کد خبر: ۱۹۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
اتفاقات باشگاه ما در شان پرسپولیس نیست
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است این تیم فصل آینده به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد
خبرورزشی -

با سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در پایان بازی های نیم فصل، وضعیت دریافتی ها ، حذف از لیگ قهرمانان آسیا و البته تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

برد مهمی مقابل فجر بدست آوردید. در خصوص این بازی صحبت کن. 

خب به نظرم بازی سختی بود چون فجر تیمی بود که دوندگی بالایی داشت و خوب هم دفاع می کرد. با این حال خداراشکر توانستیم از موقعیتمان استفاده کنیم و 3 امتیاز این دیدار مهم را بگیریم. امیدوارم در ادامه راه هم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و خودمان را به صدر جدول برسانیم.

پرسپولیس نتوانست قهرمان نیم فصل شود. چقدر امیدواری در پایان فصل قهرمان لیگ شوید؟

خب هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل مانده و قهرمانی نیم فصل اهمیت زیادی ندارد. ما همه تلاشمان را می کنیم تا در انتهای فصل جام قهرمانی را بالای سر ببریم و هوادارانمان را شاد کنیم. من فکر می کنم بازیکنان پرسپولیس مظلوم هستند و کسی هم به وضعیت ما رسیدگی نمی کند.

بعد از بازی مقابل فجر خیلی از بازیکنان نسبت به وضعیت مالی باشگاه گلایه داشتند.نظر تو در این رابطه چیست؟

خب واقعا شرایط باشگاه پرسپولیس خوب نیست. 5 سال قهرمان لیگ شدیم و در این فصل هم تنها 3 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم ولی هیچ پاداشی نگرفتیم. تا الان هم فقط 20 درصد به ما پول دادند و این شرایط اصلا در شان باشگاهی به این بزرگی نیست که در سال های اخیر کلی جام بدست آورده است.

فکر می کنی با آمدن مدیرعامل جدید اوضاع بهتر شود؟

من به عنوان بازیکن نمی توانم در خصوص تغییرات مدیریتی حرف بزنم. فقط امیدوارم شرایط بهتر شود تا بتوانیم حضور پرقدرتی در نیم فصل دوم داشته باشیم. ما حتی زمین تمرین مناسبی هم نداریم و امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر حل شود.

در مورد حذف از لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی داری؟

واقعا اتفاق تلخی است و نکته مهم اینجاست که کسی این موضوع را گردن نمی گیرد و مشخص نیست چه کسی مقصر است. باشگاه ما با میلیون ها هوادار و کسب کلی جام قهرمانی ، سال هاست با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کند. کاری از دست ما بازیکنان برنمی آید و امیدوارم هرکسی که مسئول است مشکلات را رفع کند . فکر می کنم امسال دیگر شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداریم ولی خدا کند خیلی زود هر مشکلی که وجود دارد، حل شود و حداقل برای سال آینده مجوز شرکت در بازی ها را کسب کنیم. من فکر می کنم این اتفاقات حتی به وجه فوتبال ما ضربه می زند و فقط مختص به یک باشگاه نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار