کد خبر: ۲۳۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۹
بیایید درباره احساسی که به اتو زدن لباسها داریم صادق باشیم؛ کدام یک از ما از فکر کردن درباره‌ی لباسهای شسته که روی هم انباشته شده‌‌اند و نیاز به اتو کشی دارند حالمان خوب باقی می‌ماند؟ مخصوصا وقتی به زمان زیادی که باید صرف این کار کنیم فکر می‌کنیم! موقع پوشیدن هر کدام از آن لباس‌ها مجبوریم زمان نه چندان کمی را صرف اتوکشی آن لباس کنیم یا اینکه یک روز را برای اتوکشی همه آن‌ها وقت بگذاریم و باز هم چند دقیقه بعد از اینکه لباس را پوشیدیم شاهد چروک شدن دوباره لباسمان باشیم.

بیایید درباره احساسی که به اتو زدن لباسها داریم صادق باشیم؛ کدام یک از ما از فکر کردن درباره‌ی لباسهای شسته که روی هم انباشته شده‌‌اند و نیاز به اتو کشی دارند حالمان خوب باقی می‌ماند؟ مخصوصا وقتی به زمان زیادی که باید صرف این کار کنیم فکر می‌کنیم! موقع پوشیدن هر کدام از آن لباس‌ها مجبوریم زمان نه چندان کمی را صرف اتوکشی آن لباس کنیم یا اینکه یک روز را برای اتوکشی همه آن‌ها وقت بگذاریم و باز هم چند دقیقه بعد از اینکه لباس را پوشیدیم شاهد چروک شدن دوباره لباسمان باشیم. 

اسپری از بین برنده چروک لباس

چاره‌ی کار چیست؟

اما با وجود تمام مشغله‌ها و زمان محدودی که داریم غیر ممکن است با لباس پر از چین و چروک و با ظاهر نامرتب از خانه خارج شویم تا سر وقت به محل کار برسیم! چه کاری می‌توانیم برای ماندگاری اتوی لباس و زحمتی که کشیدیم و زمانی که صرف کردیم انجام دهیم؟ آیا راهی وجود دارد که چین و چروک‌های باز شده‌ی لباس به حالت قبل باز نگردند و اتوی لباس حفظ شود؟

 

اسپری بازکننده‌ی چروک لباس راهکار اساسی و همیشگی

یک راهکار اساسی و همیشگی برای حل این مسئله توسط شرکت تولیدی راشا دادمان ابداع شده است.اسپری ضد چروک لباس اولتراکلین، که در این مقاله درباره‌ی ویژگی‌های این محصول و نحوه عملکرد و استفاده از آن اطلاعاتی در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار می‌دهیم.

اسپری اتوی لباس اولتراکلین جایگزین اتو در مسافرت

مزایای اسپری ضد چروک لباس

در فرمولاسیون این اسپری‌ ضد چروک ترکیباتی به کار رفته است که به الیاف پارچه نفوذ و به آنها کمک می‌کنند تا به حالت صاف و بدون چروک برگردند. یکی از این مواد، نرم کننده مخصوص لباس است که علاوه بر باز شدن چروک لباس، باعث حفظ و ماندگاری بیشتر اتوی لباس می‌شود و از بافت پارچه‌ی لباس هم محافظت می‌کند و مانع از آسیب رسیدن به لباس و افت کیفیت آن می‌شود. مزایای بسیاری برای استفاده از اسپری ضد چروک لباس وجود دارد که به چند مورد از آن اشاره می‌کنیم: 

  • صرفه‌جویی در زمان و انرژی: 

اسپری‌ بازکننده چروک لباس نیاز شما به استفاده مکرر از اتو و زمان آماده‌سازی لباس‌ها را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. کافی است لباس را آویزان کنید، اسپری را روی آن بزنید، و در مدت کوتاهی چروک‌ها ناپدید می‌شوند.

  • عدم نیاز به حرارت:

برخلاف اتو که ممکن است با دمای بالا به بافت پارچه‌ها آسیب بزند، اسپری‌ رفع چروک به هیچ‌گونه حرارت مستقیم نیاز ندارد و به همین دلیل لباس‌ها کمتر دچار فرسایش می‌شوند و مدت زمان بیشتری نو می‌مانند.

  • قابل حمل بودن و کاربرد آسان:

این اسپری‌ ضد چروک لباس به راحتی در کیف یا چمدان جا می‌شود و گزینه‌ای عالی برای مسافرت یا زمانی که به اتو دسترسی ندارید به حساب می‌آید. با چند پاف، لباس‌هایی که چروک از چمدان بیرون آورده‌اید دوباره مرتب و آماده استفاده می‌شوند.

 

اولتراکلین باز کننده چروک لباس، بدون نیاز به اتو

تصور باز کردن چروک لباس در 5 دقیقه بدون استفاده از اتوی برقی و تنها با کمک یک اسپری واقعا شگفت انگیز است. حالا که هر زمان اراده کنیم و با هر وسیله نقلیه‌ای که بخواهیم، می‌توانیم به هر جا که لازم باشد برویم، نباید به یک وسیله برقی که بر ظاهر و آراستگی ما تاثیر زیادی دارد وابسته باشیم. زمان‌هایی که برای بیرون رفتن از خانه عجله داریم، جایی هستیم که فورا باید لباس‌مان را مرتب کنیم مانند محل کار، یا در مسافرت هستیم، همراه داشتن یک اسپری اتوی باز کننده چروک برای باز کردن چین و چروک لباس‌هایمان کافی است.

اسپری اتوی فوری و ضد چروک لباس اولتراکلین

طریقه استفاده از اسپری برطرف‌کننده چروک لباس

۱- محصول را قبل از مصرف تکان دهید. 

۲- لباس را روی سطح صاف پهن نمایید و یا قبل از استفاده از اسپری، لباس را آویزان کنید تا بهتر عمل کند.

 ۳- از فاصله بیست سانتی متری محصول را روی لباس اسپری نمایید تا مایع به طور یکنواخت پخش شود و با کمک دو دست چروک های لباس را کمی از دو طرف بکشید و باز کنید و یا بوسیله‌ی یک برس نرم چین و چروک‌ها را صاف کنید.

۴- در لحظه شاهد از بین رفتن چروک‌های اولیه لباس خواهید بود. پس از اتمام این مراحل اجازه دهید تا لباس خشک شود.

استفاده همراه با اتو

 اسپری اتوی لباس، قبل و بعد از اتوکشی لباس‌ها هم قابل استفاده است و تاثیر صاف کنندگی اتو را بر روی لباس افزایش می‌دهد.

قبل از اینکه اتو را بر روی لباس بگذارید و بکشید، محلول اولتراکلین را بر روی لباس اسپری کنید و سپس از اتو استفاده کنید. همچنین می‌توانید بعد از اینکه اتوی لباس تمام شد و آن را آویزان کردید، بر روی همه قسمتهای لباس مخصوصا بخش‌هایی از لباس که بیشتر چروک می‌شوند بطور کامل اسپری کنید.

 

ویژگی‌ها و کاربردهای بیشتر این اسپری را در بلاگ سایت و مقاله‌ی اسپری ضد چروک اولتراکلین (معرفی کامل + راهنمای خرید محصول جدید) بخوانید.

 

در پایان

در پایان یادآوری می‌کنیم که اسپری اتوی فوری و بازکننده‌ی چروک لباس را همیشه همراه خود داشته باشید تا اگر در موقعیتی قرار گرفتید که زمان زیادی برای مرتب کردن لباس‌ها نداشتید، بدون نگرانی و دغدغه و خیلی سریع و راحت با این محصول، به ظاهری آراسته و مرتب برسید. پس دفعه بعدی که عجله دارید، فراموش نکنید: "عجله داری اتو نزن، لباستو اسپری اتو بزن!"

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار