کد خبر: ۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
در بودجه 93پیش بینی شد؛
مدیر کل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست گفت: استفاده از تسهیلات برای طرح های دارای توجیه زیست محیطی از سوی بانک های عامل گام مهمی در جهت حفاظت و بهبود منابع آب و خاک و محیط زیست کشور است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛حسن پسندیده مدیر کل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ظرفیت های بودجه سال 93 کل کشور در  بهبود منابع آب و خاک و محیط زیست کشور، افزود: تسهیلات برای طرح های دارای توجیه فنی، اقتصادی و زیست محیطی  از سوی بانک های عامل در اجرای بند (د) تبصره (5) قانون بودجه سال 93 کل کشور اعطا می شود که گام موثری برای حفاظت و بهسازی محیط زیست و حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی محسوب می شود.

پسندیده ادامه داد:صنایع برای رفع آلودگی و یا ارتقاء ضوابط و استانداردهای زیست محیطی در حوزه آب و خاک و پسماندها نیازمند تسهیلات هستند.

وی تصریح کرد: ده درصد از منابع ورودی به صندوق توسعه ملی در سال 93 برای تسهیلات بخشهای خصوصی، تعاونی و بنگاه های اقتصادی متعلق به موسسات عمومی غیردولتی، به طرحهای دارای توجیه فنی، اقتصادی، زیست محیطی در بخش آب، کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، منابع طبیعی و محیط زیست اختصاص می یابد.

مدیر کل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: این ظرفیت ارزشمند فراهم شده در کشور برای رفع مشکلات اقتصادی در واحدهایی که در راستای ارتقاء استانداردهای محیط زیست، کنترل، کاهش آلاینده ها از نظر مالی دچار مشکل هستند و می خواهند برای بهبود وضعیت محیط زیست اقدام نماینده را فرصتی مناسب است.
 
پسندیده از واحدهای مشمول متقاضی و حائز شرایط خواست با هماهنگی ادارات کل حفاظت محیط زیست استانی و براساس ضوابط ابلاغی سازمان اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: