کد خبر: ۵۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
میانگین زمان انتظار مشتری جهت مکالمه با کارشناسان واحد ارتباط با مشتریان کوثر یک دقیقه است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ حسین کرمی معاون اعتبارات و بازاریابی با تشریح اهداف و فرآیندهای مرکز ارتباط با مشتریان گفت: از ابتدای سال جاری این مرکز با رویکرد جدیدی شروع به فعالیت نموده است و خدمات ارائه شده شامل پاسخ گویی، راهنمایی و خدمت رسانی به مشتریان گرامی درخصوص خدمات بانکی، پی گیری رفع مغایرت های مالی، دریافت تمامی انتقادها، پیشنهادها و درخواست ها جهت انعکاس به واحدهای ذیربط است.
معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر افزود: کارشناسان سامانه پاسخگوی کوثر در تلاش هستند در راستای تکریم مشتریان  با رویکرد اطلاع رســانی و دسترسی ســریع تماس گیرندگان به اطلاعات بانکی رضایت آن ها را جلب و همچنین نیازها و درخواست های منعکس شده را پایش نمایند.
کرمی با اشاره به گزارش عملکرد 6ماهه سال جاری واحد ارتباط با مشتریان تصریح نمود: تماس هایی که طی 6 ماه سال جاری توسط واحد ارتباط با مشتریان ثبت شده است نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 23.5 درصد رشد داشته و باعث کاهش مراجعه مشتریان به شعب شده است.
وی افزود: میانگین زمان انتظار مشتری جهت مکالمه با کارشناسان00:01:10 و میانگین زمان انتظار مشتریان جهت بررسی کارشناسی و ارائه پاسخ 00:19:04 محاسبه شده است.
کرمی اظهار داشت: این مرکز با بهره گیری از امکانات گوناگون نرم افزاری، سخت افزاری و با بهره جستن از درگاه ها و کانال های مختلف ارتباطی از جمله شماره تلفن 42830-021 (با قابلیت دریافت نمابر و صندوق صوتی)، پیامک 86777-021، آدرس ایمیل crm@kosarfci.ir و وب سایت موسسه زمینه برقراری ارتباطی دوسویه میان موسسه و مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان را فراهم ساخته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: