کد خبر: ۳۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ویژه مدیران روابط عمومی سراسر کشور با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در بانک و مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت به مدت دو روز در مرکز آموزش حضرت عبدالعظیم(ع) تهران برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، حجت الاسلام و المسلمین شيخي – مسئول نمايندگی ولي فقيه در بانك – در این مراسم با اشاره به اهميت موضوع فرهنگ در توسعه پايدار، گفت: باید با اطلاع رسانی دقیق و آگاهی بخش مستمر بینش و درک سیاسی همکاران را بالا ببریم چرا که با افزایش بصیرت و بینش سیاسی اجتماعی می توان شاهد حضور انسان های قوی، انقلابی، متدین و متخصص در مراکز تصمیم ساز کشور بود.
حجت الاسلام شیخی با اشاره به برنامه های حوزه نمایندگی در موضوع اخلاقی کارکنان، افزود: همه ما باید با دعوت از علما و اساتید حوزه های علمیه، توجه ویژه ای برای ارتقاء روحیه معنوی همکاران داشته باشیم و ضمن نیازسنجی برنامه های متنوع و کاربردی را برای کارکنان و خانواده های آنان در دستور کار قرار دهیم.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری روابط عمومی و حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک، خاطر نشان کرد: امیدواریم با همیاری و هم افزایی مدیران روابط عمومی استان ها و حوزه نمایندگی اجرای برنامه های فرهنگی مانند همایش خانوادگی عترت و طرح های بصیرت افزایی بهتر از قبل برگزار شود.
وی با اشاره به تلاش دشمن برای تهاجم فرهنگی بر ضرورت شناخت گلوگاه هایی که دشمنان از طریق آن به دنبال نفود در فضای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشورمان هستند تاکید کرد و نقش مسئولان فرهنگی در آگاهی بخشی به مردم را سرنوشت ساز دانست.
حجت الاسلام شيخي از همکاران بانك خواست در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري تحت عنوان«اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل» نامگذاري شده، بيش از گذشته در تحقق ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتي در ساختار اقتصادي كشور اقدامات عملياتي انجام دهند.
در ادامه، منصور شیخ الاسلامی – مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک – با بیان اینکه مدیریت ارتباطات باید بر مبنای مبادله ارزش بین مشتری و بانک باشد، گفت: ارزش ایجاد شده در این ارتباط می تواند توسعه ارتباط با مشتریان بانک را تقویت کند و از این طریق بانک ها باید به ایجاد ارتباطات سودمند بر پایه بهینه سازی ارزش دریافتی و ادراکی مشتریان بپردازند.
شیخ الاسلامی تجربه مشتری را موضوع بسیار مهمی دانست و تصریح کرد: در دنیایی زندگی می کنیم که رسانه های اجتماعی با به اشتراگ گذاشتن تجربیات، سایر رسانه ها را مغلوب کرده اند بنا بر این به مجموعه ای از افراد برای کنترل نقاط تماس نیاز داریم.
وی وفادار سازی مشتریان، اعتماد سازی، تعامل سازنده با سپرده گذاران و انتقال خواسته های آن ها به مراجع بالا دستی، مشارکت کارکنان در فرآیند تصمیم سازی، افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و مدیریت اطلاع رسانی در شعب را از اهم اهداف مدیریت ارتباط با مشتری بانک مهر اقتصاد برشمرد.
شیخ الاسلامی یادآور شد: روابط عمومی های نظام بانکی باید با فراهم کردن زمینه های جمع آوری اطلاعات مشتریان در یک پایگاه داده، امکان طبقه بندی مشتریان را بر اساس راهبردها و معیارهای بانک فراهم نمایند تا ارتباطات با مشتریان در بازه زمانی کمتر و با سرعت بیشتری صورت پذیرد و در نهایت منجر به افزایش قدرت رقابت بانک در محیط پرتلاطم امروزی شود.
مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک در پایان تصریح کرد: مهارت های ارتباطی و روابط انسانی مطلوب باعث ایجاد حس خوشایند، موثر و مثبت در مخاطبان سازمان و حتی افراد جامعه نسبت به یک سازمان خواهد شد و در صنعت بانکداری با توجه به تغییرات چشمگیری که در بخش خدمات و نگهداری منابع در اثر رقابت شدید به وجود آمده است، ایجاد این حس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
بر اساس این گزارش رضا سیف اللهی از اساتید دانشگاه در این کلاس ها مطالبی در خصوص مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های مالی، نقش راهبردی روابط عمومی در سازمان، فرصت ها و چالش ها در عصر شبکه های اجتماعی، مدیریت مشارکتی، بازاریابی محصولات و خدمات، رفتار سازمانی، ارتباطات و مشتری مداری برای فراگیران ارائه کرد.
گفتنی است در پایان این دوره آموزشی از همکارانی که بیشترین امتیاز را در آزمون کسب کرده بودند با اهداء لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: