کد خبر: ۴۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
مجیدی مدیر شعب استان کهگیلويه و بوير احمد، ضمن معرفي شعب معلم، مرکزي گچساران، مرکزي ياسوج، دانش آموز و سي سخت به عنوان پنج شعبه برتر در حوزه جذب منابع، تخصيص مصارف و کاهش مطالبات به تشريح اقدامات موثر بازاريابي در استان پرداخت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر اين اساس، مديريت شعب استان کهکيلويه و بويراحمد، در سال ۱۳۹۵ کليه برنامه ريزي هاي بازاريابي و جذب منابع خود را بر روي ادارات اصلي و نهادهاي تصميم گيرنده قرارداد ،و در همين راستا به عنوان اولين گام موثر با دكتر خادمي استاندار گفتگو نمود.
الماس مجیدی مدیرشعب استان در دیدار با استاندار ضمن تاکيد بر نقش بانک قرض الحسنه مهر ايران در رفع مشکلات مردم محروم و خدمت صادقانه در خصوص اعطاي تسهيلات ارزان قيمت، به ارائه گزارش هاي آماري از پرداخت تسهيلات تکليفي پرداخت.
وی در ادامه نسبت به ضرورت گسترش فرهنگ قرض الحسنه در میان آحاد جامعه به ویژه کارکنان دولت تاکید کرد و در پايان با مساعدت استاندار كهكيلويه و بوير احمد توصيه هاي لازم به سازمان هاي آموزش و پرورش ، سازمان نوسازي و ساير ادارات استان صورت پذيرفت.
در همین ارتباط، مدیریت شعب به همراه کمیته بازاريابي استان در راستاي جذب منابع قرض الحسنه و اشاعه خدمات بانکداري اسلامي جلسات متعددي را با اداره آموزش و پرورش برگزار نمود و با جذب صندوق رفاهي فرهنگيان زمينه شروع تعاملات بانکي في مابين فراهم گرديد.
مدیر شعب استان کهکیلویه و بویراحمد جذب منابع مالي دانشگاه علوم پزشکي استان در معاونت هاي مختلف را ازجمله مهمترين اقدامات بازاريابي انجام شده در سال ۹۵ دانست و در اين خصوص اعلام داشت: برگزاري جلسات متعدد بازاريابي با رييس دانشگاه و هر کدام از معاونت ها منجر به افتتاح دو حساب فعال و انتقال بخشي از گردش مالي به بانك شده است و اميدواريم تا با فعاليت هاي موثر و مثبت انجام شده ساير معاونت هاي دانشگاه علوم پزشكي مانند معاونت غذا و دارو نيز در سال جاري همكاري خود با بانك قرض الحسنه مهر ايران را آغاز نمايند.
شایان ذکر است سایر حساب های آموزش و پرورش در شهرستان بویراحمد و همچنين صندوق رفاه اين اداره در ساير شهرستان هاي استان، پايگاه انتقال خون، نهاد کتابخانه هاي کشور، جهاد کشاورزي و شركت هاي مخابرات،برق و گاز از جمله نهادها و سازمان هايي هستند كه در سال ۹۵ مورد توجه و مذاكره بوده و در زمره هدف هاي سال ۹۶ استان قرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: