کد خبر: ۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
از امروز؛
‌بهای بلیت ریل‌باس ارم در مسیر تهران-کرج و بالعکس از امروز ۳۳ درصد کاهش یافت.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی رجاء؛این شرکت اعلام کرده در راستای سیاست‌های راه‌آهن برای حمایت از حمل‌ونقل محلی و حومه‌ای، از امروز بهای بلیت ریل‌باس ارم تهران-کرج را 33 درصد کاهش می دهد.
 
به این ترتیب، بهای بلیت یکسره ریل‌باس ارم در مسیر تهران – کرج، از 15هزار ریال به 10هزار ریال کاهش یافت.
 
این اقدام در راستای افزایش سهم حمل و نقل ریلی از حمل و نقل عمومی و توسعه قطارهای حومه‌ای و کاهش مصرف سوخت و انرژی صورت گرفته و با توجه به دسترسی آسان به سیستم حمل و نقل عمومی و شبکه سراسری مترو در ایستگاه راه‌آهن تهران است.
 
قطار ریل‌باس ارم با ظرفیت 336 نفر روزانه 2 بار به صورت رفت و برگشت در مسیر یاد شده تردد می‌کند و بلیت آن به روش آنلاین یعنی عرضه در مراکز فروش بلیت قطار، اینترنتی و یا صدور قبض در داخل قطار انجام می‌شود.
 
این قطار با مدت زمان سیر 45 دقیقه همه روزه ساعات‌ 6 صبح و 17:35 عصر از ایستگاه راه‌آهن کرج حرکت و ساعات 16:30 و 19:00 عصر هر روز از ایستگاه راه‌آهن تهران مراجعت می‌کند.
 
ریل‌باس‌های ارم بدون نیاز به لکوموتیو و به صورت خود کشش بوده و با حداکثر سرعت 120 کیلومتر بر ساعت برای مسیرهای کوتاه و حومه‌ی شهرهای بزرگ استفاده می‌شود.
 
قطار ریل‌باس «ارم» از 16 مهرماه در راستای توسعه خدمات‌رسانی به هموطنان در مسیر بین شهرهای تهران و کرج و به منظور کاهش بار ترافیکی در این مسیر، راه‌اندازی شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کاهش ، بها ، بلیت
نام:
ایمیل:
* نظر: