کد خبر: ۲۱۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۹
کریستیانو رونالدو کاری ناتمام و رکوردی ناخواسته در جام‌جهانی دارد. او تا به الان پس از مرحله گروهی در جام‌جهانی گلزنی نکرده است.

کریستیانو رونالدو در ۳۷ سالگی و با چهار تجربه حضور در جام‌های جهانی به قطر آمد، اما هنوز کارهای ناتمام زیادی در سطح خودش دارد.

فوق‌ستاره پرتغالی تا به حال هرگز غیر از مرحله گروهی، در جام‌جهانی گلزنی نکرده و به شدت مشتاق است تا در بازی روز سه‌شنبه این دستاورد را به کارنامه اضافه کند. کشور او در دومین بازی روز به مصاف سوئیس می‌رود و هر دو تیم از قبل می‌دانند که در صورت پیروزی، در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل اسپانیا قرار خواهند گرفت یا مراکش.

این چهارمین باری خواهد بود که رونالدو در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی حضور پیدا می‌کند، اما هیچوقت موفق نشد در این مرحله گل بزند.

پرتغال در اولین جام جهانی رونالدو در سال ۲۰۰۶ هلند را به لطف گل مانیش با پاس گل پائولتا حذف کرد ولی رونالدو پس از گذشت نیم ساعت از شروع بازی به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفته بود. چهار سال بعد در آفریقای جنوبی ۹۰ دقیقه کامل را بازی کرد اما نتوانست از سد اسپانیا عبور کند. پرتغال در سال ۲۰۱۴ برزیل در مرحله گروهی حذف شد، بنابراین CR7 فرصت شکستن طلسم مرحله حذفی خود را پیدا نکرد. در روسیه ۲۰۱۸، اروگوئه بار دیگر پرتغالی‌ها را در مرحله یک‌هشتم نهایی با پیروزی ۲-۱ و گل‌های ادینسون کاوانی حذف کرد و پپه گل پرتغال را زد.

رونالدو در روز سه‌شنبه در آخرین جام‌جهانی خود فرصتی دیگر خواهد داشت. رکورد او به ۸ گل در ۵ تورنمنت رسید، اما همه این گلها در مرحله گروهی به ثمر رسیدند. آیا او موفق خواهد شد تا طلسم را بشکند و در بازی روز سه‌شنبه گل بزند؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار