کد خبر: ۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران خبر داد:
در سال زراعی ۹۲ - ۹۳ با بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ نفر از تولیدکنندگان بخش به عنوان بیمه‌گذار فعالیت‌های زراعت، باغات، مراتع، دام و طیور عقد قرارداد دارد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شعب بانک کشاورزی مازندران؛مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران گفت: 46 هزار و 400 نفر از کشاورزان استان توسط بانک کشاورزی مازندران بیمه شدند.
 
علی‌اصغر محمدی بیان داشت: صندوق بیمه کشاورزی در ارتقای سطح زندگی و بهبود وضعیت کشاورزان نقش ارزنده و حمایتی دارد.
 
وی گفت: در سال زراعی 92 - 93 با بیش از 6 هزار و 400 نفر از تولیدکنندگان بخش به عنوان بیمه‌گذار فعالیت‌های زراعت، باغات، مراتع، دام و طیور عقد قرارداد داشتیم.
 
محمدی افزود: در بخش دام تعداد 51 هزار و 10 راس دام، در زیربخش طیور 159 میلیون و 895 هزار و 348 هزار قطعه طیور و در بخش زراعت، باغات و مراتع سطحی معادل 50 هزار هکتار زیر پوشش بیمه از مهر 1392 تا شهریور سال جاری قرار گرفته است.
 
وی افزود: در استان بیش از 41 محصول زیر پوشش بیمه قرار دارد که مهم‌ترین آنها برنج، گندم آبی و دیم، جو آبی و دیم، سویا، پرتقال، نارنگی، کلزا، گردو و چای هستند.
 
مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران صندوق بیمه کشاورزی را حامی بهره‌برداران بخش کشاورزی و روستاییان در برابر عوامل قهری و خسارت‌های ناشی از عوامل طبیعی دانست و تصریح کرد: در سال زراعی 93 ـ 92 بیش از 103 میلیارد ریال غرامت به تولیدکنندگان خسارت دیده پرداخت شده که این مبلغ در بخش زراعت، باغات و مرتع بیش از 18 میلیارد ریال، در بخش دام و آبزیان 9 میلیارد ریال و در بخش طیور 76 میلیارد ریال است. 

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: