کد خبر: ۲۰۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت : همه اغذیه فروشی ها موظف به رعایت ضوابط ابلاغی می باشند؛ از این رو فعالیت واحد های اغذیه فروشی در حد فاصل بین سحر تا افطار ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سردار حسین رحیمی با بیان این خبر که رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بر همه افراد لازم است گفت : همه اغذیه فروشی ها موظف به رعایت ضوابط ابلاغی می باشند؛ از این رو فعالیت واحد های اغذیه فروشی در حد فاصل بین سحر تا افطار ممنوع است.
وی افزود: در پایانه های مسافربری که محل تردد مسافران است، صرفا ارائه غذای سرد آن هم باید با رعایت ضوابط ابلاغی و شئونات ماه رمضان ارائه شود.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه همه رده های انتظامی و ترافیکی در راستای رعایت شان و حرمت ماه رمضان وظایف ابلاغی خود را انجام خواهند داد، گفت: همه باید خود را موظف به رعایت حرمت ماه رمضان بدانند.

ممنوعیت فعالیت اغذیه‌فروشی‌ها در حد فاصل بین سحر تا افطار
سردار رحیمی با اشاره به اینکه بی حجابی پدیده ای نا بهنجار است که دشمنان به طور جد به دنبال ترویج آن هستند، عنوان داشت: در همه واحد های صنفی که محل مراجعه مردم هستند، باید شئونات شرعی و اخلاقی رعایت شود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان داشت: پلیس امروز خدمتگزاری مردم را برای خود بزرگترین توفیق می داند و تکریم شهروندان در راس ماموریت های پلیس است؛ چرا که قاطبه شهروندان ما متدین، مقید و وظیفه شناس هستند.
وی با اشاره به اینکه همه اصناف و کسبه برای ما محترم هستند، گفت: لازم است که اغذیه فروشی ها و... در ایام ماه مبارک رمضان براساس ضوابط ابلاغی شان و حرمت این ماه را رعایت کنند.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به راه اندازی گشت های بزرگ راههای پایتخت توسط یگان امداد فاتب بیان داشت: برای ارتقا سطح امنیت بزرگ راههای پایتخت، گشت های یگان امداد در طول شبانه روز به صورت محسوس و نا محسوس در سطح بزرگ راههای پایتخت به صورت هدفمند گشت زنی خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار