کد خبر: ۲۱۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران در ادامه خدمت رسانی ها به زائران، از نخستین روزهای شروع مراسم پیاده روی اربعین تا زمان بازگشت زائران، به 45 هزار زائر عتبات عالیات در مسیر کربلا به نجف خدمات درمانی ارایه کرده که این خدمات علاوه بر درمان های اورژانس در بخش هایی نظیر دندانپزشکی، معاینات پزشکی، سرم تراپی و... بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
    دکتر محمدرضا فرزین در پیامی از تلاش های خادمان و فعالان برگزاری حماسه اربعین در بانک ملی ایران تقدیر کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک پیرو تشکیل ستاد اربعین و برگزاری جلسات متعدد در جهت برنامه ریزی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به زائران عتبات عالیات اقداماتی نظیر ارایه خدمات الکترونیکی و ارزی گسترده در حوزه خدمت رسانی بانکی و تخصیص ارز اربعین، برپایی موکب و پذیرایی از زائران، ارایه خدمات درمانی، برنامه‌های فرهنگی و... در قالب موکب های دایر شده در واحدهای صف و ستاد و همچنین بیمارستان خود اقدام کرده که این خدمات در ستادهای ویژه اربعین در پایانه های مرزی مهران، مریوان، شلمچه و چذابه، باشماق، خسروی و موکب شرکت سداد در شهر کربلا و پایانه مرزی مهران، موکب ایثارگران بانک ملی در شهر نجف اشرف و موکب درمانی بیمارستان بانک ملی در عمود 202 بین مسیر نجف به کربلا به زائران ارایه شده است.

همچنین درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران در ادامه خدمت رسانی ها به زائران، از نخستین روزهای شروع مراسم پیاده روی اربعین تا زمان بازگشت زائران، به 45 هزار زائر عتبات عالیات در مسیر کربلا به نجف خدمات درمانی ارایه کرده که این خدمات علاوه بر درمان های اورژانس در بخش هایی نظیر دندانپزشکی، معاینات پزشکی، سرم تراپی و... بوده است.

ضمن اینکه موکب ایثارگران بانک ملی ایران هم به مدت 10 روز در ایام اربعین برقرار و با پخت روزانه 10 هزار وعده غذایی و توزیع مجموع یک میلیون بطری آب معدنی به زائرین خدمت‌رسانی کرده است که علاوه بر زوار ایرانی، زائرانی از کشورهای پاکستان، هند، نیجریه و عراق نیز مهمان موکب ایثارگران بوده‌اند.

قابل ذکر است، این موکب با عنایت به حضور پنج میلیون زائر ایرانی در اربعین حسینی و نیاز به وجه نقد و ارز دینار جهت هزینه ایاب و ذهاب در داخل کشور عراق، با دریافت دینار از شعبه نجف اشرف بانک، ارز مورد نیاز زوار را نیز تامین کرده است.

همچنین برپایی موکب بانک ملی ایران (هیئت خادمین حضرت زهرا (س) کارکنان بانک ملی استان ایلام) در میدان اربعین پایانه مرزی مهران و پذیرایی از زائرین در ایستگاه صلواتی، استقرار دستگاه های خودپرداز سیار (خود بانک) در پایانه مرزی مهران، کمک نقدی به ستاد اربعین شهرستان ملکشاهی و کمک نقدی به همایش 40 هزار نفری خادمین ابا عبدالله الحسین (ع) در مصلی حضرت امام خمینی (ره) ایلام از محل کمک های همکاران، ایجاد خزانه فرعی زیرکلید بانک مرکزی در شعبه مرکزی مهران بانک جهت تامین به موقع نقدینگی بانک های مستقر و توزیع ارز اربعین از طریق شعبه ایلام و مهران از جمله اقدامات بانک ملی ایران در استان ایلام بوده است.

در استان خوزستان نیز موکب های مستقر در مرزهای چذابه و شلمچه در دو بخش موکب مردمی حضرت جواد الائمه(ع) متعلق به کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی و دستگاه های تابعه با مشارکت بانک ملی ایران و موکب همکاران مستقر در مرز شلمچه حد فاصل مرز ایران و عراق به زائران خدمت رسانی کرده اند که نصب و راه اندازی خودپرداز و دستگاه cash less جهت ارائه خدمات بانکی مورد نیاز زائرین، افتتاح باجه ارزی-ریالی جهت تامین ارز مورد نیاز زائرین، طبخ روزانه سه هزار پرس غذا و... از جمله این خدمات بوده است.

اداره امور شعب بانک در استان کردستان نیز که امسال برای نخستین بار، تردد زائرین از مرز باشماق مریوان و سیرانبند آن صورت گرفت، اقدام به نصب دستگاه های خودپرداز و کش لس جهت ارائه خدمات بانکی مورد نیاز زائرین کرد.

همچنین همکاران اداره امور شعب استان آذربایجان غربی هم برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی علاوه بر استقرار دستگاه های خودپرداز و همچنین خودروی حامل مجموعه خودپرداز و کش لس سیار، اقدام به برگزاری موکب کارکنان استان در محوطه پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر کردند که این موکب به صورت شبانه روزی در خدمت دلدادگان اباعبداله حسین (ع) بوده است.

از اقدامات صورت گرفته در استان کرمانشاه هم می توان به استقرار دستگاه های خودپرداز سیار در مرز خسروی به عنوان اولین بانک و دستگاه خودرو پول رسان در راستای خدمات رسانی بهتر به زائران فروش ارز در شعب منتخب اداره امور شعب، برپایی موکب در قصرشرین، برقراری و استقرار خزانه معین در قصرشیرین طبق موافقت ستاد اربعین و صدور محوز از سوی ناظر پولی بانک مرکزی جهت پول رسانی به موقع به تمامی خودپردازهای سیار و شعب بانک های استان اشاره کرد.
 
لازم به ذکر است، با عنایت به رویکرد ارائه خدمات تلفیقی با مواکب عراقی در داخل شهرهای زیارتی و نظر به ضرورت پیش‌بینی و تأمین مکفی اسکان و پذیرایی از زائران به خصوص در مرزهای شلمچه، چذابه، مهران، خسروی، تمرچین، باشماق، میرجاوه و ریمدان خدمت رسانی تا ۳ روز پس از مراسم اربعین نیز ادامه داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار