کد خبر: ۲۱۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
چترها در رنگ‌ها و برندهای مختلف عرضه می‌شوند و به موازات تنوع در مدل، قیمت چتر هم در بازار نوسان زیادی دارد اما آنچه عجیب می نماید ورود چترهای 20 میلیون تومانی به بازار ایران است.

ورود چترهای لاکچری 20 میلیون تومانی به بازار!

همشهری آنلاین نوشت: از ملزومات مورد نیاز در هوای بارانی و برفی که این روزها بیشتر مناطق کشور را فرا گرفته، چتر است. اگر از سال‌های قبل چتر دارید که بُرد کرده‌اید و بهتر است چتر خود را سفت بچسبید چرا که در روزگاری به سر می‌بریم که عددها و رقم‌ها مرتب بالا می‌روند و قیمت چتر هم بالا کشیده. اما اگر چتر ندارید و می‌خواهید بخرید، بهتر است در جریان قیمت‌ها باشید.

موضوعی که در خرید چتر ممکن است مسئله‌ساز شود، تنوع و قیمت این کالاست. چترها در رنگ‌ها و برندهای مختلف عرضه می‌شوند و به موازات تنوع در مدل، قیمت چتر هم در بازار نوسان زیادی دارد.
نوسان زیاد قیمت انواع چتر

خرید اینترنتی چند سال است که در کشور ما باب شده و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌شود اینترنتی سفارش داد. در مورد چتر هم سایت‌های مختلفی این کالا را عرضه می‌کنند.

نکته جالب در اینجا، قیمت‌های مختلف چتر در اینترنت است. محدوده قیمت چتر در سایت‌های اینترنتی بین ۶۰ هزار تومان تا ۲۰ میلیون تومان در نوسان است.

در حال حاضر ارزان‌ترین چتر موجود در سایت‌های خرید اینترنتی، مدل بچگانه آن است که بین۶۰ هزار تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت دارد. البته چتر بچگانه گران هم داریم. برای مثال، چتر بچگانه طرح دراگون ۴۹۵ هزار تومان قیمت خورده است.

چترهای برند شانزه‌لیزه بالاترین قیمت را در اینترنت دارند. ارزان‌ترین مدل این برند ۱۱ میلیون و ۲۱۸ هزار تومان و گران‌ترین آن ۱۹ میلیون و ۲۷۸ هزار تومان است.

چترهایتان را سفت بچسبید ؛ این چتر ۲۰ میلیون تومان!

ورود چترهای لاکچری 20 میلیون تومانی به بازار!

چتر گران دیگر با برند ویکتوریناکس است که ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت خورده است. چتر گلدار لبه توری با قیمت ۹۷۰ هزار تومان؛ چتر اتومات ضدباد با قیمت ۸۳۲ هزار تومان؛ و چتر اتومات شیائومی با قیمت ۷۸۹ هزار تومان جزو چترهای گران در سایت‌های اینترنتی هستند.

چترهای برند شوان که از نمونه چترهای تاشو است نیز بین ۳۰۰ هزار تا ۵۴۰ هزار تومان قیمت خورده‌اند.

قیمت چتر در بازارهای شهر تهران هم بسیار متفاوت است و محدوده قیمتی آن بین ۱۵۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان متغیر است (توجه داشته باشید که در اینجا، ما از چترهای پرمصرف صحبت می‌کنیم و چترهای برند و لوکس مدنظر نیست).

قیمت چتر بچگانه در مغازه‌های سطح شهر از ۱۳۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۳۰۰ هزار تومان متفاوت است. بقیه چترها هم بین ۱۸۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارند.
چه چتری بخریم؟

به جز قیمت، بحث مهم دیگر، مدل چتر است. از آنجایی که چتر دیر خراب می‌شود و چند سال می‌شود از آن استفاده کرد بهتر است یک چتر محکم و مقاوم بخرید.

چترها خیلی متنوع است اما به طور کلی به دو دسته کلاسیک (عصایی) و تاشو تقسیم می‌شوند. چترهای کلاسیک دوام بیشتری دارند و در برابر باد مقاومند و پشت و رو نمی‌شوند. این مدل چترها معمولا بیشتر عمر می‌کنند و قطرشان هم بزرگ‌تر از دیگر چترهاست اما این چترها دست و پاگیرند. در مقابل، چترهای تاشو چون قابلیت جمع‌شوندگی دارند، حمل آنها راحت‌تر است. این چترها در مقایسه با چترهای عصایی سبک‌تر هستند، اما دوام آنها کمتر است و به مراقبت بیشتری نیاز دارند.

با توجه به آنچه گفته شد، اگر قصد خرید چتر دارید می‌توانید با ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان یک چتر با کیفیت مناسب تهیه کنید و از روزهای سرد و دلنشین بارانی و برفی لذت ببرید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار