کد خبر: ۲۲۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در برخی نقاط نیمه غربی کشور، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور رگبار و رعدوبرق داریم، گفت: فردا در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

هشدا هواشناسل؛ رگبار‌ و رعد و برق در راه است

صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت: سامانه بارشی که وارد کشور شده است امروز در برخی نقاط استان‌های نیمه غربی کشور، همچنین استان‌های ساحلی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور فعال است و سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، بروز گردوخاک، و بارش تگرگ می‌شود.

وی گفت: اواخر وقت امروز و فردا در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، و در برخی نقاط گردوخاک داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز جمعه 22 اردیبهشت در برخی نقاط شمال غرب کشور، استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق بارش پراکنده داریم.

ضیائیان افزود: روز شنبه 24 اردیبهشت در برخی نقاط شمال غرب و دامنه‌های البرز غربی رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز همانطور که گفته شد در بخش‌های زیادی از کشور رگبار و رعدوبرق داریم، ضمن آنکه وزش باد شدید در برخی نقاط موجب گردوخاک می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی در روز گذشته درباره طغیان رودخانه‌ها گفت: هموطنان از تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

ضیائیان اظهار داشت: امروز شرق خلیج فارس مواج است.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 30 و 19 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 40 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان، و شهرکرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

در ادامه تصاویری از طوفان در تهران را مشاهده می کنید:

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار