کد خبر: ۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
مدیر برون سپاری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تا کنون از ۲۵۰ طرح دانش بنیانی که جهت اعطای تسهیلات به صندوق مراجعه کرده اند، دو طرح زمینه صادراتی داشته اند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از مهر؛محمد قصاع گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی فعالیت خود را از ابتدای سال جاری شروع کرده که تا پایان سال تعداد زیادی از طرح های شرکت های دانش بنیان به صندوق نوآوری و شکوفایی مراجعه می کنند.

وی افزود: تا کنون بیش از ۴۰۰ طرح از ۹۵۰ شرکت دانش بنیان به صندوق نوآوری و شکوفایی ارجاع داده شده و حدود ۲۵۰ طرح در صندوق نوآوری و شکوفایی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

قصاع در خصوص حمایت صندوق از صادرات محصولات دانش بنیان توضیح داد و گفت: از این ۲۵۰ طرح مورد بررسی شده توسط صندوق، ۲شرکت در زمینه صادرات تقاضای حمایت داشته اند.

وی اذعان داشت: یکی از این شرکت ها برای صادرات و دیگری برای توسعه بازار به قصد صادرات محصولات خود به کشور های دیگر طرح خود را به صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه کردند.

وی اظهار داشت: شرکت هایی که برای صادرات محصولات خود به صندوق مراجعه می کنند باید یک دوره تقریبا یک ساله پیگیری کنند تا محصولشان در آن کشور شناسایی و به ثبت برسد. همچنین باید مجوزهای رسمی و قانونی آن کشور را نیز اخذ کرده تا بعد از آن وارد زمینه صادرات شوند.

قصاع با اشاره به اینکه این محصولات در زمینه داروهای نوترکیب هستند، اذعان داشت: در حال حاضر صندوق نوآوری و شکوفایی توانسته تسهیلاتی برای صادرات محصولات این دو شرکت ارائه کند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: