کد خبر: ۲۰۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
جشنوراره فروش بسته‌های اینترنتی سه ماهه با سرعت چهار مگ و هشت مگ این مجموعه، به قیمت 80 و 150 هزارتومان از نیمه اسفند ماه آغاز می‌شود.

آغاز فروش جشنواره بهاری فروش بسته‌های اینترنتی آسیاتک از نیمه اسفند

به گزارش روابط‌عمومی مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک؛ جشنوراره فروش بسته‌های اینترنتی سه ماهه با سرعت چهار مگ و هشت مگ این مجموعه، به قیمت 80 و 150 هزارتومان از نیمه اسفند ماه آغاز می‌شود.

مجموعه انتقال داده های آسیاتک، در آستانه نوروز 1401 و هم راستا با تغییر طبیعت و نو شدن جهان هستی، جشنواره فروش بهاری بسته‌های ADSL  ، ویژه ثبت‌نام کنندگان جدید خود برگزار می‌کند.

این جشنواره شامل فروش بسته‌های سه ماهه با سرعت چهار مگ و هشت مگ می‌شود؛  هزینه ثبت نام بسته اول 80 هزار تومان و بسته‌ دوم، 150 هزار تومان است. این جشنواره از فردا، یکشنبه 15 اسفند آغاز می‌شود و تا پایان ماه جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و خرید این سرویس، به صورت رایگان با واحد فروش به شماره 90000000 تماس بگیرند یا به سایت فروش آسیاتک، به این آدرس مراجعه کنند و از فرصت تخفیف 33درصدی آسیاتک برای خرید سرویس ADSL با سرعت چهار مگ  و 50 درصدی برای خرید بسته اینترنت با سرعت هشت مگ استفاده کنند.

 

نام  سرویس

حجم

مدت دوره

قیمت

1

بسته 4 مگ

250 گیگ بین‌الملل

سه ماهه

80 هزار تومان

2

بسته 8 مگ

700 گیگ بین الملل

سه ماهه

150 هزار تومان

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: