کد خبر: ۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کارگاه آموزشی پرورش متراکم میگو توسط موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور بهمن ماه سالجاری در بوشهر برگزار می شود.
 به گزارش تجارت آنلاین به نقل از موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور؛برگزاری این کارگاه به منظور بومی سازی دانش فنی افزایش تولید در واحد سطح و بهره برداری بهینه از پتانسیل های آبزی پروری میگو در کشور است.
 
این کارگاه آموزشی دو روزه با همکاری انجمن آبزی پروری جهان (WAS)برگزار و از دانش و تجربیات اساتید برجسته بین المللی جهت تدریس استفاده خواهد شد.
 
آشنایی با دانش نوین تکثیر و پرورش میگو، افزایش تولید در واحد سطح (بیش از 15 تن در هکتار)، امکان عضویت شرکت کنندگان در انجمن جهانی آبزی پروری (با حضور دبیر منطقه ای انجمن WAS )از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.
 
هزینه نهایی شرکت در این کارگاه حدود 350 هزار تومان برآورد می شود که مابه التفاوت آن یک هفته قبل از برگزاری کارگاه از متقاضیان دریافت می شود.
 
در پایان دوره آموزشی گواهینامه بین المللی مشترک موسسه تحقیقات علوم شیلاتی وWorld Aquaculture Society برای شرکت کنندگان صادر می شود.
 
براساس این گزارش، ظرفیت پذیرش در کارگاه حداکثر برای 50 نفر و اولویت با متقاضیانی است که زودتر اقدام به ثبت نام کرده اند.
 
همچنین برای شرکت در این کارگاه آموزشی متقاضیان باید در مرحله نخست هزینه ثبت نام را به مبلغ یک میلیون ریال تا تاریخ 30/8/93 به شماره حساب 663606507 مهر گستر بانک کشاورزی بنام موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور واریز و رسید بانکی را به امور مالی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور ارائه کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کارگاه ، میگو ، شیلات
نام:
ایمیل:
* نظر: