کد خبر: ۱۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
مدیر کل تعاونی‌های توزیعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در صورت تامین منابع مالی از سوی دولت، یک و نیم واحد مسکونی در طرح مسکن اجتماعی ظرف مدت پنج سال ساخته خواهد شد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل ازایسنا،‌ احمد بیگدلی شاملو در جریان بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اظهار کرد: دولت متناسب با اعتبارات و امکانات خود هدف‌گذاری کرده که ظرف پنج سال طرح مسکن اجتماعی را به انجام برساند.
 
وی گفت: وزارت تعاون درصدد است تا گروه‌های کم درآمد نظیر جامعه کارگری و بهزیستی را از این طریق صاحب خانه کند و سازمان تامین اجتماعی‌، صندوق بازنشستگی و سازمان بهزیستی را در جریان این طرح به کار گرفته است.
 
بیگدلی شاملو افزود: در حال حاضر مقدمات اجرای طرح مسکن اجتماعی فراهم شده است اما در صورت تامین امکانات لازم و خروج دولت از مضیغه‌ی مالی، اجرای مسکن اجتماعی با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.
 
مدیر کل تعاونی‌های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در حال حاضر دولت تمام توان خود را برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر قرار داده است و پس از ساماندهی مسکن مهر و به نقطه مطلوب رسیدن پروژه‌های مسکن مهر، مسکن اجتماعی را آغاز خواهد کرد.
 
به گفته بیگدلی شاملو، متقاضیان مسکن اجتماعی که در انتظار آغاز این طرح از سوی دولت هستند می‌توانند از مزایای مسکن مهر نیز بهره مند شوند. چرا که از ارزان بودن زمین و تخفیف وام بانکی با کارمزد کم از جمله مزیت‌های طرح مسکن مهر به شمار می‌رود.
برچسب ها: مسکن ، اجتماعی ، بازنشستگی
نام:
ایمیل:
* نظر: