کد خبر: ۲۱۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸

 معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه رسانه های بیگانه علیه نظام  تقسیم کار کرده اند، گفت: دشمنان یک سونامی رسانه‌ای ایجاد کرده و بر مبنای آن حرکت می‌کنند و دانشگاهیان و دانشجویان وظیفه روشنگری در برابر این جریان را دارند.

به گزارش ایرنا، سید محمد حسینی عصر روز شنبه در جمع دانشجویان الیگودرز لرستان گفت: هجمه هایی که به مراکز دیپلماتیک ما در اروپا صورت گرفت بی سابقه بوده است و در عرصه بین المللی فضایی نگران کننده نسبت به کشور ما در جریان اغتشاشات اخیر ایجاد کردند و از ابزارهای مختلف همچون هنرمندان و صاحبان فالورهای فراوان کمک گرفتند تا به زبان فارسی برنامه های خود را پیش ببرند.

وی گفت: تخریب هایی که در اماکن مختلف اعم از مساجد و حوزه های علمیه انجام دادند توسط افرادی کارکشته و کارآزموده طراحی و اجرا شد و با یک تقسیم کار برنامه های خود را پیش بردند؛ آل سعود هزینه این هجمه ها را می پرداخت و دشمنان با فعالیت رسانه ای تلاش کردند با نام قیام سراسری مردم را به میدان آورند.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: در هر حال دشمنان دنبال بهانه ای برای این اقدامات تخریب‌گرانه خود بودند و امروز برخی تصور می کنند ایران در تلاطم به سر می‌برد در حالیکه اینگونه نیست و این فقط برجسته سازی رسانه های بیگانه است.

حسینی با تاکید بر نقش پروشی و روشنگری دانشگاهیان و اساتید و دانشجویان گفت: باید روشنگری زوایای پنهان این ماجراها صورت گیرد و نباید این قضایا را دست کم گرفت.

وی افزود: نیروهای انقلابی و ولایی و مجلس و دولت قصد انجام کارهای بزرگی را دارند تا مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف را اجرا کنند که موفقیت آن افزایش سرمایه اجتماعی را در پی دارد و دشمنان نمی خواهند این سرمایه حاصل شود و تمام تلاش خود را به کار گرفته اند.

وی با اشاره به حوادث ۸۸ گفت: منافقین و سلطنت طلبان در آن وقایع هم قصد همراه کردن مردم را داشت اما موفق نشدند اما در هشت سال گذشته که خیلی کارها متوقف شد و کارخانه ها تعطیل شدند و از نظر معیشتی و اقتصادی مردم در سختی قرار گرفتند.

حسینی با تاکید بر اینکه همه مردم که ابوذر و سلمان نیستند گفت: برخی مردم تحمل سختی ها را ندارند و ممکن است تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار گیرند ولی مسیر خدمت رسانی در دولت با جدیت آغاز شده و ایجاد فرصت های شغلی مورد اهتمام ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به وجود هفت هزار و ۶۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور گفت: کمیت و کیفیت این شرکت ها باید ارتقا یابد و شما اساتید و دانشجویان برای حل مشکلات کشور باید ایده بدهید.

معاوپارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت جدای از مردم نیست گفت: دولت تمام وقت خود را گذاشته است تا با مردم در ارتباط باشد و حرف آنان را بشنود و شما جوانان و دانشجویان و اساتید علاوه بر آموزش به مساله پرورش هم توجه کنید.

وی با اشاره به تدوین برنامه هفتم توسعه گفت: باید مساله محور بود و با اولویت دادن به مسایل کشور اعم از معیشت، اقتصاد، اصلاح نظام بانکی، صادرات و واردات، سیاست خارجی و سایر مسایل مهم همه باید کمک کنند و در سامانه ۱۱۱ هر پیشنهاد و نقد ونظری را بیان کنید.

معاون پارلمانی رییس جمهور یادآور شد: در دو سال اخیر آموزش حضوری تعطیل بود و هیات ها، مساجد، حسینیه ها و نماز جمعه ها و راهیان نور همه بخاطر کرونا تعطیل بودند که مجموع این عوامل در کنار همدیگر ایجاد آسیب کرد.

وی افزود: در همین مدت در فضای مجازی عده ای دیگر جولان دادند اکنون در کنار نیروهای انقلابی و حزب الهی تمام اقشار و دانشحویان و اساتید وظیفه سنگین دارند تا به برخی ابهامات و سوالات پاسخ داده شود.

حسینی گفت: با دانشجویان باید صحبت کرد و ابهامات آنها را توضیح داد . ما خیلی صریح می توانیم از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کنیم.

وی با تاکید بر قدرت علمی گفت: امروز قدرت علمی با قدرت اقتصادی و سیاسی برابر است و باید آن را تقویت کرد. امروز باید به علم و دانش و آگاهی و بصیرت و تحمل توجه کرد.

حسینی با اشاره به دوران هشت ساله جنگ و اینکه یک وجب از خاک کشورمان کم نشد گفت: این بخاطر روحیه شهادت طلبی دانشحویان و سایر اقشار جامعه بود که همه حضور داشتند.

وی افزود: این حرکت سرخ شهادت ادامه دارد و تا زمانیکه ملتی آمادگی شهادت داشته باشد آن ملت با شکست مواجه نخواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار