به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابطعمومی پستبانکایران، وی درادامه با اشاره به اهمیت نرمافزار ویژه پیگیری وصول مطالبات و تأکید بر بازخوانی بخشنامههای اعتباری گفت: نظارت و پیگیری پروندههای اعتباری از مرحله پرداخت تا وصول باید مستمر باشد و این نرمافزار موجب نظم دهی و شفافیت پیگیری وصول مطالبات می شود.
فلاحفر نرمافزار وصول مطالبات را نمونه ای از نقش فناوری در کارآفرینی دانست و تصریح کرد: کارآفرینان افرادی هستند که با کمترین امکانات ایدهای را عملی میکنند و در این راستا پست بانک ایران به عنوان بانک توسعهای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات باید به نحو موثری ایفای نقش کند.
عضو هیأت مدیره درپایان ضمن تشریح فرآیند وصول مطالبات و تبیین علل و برخی از کاستیهای موجود، رهنمودهای لازم را به مدیران و کارشناسان حوزه اعتباری و وصول مطالبات ارائه و آنان نیز به تبادل تجربههای خود پرداختند.
گفتنی است: ادارهکل پیگیری وصول مطالبات با توجه به راهاندازی نرمافزار پیگیری وصول مطالبات و همچنین بازخوانی بخشنامههای ارسالی اقدام به برگزاری سه دوره آموزشی ویژه کارشناسان اعتباری مدیریتهای شعب استانها، مناطق سه گانه تهران و ستادی نمود.