کد خبر: ۲۳۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
پل اندرسون بازیگر Peaky Blinders به جرم حمل مواد مخدر جریمه شد.

سینما اعتماد ، بازیگر «پیکی بلایندرز» به جرم حمل مواد مخدر جریمه شد.

به نقل از سی نما ، «پل اندرسون» بازیگر سریال «پیکی بلایندرز» به جرم حمل مواد مخدر از جمله کوکائین کریسمس گذشته بازداشت شده است. اندرسون ۴۸ ساله در سریال پربیننده بی‌بی‌سی نقش «آرتور شلبی» را بازی می‌کند که به مواد مخدر پناه می‌برد.

او پنجشنبه گذشته در دادگاه های‌بری کرنر حضور پیدا کرده و به حمل کراک کوکائین، آمفتامین و دو داروی نسخه‌ای متهم شده است. او به هر چهار مورد اتهام اعتراف کرده و در مجموع ۱۳۴۵ پوند جریمه می‌شود. «کوین کندریج» دادستان می‌گوید اندرسون یک روز پس از کریسمس بازداشت می‌شود. در گزارش «دیلی میل» آمده است که پلیس به یک بار در نزدیکی منزل بازیگر فراخوانده شده است.

مدیر بار ادعا کرده بود که پس از خروج اندرسون دود کوکائین از سرویس بهداشتی به مشام می‌رسد. در گزارش پلیس آورده شده که اندرسون به همراه یک مرد جوان و نوزادی ۱۷ ماهه بازداشت و کوکائین و یک بسته آمفتامین و دیازپام و پرگابالین از او ضبط می‌شود. «دیلی میل» می‌گوید وکیل بازیگر به دادگاه گفته است: «شما متهم را از نقش بسیار خوبی که او در یک برنامه تلویزیونی متأخر بازی کرده می‌شناسید. او اغلب شناسایی می‌شود و تمام تلاش خود را می‌کند تا با نقش بازی کردن هواداران را خوشحال کند. در روز بازداشت شناسایی شد و سعی کرد تا برای مردم نقش بازی کند. و به خاطر سبک زندگی‌اش مردم اغلب به او انگیزه این کار را می‌دهند. او خودش را در موقعیت نامطلوبی یافت و باید قدرت نه گفتن را پیدا می‌کرد.»

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار