کد خبر: ۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
رجبی با بیان اینکه باید برای مناطق آزاد نقشه راهی تهیه شود، عنوان کرد: در حال حاضر ناهماهنگی‌هایی بین فعالیت مناطق آزاد و فعالیت‌های اقتصادی در کشور وجود دارد که با ساماندهی مناطق آزاد این ناهماهنگی برطرف می‌شود.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ عبدالکریم رجبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در این حوزه باید فعالیت‌های اساسی انجام شود تا مناطق آزاد برای مبادله کالا و فعالیت‌های مختلف اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: باید برای مناطق آزاد نقشه راهی تهیه و تدابیری اندیشه شود تا فعالیت‌ها به صورت یک طرفه انجام نشود و بهبود مناطق آزاد به ایجاد اشتغال و تولید کمک کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه بیان کرد: در حال حاضر ناهماهنگی‌هایی بین فعالیت مناطق آزاد و فعالیت‌های اقتصادی کشور وجود دارد که با ساماندهی مناطق آزاد این ناهماهنگی برطرف می‌شود.

رجبی با بیان اینکه باید متولیان اقتصادی و دستگاه‌های اجرایی که در ارتباط هستند، جلسات منظمی تشکیل دهند، افزود: با تشکیل کمیسیون‌هایی که به رونق اقتصادی کشور کمک می‌کند، درنتیجه موجب رونق اقتصادی مناطق آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: