دیدار مدیرکل بندرامیرآباد با کارکنان ایثارگر

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد همزمان با فرا رسیدن 22 اسفند روز "بزرگداشت شهدا" در دیداری صمیمانه با کارکنان جانباز و ایثارگر این بندر ، پای درد دل آن ها نشست و با آن‌ها گفتگو کرد. شهره حقی- تجارت، به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد؛ محمدتقی انزان پور در آستانه فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا با جانبازان و فرزندان شاهد اداره کل بندرامیرآباد دیدار و با اهدای لوح سپاس از زحمات و رشادت های آن ها در زنده نگه داشتن آرمان‌های شهدا ، قدردانی کرد.وی با بیان اینکه، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان موجب مسرّت و خشنودی است و در این جلسات می بایست، مستمع سخنان و دردِ دل های این عزیزان بود، طی سخنان کوتاهی عزت، استقلال، سعادت و سیادت امروز ایران اسلامی را مدیون جهاد فداکارانه شهیدان گرانقدر برشمرد و بر نقش بی بدیل خانواده های معزز شهدا در حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.مدیرکل بندرامیرآباد با اشاره به اینکه ثمره ایثار و پایمردی مردان و زنان ولایی در هشت سال دفاع مقدس، امنیت و اقتدار ایران اسلامی در سراسر گیتی می باشد ، ابراز امیدواری کرد مجموعه بندرامیرآباد با همکاری متقابل کارکنان ایثارگر خود ، به اسوه نظام جمهوری اسلامی ایران و الگوی خدمت رسانی در جامعه تبدیل شود.در این دیدار کارکنان ایثارگر در یک فضای صمیمی به بیان مشکلات و دغدغه هایشان پرداختند.

 

اختصاص هزینه تعویض مخازن سی ان جی

علی کیوانی - اندیشه، با هدف حمایت و جبران بخشی از هزینه های تعمیراتی تعویض مخازن گاز، به ۱۲۰ دستگاه تاکسی های تحت پوشش سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اندیشه کمک هزینه اعطا خواهد شد
ببهروز کاویانی شهردار اندیشه با اعلام این خبر گفت: تاکسی داران یکی از زحمتکش ترین قشر جامعه هستند که در سرما و گرما با شرایط مختلف در حال خدمات رسانی به مردم هستند و حمایت از این قشر به منزله ارتقا و بهبود وضعیت خدمات رسانی به مردم است و یکی از مهمترین اقدامات مدیریت شهری شهر اندیشه همواره در جهت توجه به این عزیزان و حمایت آنها در حد امکان با توجه به قوانین بوده است
وی افزود: یکی از این اقدامات که به تصویب اعضای محترم شورای اسلامی و کمیته انطباق و فرمانداری شهریار رسید طرح تحت پوشش قرار دادن ۱۲۰ تاکسی سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری شهر اندیشه با اختصاص بخشی از هزینه های تعویض مخازن فرسوده گاز بود که خوشبختانه با این مصوبه مبلغ ۵ میلیون تومان به ۱۲۰ تاکسی مشخص شده در نظر گرفته شده است که انشالله مراحل واگذاری آن به سازمان حمل و نقل عمومی ابلاغ خواهد شد تا تاکسی داران پس از تعویض مخازن گاز توسط بهره بردار و ارائه گواهینامه معاینه فنی پرداخت گردد.

آماده باش كامل نیروهای
خدماتی شهرداری نسیم‌شهر
تجارت-بهارستان-علی کیوانی،مهندس علیرضا عرب شهردار نسیم شهر ضمن تبریک مجدد نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت به شهروندان شریف نسیم شهر در این باره گفت : در بهمن ماه و اسفند ماه سال جاری اقدامات گسترده ای در حوزه عمرانی، زیباسازی معابر و خدماتی در سطح شهر انجام گرفته است که با وجود بارش نزولات آسمانی اگر در زمان وقوع حوادث به شکل جهادی و میدانی نتوانیم حاضر شویم متحمل اقدامات چند باره در حوزه شهری می شویم
مهندس عرب شهردار نسیم شهر دستورات لازم را در خصوص آماده باش کامل نیروهای خدماتی شهرداری نسیم شهر همزمان با بارندگی های اسفندماه ابلاغ نمود
وی افزود : لذا با کمک همکارانم تمام همت خود را بکار خواهیم گرفت تا در مقابل آبگرفتگی ، هدایت آبهای سطحی و مواردی که در خصوص بارندگی متوجه وظایف شهرداری است ورود جدی داشته باشیم.
شهردار نسیم شهر یادآور شد : در این راستا آماده باش کامل به نیروهای خدماتی و ایمنی و حوزه خودرویی شهرداری داده شده تا به محض رویت یا گزارش مشکلی به سرعت وارد عمل شویم و با فراغت خاطر بیشتری به استقبال سال جدید برویم .

كاشت 65 اصله نهال توسط
شركت گاز استان همدان
مدير عامل شركت گاز استان همدان از كاشت 65 اصله نهال در محوطه منازل سازماني اين شركت، توسط پرسنل اين شركت خبرداد .
محمد صادق محبي نظر گفت: مديران بخش هاي مختلف و كاركنان شركت گاز استان همدان امروز در اقدامي نمادین طی مراسمی به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و به منظور پاسداشت فرهنگ احترام به طبیعت ، نسبت به کاشت نهال اقدام كردند.وي با اشاره به مجموعه فعالیتهای توسعه ای شرکت گاز استان همدان در راستای حفظ و حراست از فضای سبز و طبیعت افزود : توسعه فضاهای سبز و درختکاری جزء اهداف برنامه ریزی شده امور HSE می باشد و امید است در سالهای آتی شاهد رشد فضاهای سبز در سطح شرکت گاز استان باشیم.مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اهمیت اجرای این سنت حسنه از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) افزود: کاشت نهال هدف راهبردی این شرکت در زمینه رعایت معیارهای زیست محیطی و کاهش آلایندگی ها است.گفتني است در مراسم روز درختكاري شركت گاز استان همدان، مدیر امور مالی، مدیر منابع انسانی ، مدیر ایمنی، رئیس خدمات رفاهي و تعدادي از كاركنان شركت گاز استان همدان حضور فعالانه داشتند

روز درختکاری فرصت مناسبی
برای توجّه به محیط‌زیست است
ایلام_ مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، فرصتی برای توجّه به محیط‌زیست و افزایش سرانه فضای‌سبز است.
محمود کشاورز اظهار داشت: شرکت گاز استان هر ساله و به مناسبت‌های مختلف نسبت به کاشت درخت در اماکن و تاُسیسات مرکز استان و شهرستانها اقدام می کند.
وی با بیان اینکه درخت نماد آبادانی و آسایش برای جوامع است که در تولید اکسیژن، کاهش آلایندگی‌ و حفظ منابع طبیعی نقش بسزایی دارد، افزود: نقش کاشت درخت و ایجاد فضای سبز در هر منطقه‌ای بسیار پر‌اهمیت و اثرگذار است و درختان علاوه بر تلطیف و خنکی هوا، باعث ایجاد شادابی در محیط جامعه می شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه این پویش و اقدام در راستای کاهش آلودگی و ایجاد فضای سبز در محوطه شرکت گاز استان، ادارات گاز شهرستان و حریم تاُسیسات گازی صورت گرفته است، اظهار داشت: این شرکت تلاش می‌کند به منظور حفظ محیط‌زیست و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، نسبت به کاشت درخت اقدام کند. گفتنی است که همزمان با روز درخت‌کاری و در راستای گسترش مسئولیت‌های اجتماعی، اجرای پویش یاد هر شهید با کاشت یک درخت، مدیرعامل، اعضای هیاُت مدیره و کارکنان شرکت گاز استان ایلام اقدام به کاشت نهال نمودند.

۱۰ هزار تخت بیمارستانی
در دست بهره برداری است
آمل- معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۰ هزار تخت درمانی در بخش های مختلف توسط بخش خصوصی و دولتی در کشور در دست اجرا و بهره برداری است.
ابوالفضل باقری فرد شامگاه شنبه در افتتاح ساختمان پردیس پزشکی در آمل با اظهار اینکه توسعه کمی و کیفی در آموزش بسیار مهم است، افزود: امکانات آموزشی باید با نگاه عدالت محور در کشور توسعه یابد.
وی ایجاد دانشکده علوم پزشکی را برای ارائه آموزش‌های بلینی و مهارتی لازم دانست و گفت: وزارت بهداشت در ۱۸ ماه گذشته کارنامه درخشانی در حوزه آموزش، پژوهش وسلامت به جا گذاشته است.
وی با عنوان اینکه در هیچ رشته بالینی به خارج از کشور برای آموزش نیاز نداریم، گفت: در تعدادی از رشته‌های منحصربفرد مانند ژن تراپی این نیاز وجود دارد.

شهردار اراک خبر داد :

شهردار اراک گفت: اجرای طرح ۲۴ متری اراک سه سال زمان می‌برد و شهرداری از تمام ظرفیت خود برای اجرا و بهره‌برداری به‌هنگام این طرح استفاده می‌کند.
دکتر کریمی در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح ۲۴ متری اراک، افزود: این طرح با ساماندهی ترافیک در هسته مرکزی شهر زمینه را برای اجرای طرح جامع فراهم می‌کند.
وی بیان کرد: طرح جامع و توجه به پدافند غیرعامل از اهداف این طرح است و با تسهیل در تردد خودروها در مرکز، شهروندان کاهش آلودگی هوا را نیز شاهد خواهند بود.
شهردار اراک گفت: اراک شهری است که بافت میانی دارد و به صورت شبکه در هم تنیده در کنار هم قرار دارد و عرض معابر آن کم است. کریمی به فرآیند اجرای طرح اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح تنگناهایی ایجاد کرده و باعث شده در شورای عالی معماری،کمیسیون ماده پنج، کارگروه امور زیربنایی و شورای توسعه برنامه ریزی استان مطرح شود.
وی بیان کرد: دستورالعمل اجرای این طرح مردادماه سال ۹۸ در شورای عالی معماری و شهرسازی تهیه و در نهایت در سال ۹۹ ابلاغ و سال ۱۴۰۱ برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد.
شهردار اراک گفت: طرح ۲۴ متری از میدان ولیعصر(عج) آغاز و با تعریض معابر تا بلوار میرزای شیرازی ادامه می‌یابد.
کریمی افزود: طوع این طرح ۲ کیلومتر وسعت و مساحت مجموع آن ۵۳ هزار و ۷۲۵ مترمربع پیش بینی شده که از این مساحت ۲۳ هزار و ۲۲۰ مترمربع ۲۴۵ پلاک مسکونی و تجاری است. وی بیان کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان برای تملک ۷۰ تا ۱۰۰ درصد طرح اعتبار لازم است.
شهردار اراک گفت: امید است طرح ۲۴ شریان مهمی باشد و در قلب اراک اجرایی شود و به سرنوشت ۵۸ متری دچار نشود.
رییس شورای اسلامی شهر اراک نیز گفت: برخی طرح‌های عمرانی نیمه کاره شهر اراک عمر ۱۵ ساله دارند و طرح ۵۸ متری یکی از این طرح‌ها بود که امروز به ۲۴ متری رسیده است.
پیمان عین القضاتی افزود: از سیاست های شواری ششم اراک، اجرای طرح محرک توسعه شهر است. وی اجرای طرح ۲۴ متری را یکی از اولویت‌های شورای اسلامی شهر عنوان کرد و ادامه داد: ساماندهی طرح دره گردو نیز از دیگر اولویت‌های شورا است.
رئیس شورای اسلامی شهر اراک بیان کرد: تلاش برای اجرای به هنگام‌ طرح هشت هزار و ۲۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن نیز یکی دیگر از اولویت‌های شورای اسلامی اراک است و با تمام ظرفیت در کنار دیگر نهادهای متولی هستیم.
استاندار مرکزی گفت: اجرای موفق طرح ۲۴ متری اراک علاوه بر برنامه‌ریزی‌های کارشناسانه از سوی مدیریت شهری، نیازمند همراهی جدی ساکنان املاک محدوده این طرح است. فرزاد مخلص الائمه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح ۲۴ متری شهر اراک، افزود: این طرح نیازمند همراهی مردمی است که مراجعه مکرر به مسولان دارند.
وی با بیان اینکه طرح ۲۴ متری اراک جایگزین ۵۸ متری نیست و کارکرد آن طرح را محقق نمی‌کند، ادامه داد: این طرح تعویض معبر در بافت ارگانیک محدوده تاریخی شهر اراک است.
استاندار مرکزی بیان کرد: اجرای این طرح با برخی نقاط ضعف که ممکن است مواجه باشد به مشارکت مردم نیاز دارد.
مخلص الائمه به اجرای این طرح در مدت سه سال اشاره کرد و گفت: این مدت زمان طولانی است و نگاه جهادی باید در اجرای آن لحاظ شود.
استاندار مرکزی گفت: طرح‌های مختلفی از جمله موزه فرش در استان کلنگ‌زنی شده اما پیشرفت‌های فیزیکی چندانی ندارند و شتاب بخشی به روند تکمیل این طرح‌ها از برنامه‌های اولویت دار مدیریت ارشد استان است.
مخلص الائمه با اشاره به کلانشهر بودن اراک افزود: این شهر تا کلان شهر بودن ۴۰۰ هزار نفر جمعیت فاصله دارد اما به دلیل آلودگی هوا در زمره کلانشهرها قرار گرفته است.
وی در بخش دیگری از سخنان گفت: کارهای زمین مانده بسیاری در استان وجود دارد و نهادهای اجرایی بدون تعطیلی و توقف در جهت ساماندهی امور حرکت می‌کنند.
استاندار مرکزی تاکید کرد: در اجرای طرح ۲۴ متری رسانه ها با پیگیری مطالبات مردم می توانند وظیفه نظارتی خود را انجام دهند.

قریشی – تجارت، به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، حمیدرضا صفایی زاده مدیر امور تعمیرات الکتریک نیروگاه سیکل ترکیبی، با تشریح اقدامات این امور در انجام برنامه های تعمیراتی در واحد شماره 6 گازی سیکل ترکیبی این نیروگاه گفت : باخروج واحد شماره6 گازی سیکل ترکیبی از شبکه سراسری تولیدبرای انجام تعمیرات اساسی و RI، متخصصان امورالکتریک با هدف آماده سازی این واحد برای تولید برق پایدار و مطمئن در پیک تابستان1402، بازدیدهای فنی و انجام تست های لازم را در سیستم ها و تجهیزات الکتریکی این واحد انجام می دهند . صفایی زاده افزود: دمونتاژ و سرویس و تست سیستم تحریک ژنراتور واحد، انجام تست های الکتریکی و بازدید های فنی ژنراتور شامل استاتور و روتور،تست رله های حفاظتی ژنراتور،تست رله های حفاظتی ترانسفورماتور اصلی،تست رله های حفاظتی سوئیچگیرهای 6/6 و 4/0 کیلوولت،بازدید و سرویس و تست کلیدهای 6/6 و 4/0 کیلوولت،انجام تست های الکتریکی و بازدیدهای فنی ترانسفورماتورهای اصلی،استیشن و یونیت، تست و کالیبراسیون ترانسدیوسرهای توان، جریان ، ولتاژ و فرکانس، سرویس و آچارکشی و نظافت تابلو های کنترل ژنراتور، تابلوی کنترل سیستم تحریک ژنراتور،از سوی متخصصان این امور انجام شده است. مدیر امور الکتریک نیروگاه سیکل ترکیبی تصریح کرد: از اقدامات مهم دیگر در این دوره از برنامه های تعمیرات ، تست کنترل ظرفیت باتریها،تست و بازدید فنی از تابلو شارژرها و UPS واحد،بازدید از تابلوی کنترل و تابلوی تپ چنجر ترانس اصلی و رفع نشتی ها،بازدید از ایربگ کنسرواتور روغن ترانس اصلی، تعویض بلبرینگ الکتروموتور فن های خنک کاری ترانس اصلی بخش دیگری از فعالیت هایی است که به انجام رسیده است.

به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اردبیل ، آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری با حضور استاندار و جمعی از مسئولین اردبیل شامگاه امروز در سالن دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد که در این مراسم از ۳۰ جهادگرتجلیل به عمل آمد.در این مراسم، سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل با بیان اینکه بالاترین فضیلت انسان کسب حقایق دنیا و ارائه آن به مردم و تقلیل آلام و رنج مردم است، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و گروه‌های جهادی و جوانانی که در راه کاهش مسائل و مشکلات می‌کنند اقدامات ارزنده‌ای را در طی سال‌های اخیر در حوزه سلامت و درمان، افزایش سرانه فضای آموزشی، آزادی زندانیان ، تامین جهیزیه و ... انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.در ادامه این مراسم ، مهدی افتخاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار کرد: یکی از تشکیلات این ستاد، بنیاد احسان متشکل از گروه‌های جهادی است که کار اولیه را با توزیع کیف و لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند آغاز و در ادامه با کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی در ایام کرونا، خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کرد.وی، مردمی بودن بنیاد احسان را شاخصه اصلی عنوان کرد و ادامه داد: گروه‌های جهادی فعال در بنیاد احسان متشکل از جوانانی است که در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم بوده و در ایام کرونا با توزیع بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سطح استان مردمی بودن خود را به اثبات رساندند.در ادامه مراسم جایزه ملی احسان آقای مهرداد ستوده ، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اردبیل به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های بنیاد احسان در استان اردبیل پرداخت و گفت: از بین ۶۵۰ گروه همراه و همکار ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان اردبیل، در این مراسم از ۳۰ جهادگر تجلیل می‌شود.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: برنامه‌ریزی برای امکان ارائه خدمات به شکل مطلوب که تظاهر به روزه‌خواری نباشد، مورد توجه قرار گیرد.
عرب عامری- تجارت، علی‌اصغر شالبافیان در نشست هماهنگی خدمات سفر استان سمنان در سالن اجتماعات یادگار امام(ره) اظهار کرد: نوروز امسال اجرای برنامه‌های جذب گردشگر خلاقانه با رعایت شرع اسلامی با توجه به ماه مبارک رمضان مورد توجه باشد.
وی تاکید کرد: توطئه هایی برای ایجاد تقابل بین فرهنگ‌ دینی و قرآنی‌ ماه مبارک‌ رمضان با فرهنگ‌ ایرانی نوروز توسط برخی جریان ها برای سوءاستفاده در حال انجام است‌ که‌ مدیریت در این‌ خصوص در حال انجام است.
وی با بیان اینکه هفته گذشته سفرهای نوروزی هموطنان آغاز شد، افزود: با توجه به قرارگرفتن ماه مبارک رمضان در نوروز ۱۴۰۲ بدون شک بعد از ماه مبارک رمضان موجی از سفر پیش‌بینی می‌شود و باید مدیریت به منظور ارائه خدمات مطلوب در دستور کار باشد. شالبافیان با اشاره به اینکه حجم سفر از هفته گذشته در کشور آغاز شد، افزود: طی تجربه‌ای کم‌نظیر سه میلیون زائر در نیمه شعبان در مسجد جمکران حضور یافتند که با همراهی بخش‌های مختلف خدمات مطلوب ارائه شد.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: درنظر گرفتن تمهیدات برای کاهش تصادف جاده‌ای در محورهای مواصلاتی مورد توجه ویژه باشد. استاندار سمنان هم در این نشست گفت: یکنواخت بودن، عامل اصلی تصادفات جاده‌ای در استان است و تقویت ماندگاری مسافر به منظور راهکار موثر در کاهش تصادفات جاده‌ای مورد توجه باشد.
سیدمحمدرضا هاشمی اضافه کرد: تصادفات در محورهای مواصلاتی استان، کم‌آبی و کاهش نرخ جمعیت سه چالش اصلی استان سمنان است. ۶۰ درصد تصادفات در محورهای مواصلاتی استان سمنان از نوع واژگونی است و عامل اصلی واژگونی خستگی و خواب‌آلودگی است.
وی تصریح کرد: ۳۰۰ نفر طی تصادفات رانندگی از ابتدای امسال تا کنون در تصادفات استان سمنان جان باختند که بیش از ۶۰ درصد فوتی‌ها زائران امام رضا(ع) هستند و باید در این زمینه اقدامی اساسی شود.
استاندار سمنان بیان کرد: پلیس راهور و دهیاری‌ها با اهتمام ویژه با تامین امکانات و تجهیزات برای کاهش تصادف تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از تأمین آب شرب و بهداشتی زائران میلیونی جمکران به صورت شبانه‌روزی در ایام نیمه شعبان خبر داد.
فقیه – تجارت، به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری با اشاره به اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان قم در ایام نیمه شعبان، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی که از مدت‌ها قبل انجام شده بود و تلاش و کوشش شبانه‌روزی همکارانمان در بخش‌های مختلف، مشکلی در تأمین آب شرب و بهداشتی زائران میلیونی جمکران در ایام نیمه شعبان نداشتیم.
وی به تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته پرداخت و شیرین کردن آب شبکه بهداشتی در محدوده مسجد مقدس جمکران، پایش مستمر، پایش مستمر آیتم‌های کیفی آب با هماهنگی مرکز بهداشت، شستشوی شبکه آبرسانی آب و مانور شیرآلات و فشارشکن‌ها و شستشوی و سم‌پاشی شبکه جمع‌آوری فاضلاب را از جمله این اقدامات برشمرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به کنترل آنلاین کیفیت آب از لحاظ کلر آزاد باقیمانده و EC بر روی شبکه بهداشتی و شرب مسجد مقدس جمکران و شبکه بهداشتی حرم مطهر(س) در حریم 3 کیلومتری شبکه آبرسانی در ایام نیمه شعبان گفت: آزمایشگاه سیار آب و فاضلاب نیز در این ایام به منظور پایش آیتم‌های کیفی شبکه آبرسانی و تانکرهای سیار و ثابت در محدوده مسجد مقدس جمکران مستقر شد.
وی استقرار 15 تانکر در مسیر موکب‌ها با رعایت ملاحظات امنیتی و بهداشتی، نصب دیزل ژنراتور در تلمبه‌خانه فاضلاب شماره سه جهت تأمین برق اضطراری و نصب سیستم علمک آبگیری در یکی از تأسیسات موجود در بلوار پیامبر اعظم (ص) را از دیگر اقدامات انجام شده در ایام نیمه شعبان ذکر کرد و یادآور شد: در این ایام 620 هزار لیتر آب با به‌کارگیری ۱۰ دستگاه تانکر سیار از شهرهای قم، کاشان و تهران با نظارت و کنترل دقیق مراکز بهداشتی در بین موکب‌های مستقر در بلوار پیامبر اعظم توزیع شد.
مهندس بختیاری همچنین از توزیع 100 هزار بطری آب‌معدنی در بین موکب‌ها خبر داد و گفت: ۳ اکیپ امداد و حوادث شبکه آب و لجستیک موتوری نیز به منظور آمادگی رفع حوادث شبکه در حوزه‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران مستقر شد. وی خاطرنشان کرد: در ایام نیمه شعبان شبکه آب فضای سبز بلوار پیامبر اعظم(ص) به شبکه آب شرب شهری متصل شد تا در صورت لزوم از آن برای آبرسانی به موکب‌ها استفاده شود. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه افزایش ضریب امنیتی منابع آب تأمین‌کننده در ایام نیمه شعبان اظهار داشت: پایش تصویری و نوری تأسیسات، نصب سیستم هشدار خطر و اتصال به پلیس 110، افزایش نگهبانان و گشت زنی مدام نیروهای دفتر حراست در تأسیسات و مخازن اصلی از جمله این اقدامات است. وی در ادامه با اشاره به اقدامات فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان قم در ایام نیمه شعبان، از برپایی موکب جهاد تبیین با مشارکت صنعت آب و برق استان در میدان آل یاسین خبر داد.