پرد اخت بیش از 2300 میلیارد ریال تسهیلات ازد واج، ود یعه مسکن و فرزند آوری
بانک گرد شگری د ر 9 ماهه منتهی به پایان آذر 1401 د ر راستای تسهیلات تکلیفی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حد ود 3000 فقره تسهیلات به مبلغ 2311 میلیارد و 640 میلیون ریال د ر بخشهای ازد واج، ود یعه مسکن و فرزند آوری پرد اخت کرد . به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک گرد شگری، میزان پرد اخت تسهیلات قرضالحسنه ازد واج 859 فقره به مبلغ 1159 میلیارد و 500 میلیون ریال، تسهیلات قرضالحسنه فرزند آوری 1352 فقره معاد ل 489 میلیارد و 600 میلیون ریال و ود یعه مسکن 745 فقره به مبلغ 662 میلیارد و 540 میلیون ریال بود . بانک گرد شگری به عنوان یک بانک خصوصی د ر سال 1400 نیز د ر مجموع یک هزار و 650 فقره تسهیلات قرضالحسنه ازد واج به مبلغ 1317 میلیارد ریال پرد اخت کرد ه بود . د ر بخش ود یعه مسکن نیز د ر سال گذشته 3787 فقره تسهیلات به مبلغ 2509 میلیارد و 885 میلیون ریال تسهیلات د ر تهران و 985 فقره تسهیلات ود یعه مسکن د ر سایر استانها به مبلغ 318 میلیارد و 90 میلیون ریال پرد اخت شد . این گزارش حاکیست: اکثر متقاضیان تسهیلات قرضالحسنه ازد واج و فرزند آوری با مراجعه به شعب بانک گرد شگری و تکمیل مد ارک، از تسهیلات مذکور بهرهمند شد ند و این روند همچنان اد امه د ارد . 30 د ی ماه، سالگرد تاسیس بانک گرد شگری است. بانک گرد شگری 100 شعبه د ر سراسر کشور د ارد .
جهش 260 د رصد ی سود خالص بانک ملت
سود خالص بانک ملت د ر 9 ماهه امسال نسبت به مد ت مشابه سال قبل با جهش خیره کنند ه 260 د رصد رو به رو شد . به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، سود خالص وبملت د ر پایان آذرماه سال گذشته رقمی حد ود 4.700 میلیارد تومان بود ه که د ر پایان 9 ماهه امسال با رشد 260 د رصد ی به بیش از 17.000 میلیارد تومان رسید ه است.
بر اساس این گزارش، سود پایه هر سهم بانک ملت از 181 ریال د ر پایان فصل سوم سال گذشته به 651 ریال د ر پایان 9 ماهه امسال افزایش یافته که نشان د هند ه رشد ی معاد ل 260 د رصد است. د ر همین حال، سود عملیاتی هر سهم وبملت نیز با 213 د رصد جهش از 226 ریال به 707 ریال افزایش یافته است. گزارش 9 ماهه منتشره از سوی بانک 262.000 میلیارد ریالی ملت حکایت از آن د ارد که د رآمد تسهیلات اعطایی، سپرد ه گذاری و اوراق رهنی این بانک خصوصی شد ه د ر پایان آذرماه امسال حد ود 765.012 میلیارد ریال به ثبت رسید ه که نسبت به مبلغ 464.230 میلیارد ریالی مقطع مشابه سال گذشته، رشد ی 65 د رصد ی را تجربه کرد ه است. خالص د رآمد های کارمزد ی بانک ملت نیز د ر حالی که د ر پایان فصل پاییز پارسال رقمی بالغ بر 23.119 میلیارد ریال بود ه د ر پایان سه ماهه سوم امسال با 113 د رصد رشد ، بیش از 49.270 میلیارد ریال گزارش شد ه است.
د ر جلسه با کارگزاری های استان زنجان مطرح شد ؛
گام بلند بیمه حافظ د ر استان زنجان
شرکت بیمه حافظ د ر راستای افزایش ضریب نفوذ خود د ر استان زنجان اقد امات لازم د ر خصوص همکاری های موثر با کارگزاران فعال د ر استان زنجان را انجام د اد .
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، مد یر امور شعب و نمایند گان شرکت بیمه حافظ طی جلسه ای با کارگزاران فعال د ر استان زنجان ضمن تشریح افزایش سطح توانگری و ضریب نفوذ شرکت با توجه رشد اخیر شرکت متبوعش خواستار همکاری بیشتر آنها با شرکت بیمه حافظ شد .
حامد فرشباف ماهریان د ر این راستا انواع خد مات شرکت بیمه حافظ و نحوه ارائه موثر خد مات شرکت را برای کارگزاران حاضر د ر جلسه تشریح کرد و گفت: این خد مات متنوع با سطح کیفی بالا می باشد که تمامی بیمهگذاران و مشتریان بیمه حافظ می توانند به صورت ویژه از این خد مات بهره برد اری کنند . وجه تمایز بیمه حافظ با د یگر شرکت های بیمه د ر راستای ارائه خد مات عالی و جذاب آن است. با توجه به ارائه خد مات موثر و نکات مثبت فعالیتهای شرکت بیمه حافظ، کارگزاران حاضر د ر جلسه ضمن ابراز خرسند ی از فعالیت شعبه بیمه حافظ د ر استان زنجان خواستار همکاری بیشتر با این شرکت شد ند .
گسترش فعالیت بیمه پاسارگاد د ر شهر تبریز
شرکت بیمه پاسارگاد به منظور گسترش فعالیت های بیمه های زند گی و ارائه خد مات به هموطنان عزیز تبریزی ، شعبه تخصصی اشخاص تبریز را راه اند ازي کرد ه است. آیین راه اند ازی شعبه تخصصی اشخاص شهر تبریز با حضور مسعود احمد ی مد یر منطقه ۶ ، روسا و کارشناسان شعبه های بلوار آذربایجان و ولیعصر تبریز د ر روز اول بهمن ماه برگزار شد .
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی، این شعبه د ر تبریز، بلوار آذربایجان، تقاطع سرد اران فاتح، جنب ایران خود رو، ساختمان بیمه پاسارگاد ، طبقه د وم شماره تلفن : (۲۰ خط)۳۲۸۵۷۰۰۷- ۰۴۱ د اخلی ۳ آماد ه خد مت رسانی است.
کارشناسان بیمه پاسارگاد د ر محیطی منحصر به فرد و فضایی مناسب علاوه بر شعبه تخصصی اشخاص تبریز د ر شعبه های ولیعصر و بلوار آذربایجان د ر شهر تبریز انواع خد مات تخصصی بیمه های زند گی و غیرزند گی را به هموطنان عزیز ارائه می د هند . گفتنی است، هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و د سترسی به نشانی شعبه ها و نمایند گی های این شرکت به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد
www.pasargadinsurance.ir مراجعه نمایند .
گروه بانک و بیمه: آئین تکریم سرپرستان مد یریت امور شعب و نمایند گان؛ بازاریابی و فروش و د و تن از مشاوران بیمه میهن و معارفه مد یران جد ید امور شعب و نمایند گان و بازاریابی و فروش و مناقصات این شرکت امروز با حضور سید هاد ی شیخ الاسلامی مد یرعامل و جمعی از معاونان و مد یران این شرکت برگزار گرد ید .
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ د ر ابتد ای این مراسم عباسعلی فراشیانی معاون فنی به طرح و بیان مسائل و عملکرد حوزه فنی شرکت پرد اخت و هر یک از مد یران نیز د ید گاههای خود را د ر مورد مسائل جاری شرکت بیان کرد ند و سپس مد یرعامل توصیه ها و راهکارهای لازم را برای برون رفت از چالش ها و رفع و رجوع مسائل بیمه میهن بیان کرد .
سید هاد ی شیخ الاسلامی اهمیت موضوع وصول مطالبات را برای شرکت مورد تأکید قرار د اد و گفت: پیشگیری مهم تر از د رمان است و شبکه فروش باید سعی کنند حتی المقد ور از ایجاد مطالبات و طلب جلوگیری نمایند تا شرکت گرفتار وصول آن نشود . وی افزود د ر اصل، شعبه یا نمایند ه صاد ر کنند ه بیمه نامه مسئول و متولی وصول حق بیمه است و باید د ر وصول آن مسئولیت پذیر و محق باشد و سپس د ر صورت ایجاد طلب، کمیته وصول مطالبات بجد به د نبال مطالبات ایجاد شد ه و بیمه نامه های منقضی شد ه برود و با نهایت متانت و مشتری مد اری، مطالبات را که پیگیری آن وظیفه همه ماست، پیگیری و وصول نماید . مد یرعامل بیمه میهن همچنین از آماد ه سازی زیرساخت های آی تی و حوزه نرم افزاری شرکت خبر د اد و گفت عصر د یجیتال با سرعتی سرسامآور د ر حال حرکت است و آیند ه و بقای شرکت های بیمه را تحت تأثیر قرار د اد ه و جایگزین شیوههای سنتی و قد یمی شد ه است و بد ون ترد ید نسل قد یمی روشهای ارتباطی رو به زوال است و جوابگوی مسائل نیست و کسانی که همگام با رشد روزافزون فناوری اطلاعات و ابزارهای هوشمند حرکت کنند و از فرصتهای جد ید عصر د یجیتال استفاد ه نمایند ، برند ه این مید ان خواهند بود .
شیخ الاسلامی از سوی د یگر نقش بارش و بارور کرد ن افکار را د ر تصمیم سازی مد یران ستاد ی و شعب حائز اهمیت د انست و با اشاره به اهمیت توسعه بازار و شبکه فروش د ر یک بنگاه اقتصاد ی و برنامه های این شرکت د ر زمینه ارتقای کمی و کیفی شبکه فروش گفت: شبکه فروش نقش مهم و بسزایی د ر شناسائی و توسعه بازارهای جد ید و پیشرفت و تعالی یک مجموعه اقتصاد ی د ارد و از مسئولان و همکاران این حوزه خواست تا با توجه به راهبرد ها و چشم اند ازهای بیمه میهن د ر جهت توسعه و افزایش سهم از بازار تلاش نمایند . د ر اد امه این مراسم؛ مد یرعامل از خد مات و زحمات رسول آریانپور مشاور مد یرعامل، سید مجتبی کریمی سرپرست مد یریت امور شعب و نمایند گان، رحمت خسروی سرپرست مد یریت بازاریابی و فروش و علیرضا زراعی مشاور معاون فنی د ر امور بیمه های د رمان با توجه به شرایط پیش آمد ه و اتمام مأموریت آنها، تشکر و قد رد انی کرد و عاد ل افشاری را به عنوان مد یر بازاریابی، فروش و مناقصات و میثم مولایی را نیز به عنوان مد یر امور شعب و نمایند گان معرفی و احکام آنها را ارائه کرد .
با هد ف سطح ارتقای بهد اشت و سلامت شهروند ان، مرکز اورژانس بیمارستان 22بهمن شهرستان خواف به همت شرکت اپال پارسیان سنگان از شرکتهای مجموعه شرکت سرمایهگذاری بانک پارسیان همزمان با ولاد ت حضرت زینب (س) با حضور مرد م و مسئولین محلی افتتاح و به بهرهبرد اری رسید . به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی، این اورژانس د ر فضایی بالغبر 1200 مترمربع و بااعتبار یکصد و چهل میلیارد ریال ساختهشد ه و با بیست میلیارد ریال از محل مسئولیتهای اجتماعی شرکت معد نی اپال پارسیان سنگان مجهز شد ه است. نگاهی به عملکرد بانک پارسیان د ر حوزه سلامت کشور نشان مید هد که این بانک بهعنوان حامی و تأمینکنند ه نیازهای زنجیره «سلامتمحور» د ارویی و د رمان کشور و باهد ف مشارکت مؤثر د ر تأمین و تد اوم جریان نقد ینگی نظام سلامت کشور، بیش از 13 هزار و پانصد میلیارد ریال د ر قالب تسهیلات و صد ور اوراق گام به شرکتهای د ارویی بهمنظور وارد ات د ارو، تأمین مواد اولیه و تجهیزات پزشکی پرد اخت کرد ه است. همچنین تأمین مالی و تجهیز مراکز د رمانی، ارائه تسهیلات به شرکتهای د ارویی، مشارکت د ر طرح تولید د اروهای خاص و بیماریهای صعبالعلاج ، ساخت مرکز د رمانی تخصصی سرطان د ر حوزه سلول د رمانی، پیوند مغز استخوان و پزشکی هستهای تشخیصی، ایجاد صند وق سرمایهگذاری نیکوکاری لوتوس رویان با همکاری پژوهشگاه رویان و بنیاد برکت باهد ف حمایت از پژوهش و تولید د اروهای سرطانی، د یابت، ناباروری و اماس از د یگر اقد امات این بانک د ر این حوزه است که نشان از جایگاه ویژه حمایتی این بانک د ر حوزه بهد اشت و د رمان کشور د ارد .
گروه کشاورزی: ضعف د ر زیرساختها و کامل نبود ن زنجیره تولید تا مصرف ، باعث شد ه است که محصولات و کالاهای صاد راتی مازند ران روی هوا و د ریا و زمین بلاتکلیف باشند ! به گزارش تجارت به نقل از مهر، کامل نبود ن زنجیره بازرگانی و بازاریابی محصولات استان مازند ران، شناسنامه د ار نبود ن تولید ات، زیرساختهای ضعیف و موانع متعد د سبب شد ه تا همواره طرحهای مقطعی و موقتی برای شتاب بخشی به بازاررسانی کالاها و محصولات د ر استان مازند ران اجرا شود . طی سالهای قبل اغلب کالاها و محصولات کشاورزی مازند ران به صورت زمینی و با ارسال به مرز استانهای همجوار از طریق کامیونهای برگشتی به بازارهای صاد راتی میرسید و امسال صاد رات هوایی و د ریایی نیز به کمک زنجیره تولید آمد تا عقب ماند گی چند د ههای را جبران کند .
امسال ابتد ا قرعه فال به نام کارگو هم افتاد و تلاش شد با بهره گیری از ظرفیت این بخش محصولات کشاورزی استان نظیر برنج و مرکبات به بازارهای هد ف رسد هرچند بررسیها نشان مید هد که اقبال چند انی از پرند ه هوایی برای صاد رات صورت نگرفته است.
تجارت د ریایی و حمل کانتینری محصولات کشاورزی راهکار د یگری است که برای اولین بار د ر مازند ران کلید خورد تا طلسم اقتصاد د ریایی د ر استان شکسته شود و کشاورزان بتوانند د سترنج خود را از طریق د ریا به سفرههای خارجیها برسانند . به رغم تلاشهای صورت گرفته و بهره گیری از ابزارهای چند وجهی حمل ونقل اعم از د ریا و زمین و آسمان، حجم کالاهای ارسال شد ه و صاد رات مازند ران به کشورهای مختلف تاکنون چند ان چشمگیر نیست و هنوز استان نتوانست به اهد اف و برنامههای طراحی شد ه د ست یابد .