قادر است تا آزمون‌های دوام، عملکرد، وظیفه‌ای، احتراقی، نگاشت موتور، سنجش آلایندگی و مصرف سوخت را به عنوان یکی از معتبرترین مراجع در سراسر کشور انجام دهد.

جذب سراسری ایران‌خودرو، کویر موتور و ال‌سی‌من از طریق پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی

استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در بهبود عملکرد موتورهای متداول، برقی‌سازی خودروها و توسعه قوای محرکه برقی، خودران‌ها و حمل‌و‌نقل نوین، زیرساخت شبکه اطلاعات محصول، استفاده از جریان اطلاعات و تولید‌های پایدار دوستدار محیط‌زیست از جمله برنامه‌های راهبردی ایپکو با ظهور انقلاب صنعتی چهارم کشور است.

کویر موتور به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در صنعت موتورسیکلت ایران با بیش از 53 سال تجربه با چشم‌انداز تغییر نگرش جامعه به موتورسیکلت و پاسخ به نیازهای مشتریان با شعار تمایز در حرکت، با جذب کارکنان متخصص و متعهد در کشور توانسته است جایگاه خاصی در این صنعت به دست آورد.

جذب سراسری ایران‌خودرو، کویر موتور و ال‌سی‌من از طریق پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی

علاقه‌مندان به کار در کویر موتور و 4800 سازمان و شرکت متقاضی استخدام از طریق پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی، می‌توانند با مراجعه به سایت www.inre.ir   در پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی ثبت نام کنند.

شرکت ال‌سی‌من از سال 1355 فعالیت خود را در عرصه واردات پوشاک آغاز نمود و در سال 1393 با همکاری کارشناسان داخلی و مشاورانی از کشورهای آلمان و ایتالیا موفق به راه‌اندازی یکی از مدرن‌ترین کارخانه‌های صنعتی تولید پوشاک خاورمیانه شد. از چشم‌اندازهای مهم این شرکت اشتغال‌زایی پویا عنوان شده است و در راستای دستیابی به این چشم‌انداز، امسال ال‌سی‌من اقدام به جذب نیرو از طریق آزمون استخدام بخش خصوصی نموده است.

گروه ال‌سی‌من از 700نفری کارمند با تجربه‌های مختلف، مهارت‌های ارزشمند و دارای اهداف مشترک تشکیل شده است. طبق اظهارات این شرکت کلید رشد و موفقیت آن ها، برخورداری از پرسنل بااستعداد و بااراده می‌باشد و هر فردی در این شرکت می‌تواند با ارتقای مهارت‌های خود در راستای رسیدن به پیشرفت قدم بردارد.

جذب سراسری ایران‌خودرو، کویر موتور و ال‌سی‌من از طریق پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی

گفتنی است ثبت‌نام پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی از تاریخ 19 تیرماه آغاز شده است. داوطلبان با مطالعه راهنمای شغلی می‌توانند بر اساس پیشینه تحصیلی و سوابق کاری خود، شغل موردنظر را انتخاب و همچنین شرکت‌های مرتبط، استان‌های متقاضی و متوسط حقوق دریافتی شغل‌ها را بررسی نمایند.

 

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار