کد خبر: ۲۳۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
یک فعال بازار طلا با اشاره به رشد ۲۰۰ هزار تومانی قیمت هر قطعه سکه در بازار پیش‌بینی کرد قیمت طلا و سکه در روزهای آینده تغییرات چشمگیری نداشته باشد.

اقتصاد آنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال بازار طلا و سکه کمی رونق گرفته است، شروع ماه رمضان قبل از سال نو باعث شده بازار کمی زودتر از سال‌های گذشته حال و هوای شب عید به خود بگیرد این وضعیت به اضافه شرایط بازار جهانی و نرخ ارز باعث رشد قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر شده است.
محمد کشتی‌آرای، فعال بازار طلا و عضو سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین درباره وضعیت بازار طلا گفت: امروز با توجه به دو عامل اصلی قیمت انس جهانی و نرخ ارز و عامل فرعی تقاضا قیمت طلا و سکه افزایش یافت؛ قیمت انس امروز به ۲۰۱۳ دلار رسیده است قیمت ارز نیز افزایش یافت. 
وی افزود: قیمت‌ها به نسبت روز پنج شنبه افزایش داشت، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی حدود ۲۰۰ هزار تومان رشد یافته است هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۲۵ هزار تومان با افزایش همراه بوده است. 
کشتی آرای درباره آخرین نرخ قیمت‌ها در بازار سکه و طلا نیز گفت: امروز انس طلا به ۲۰۱۳ دلار رسیده است، قیمت سکه طرح قدیم ۳۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۳۳ میلیون تومان، نیم سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش ۱۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه با ۲۰۰  هزار تومان افزایش ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سکه یک گرمی با ۱۰۰ هزار تومان افزایش ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان شد. قیمت هر مثقال طلای آب شده با ۱۵۰ هزار تومان افزایش امروز ۱۲ میلیون و ۱۴۵۰ هزار تومان رسیده و گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۵ هزار تومان افزایش ۲ میلیون و ۸۰۳ هزار تغییر قیمت پیدا کرده است. 
عضو سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه نزدیکی به عید در بازار اثرگذار بوده است، اظهار داشت: روزهای پایانی سال است سطح داد و ستدها بیشتر شده و بازار رونق گرفته است.
کشتی‌آرای در پپیش‌بینی از بازار طلا نیز گفت: قیمت‌ها تا روز دوشنبه در همین سطوح فعلی باقی خواهد ماند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار