پرداخت یک هزار و ۴۲۷ وام فرزند آوری

ایلام - مدیریت شعب بانک تجارت ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۴۲۷ وام فرزند آوری توسط این شعب پرداخت شده است.
حسین اروانه اظهار داشت: مدیریت شعب بانک تجارت ایلام در سال جاری اقدامات موثری در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و… جهت خدمت رسانی به مردم انجام داده و در این راستا جزو بانک های پیشرو و پیشتاز استان بشمار می رود.
وی افزود: احداث یک باب مدرسه در روستای محروم پشته ماژین و احداث دو خانه بهداشت در روستاهای چشمه کبود و پاریاب ملکشاهی از مهمترین برنامه های این شعب در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی است.
مدیریت شعب بانک تجارت ایلام ادامه داد: همچنین با هماهنگی نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد و سازمان زندان های استان بیش از ۵ هزار بسته آموزشی و نوشت افزار بین دانش آموزان بی سرپرست و بد سرپرست مناطق محروم ایلام توزیع شده است.
اروانه از دیگر خدمات این شعب در ایام اربعین را برپایی موکب، تهیه و توزیع غذای گرم و آب معدنی و سایر اقلام خوراکی و ضروری سفر اربعین مانند چفیه و کلاه و کوله و .. عنوان کرد.

 

تفاهم‌نامه پارک علم و فناوری با شرکتهای دانش بنیان

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی از انعقاد ۷۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه و قراردادبا شرکتهای دانش بنیان و کارخانه های تولیدی طی امسال خبرداد.
شبنم مقدم، تجارت - مسعود میرزایی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در نشست خبری به مناسبت بیستمین سال تاسیس پارک علم وفناوری خراسان رضوی افزود:این مجموعه جایگاه خاصی در کشور پیدا کرده است. وی با اشاره به چشم اندازها و برنامه های توسعه ای پارک افزود: پارک علم و فناوری خراسان رضوی به جای جزیره ای کارکردن،منظومه‌ای کارمی کند، بدین معنا که هم شرکت‌های نوآور نوتاسیس را حمایت و هم با شرکت‌های قدیمی و معروف تعامل کند. میرزایی خاطرنشان کرد:قرار است رسوخ فناوری را برای صنایع سنتی کلان کشور انجام دهیم تا به ثروت آفرینی در تعامل با شرکتهای دانش بنیان و کارخانه های تولیدی برسیم.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان با بیان اینکه ما ۷۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه و قرارداد منعقد کردیم گفت: خراسان رضوی در نوار صنایع فولاد شرق کشور قرارگرفته است.
وی افزود: برای اینکه بر GDP تاثیر بگذاریم باید تعداد بازیگران صحنه فناوری را افزایش دهیم، بنابراین راه را برای حضور دانش‌آموزان و دانشجویان باز کردیم.

با نصب المان‌های راهنمایی و رانندگی
نوروز کم‌حادثه‌ای خواهیم داشت
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بوشهر : صالح رحیمی فرماندار بوشهر و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جاده‌های روستایی شهرستان بوشهر بازدید نمودند.
صالح رحیمی فرماندار بوشهر و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جاده‌های روستایی شهرستان بوشهر بازدید نمودند. صالح رحیمی فرماندار بوشهر، مدیر کل راهداری، معاون عمرانی فرمانداری، بخشدار چغادک و شوراهای روستاهای شهرستان بوشهر از جاده‌های روستایی بازدید کردند.
صالح رحیمی فرماندار بوشهر در این بازدید گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز مسیرهای روستایی و بزرگراه‌های نزدیک به روستاهای پرتردد باید اصلاحاتی در دستور کار قرار بگیرد. فرماندار بوشهر افزود: با نصب المان‌های راهنمایی و رانندگی ، نوروز کم‌حادثه‌ای خواهیم داشت.به جهت کاهش حوادث در کمترین زمان تابلوهای راه‌نمایی و رانندگی، چراغ‌های راهنما، علامت‌های هشدار دهنده و سایر مواردی که ایمنی جاده‌ها را افزایش دهد اقدامات لازم صورت بگیرد.
رحیمی بیان کرد: باید همه دستگاه‌های اجرایی در سایه وحدت و همدلی با شوراهای روستاها و دهیاران در نوروز تلاش کنند نوروز کم‌حادثه‌ای داشته باشیم.

اعضای دهمین دوره هیات نمایندگان
اتاق بازرگانی گرگان مشخص شدند
نیلوفر احمدی- تجارت، بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده،انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور ۲۰ اسفند برگزار شد و بخش خصوصی نمایندگان خود را انتخاب کردند.
از بین داوطلبان، ۱۱ نفر در بخش بازرگانی، ۱۴ نفر در بخش صنعت، ۷ نفر در بخش کشاورزی و ۵ نفر در بخش معدن انتخاب شدند که گروه بازرگانی ارازجان شمالی،سعید صفوی،میثم دومهری،آتانفس رودی،سید محمد مرتضوی و در گروه صنعت علی محمد چوپانی،رضا مبصری،رمضان بهرامی،حمید سلیمانی وابوذر فردوسی درگروه کشاورزی امیر یوسفی،سید هامان هاشمی،احمد قلندری و درگروه معدن حاج محمد زاودی،رحمان قره باش هستند که نامبردگان به مدت ۴ سال،مدیریت امور اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گرگان را بعهده خواهند داشت.
از بین ۵۵۰ نفر که دارای کارت بازرگانی بودند ۵۷ نفر در این دوره از انتخابات ثبت نام کردند و از این بین تعداد ۴۷ نفر توسط هیئت نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان واجد شرایط اعلام شدند که پس از اعلام به هیئت مرکزی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران، صلاحیت ۳۱ نفر بر اساس دستور العمل های مد نظر تایید شد که با اعتراض برخی از داوطلبان،صلاحیت ۶ نفر دیگر تایید و سرانجام ۳۷ کاندیدا برای عضویت در هیئت نمایندگان انتخابات دهمین دوره اتاق بازرگانی گرگان معرفی شدند.

عملیات ایمن سازی محور
اردبیل – آستارا به اتمام رسید
اردبیل- معاون راهداری استان اردبیل گفت: عملیات ایمن سازی و ریزش برداری در محور اردبیل – آستارا در محدوده گردنه حیران به اتمام رسیده و تردد در این محورکاملا روان است. آیدین هاشمی در بازدید از این محور با بیان اینکه ریزش سنگ در محور اردبیل – آستارا اتفاق افتاده بود، اظهار کرد: از شامگاه دوشنبه راهداران پرتلاش بلافاصله با تمام تجهیزات و امکانات در محل مستقر شده وعملیات ریزش برداری را شروع کردند.
وی خاطرنشان کرد: راهداران با به کارگیری ۱۲ دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین راهداری و ۲۰ نفر نیروی انسانی عملیات ریزش برداری و ایمن سازی را انجام دادند.
معاون راهداری استان اردبیل تصریح کرد: ۳۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری توسط راهداری شهرستان نمین در یک کیلومتر مانده به انتهای حوزه استحفاظی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل انجام شده است.
هاشمی از بازگشایی این مسیر در ساعت ۳ بامداد ۲۳ اسفندماه خبرداد و افزود: بدون هیچگونه خسارت جانی و مالی عملیات ایمن ساز ی اتمام و تردد بدون هیچ مشکلی در این محور درحال انجام است. وی حذف پیچ و نقطه پرحادثه در محل ریزش سنگ درمحور اردبیل آستارا محدوده گردنه حیران را توسط راهداران یادآور شد و بیان کرد: در چهار نقطه از گردنه حیران که بعد از بارش‌ها امکان ریزش سنگ وجود دارد با پیش بینی راهداران عملیات لق گیری آنها در حال انجام است و سبک سازی و عملیات اصلی بعد از تعطیلات نوروزی انجام خواهد شد. معاون راهداری استان اردبیل از مردم خواست؛ قبل ازسفر به منظور اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

اجرای ۴۶ طرح در کمیته‌های
کنگره شهدای لرستان
خرم‌آباد- معاون عمرانی استانداری لرستان از اجرای ۴۶ طرح در کمیته‌های محرومیت‌زدایی، عمران و یادمان کنگره ۶۵۴۴ شهید والا مقام این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا دالوند روز دوشنبه در جلسه کمیته‌های محرومیت‌زدایی، عمران و یادمان‌های شهدا با بیان اینکه کنگره ۶۵۴۴ شهید والامقام استان در پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، اظهار داشت: به منظور اجرای برنامه‌ها و اهداف کنگره کمیته‌های مربوطه به‌عنوان زیرمجموعه این ستاد به عهده حوزه معاونت عمرانی گذاشته شده است.
وی افزود: ۲۲ طرح در کارگروه محرومیت‌زدایی تعریف شده که با همت و تلاش دستگاه‌های اجرایی بیش از این تعداد را در استان اجرایی کرده‌ایم.

مدیرعامل آتش نشانی شهرداری مشهد خبر داد:

مدیرعامل آتش نشانی شهرداری مشهد از ۲۵۰ مورد اخطارآتش نشانی شهرداری برای مراکز اقامتی مشهد و معرفی ۱۹۰ مورد
به مقام قضایی خبرداد.
شبنم مقدم ، تجارت - مجید فرهادی، مدیرعامل آتش نشانی شهرداری مشهد در نشست خبری افزود: اماکن اقامتی دارای مجوز 600مورد بازدید از هتل‌ها انجام و از این میان برای ۲۵۰ مورد اخطار صادر و ۱۹۰ مورد نیز به مقام قضایی معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: احداث و توسعه ایستگاه‌های آتش‌نشانی از جمله برنامه های راهبردی ماست، اما در حال حاضر 54 ایستگاه آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهر فعال است درحالیکه مشهد به 58 ایستگاه فعال نیاز دارد.
فرهادی با بیان اینکه برای رسیدن به 58 ایستگاه موردنیاز ایستگاه‌های مفتح و عسگریه توسعه‌یافته و ایستگاهی در انتهای بولوار وکیل‌آباد در حال ساخت است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اردیبهشت‌ماه سال آینده آماده بهره‌برداری می شود.
وی درباره تایدیه ایمنی آتش‌نشانی پارکینگ هشت آباد گفت: نقشه‌های ایمنی این پارکینگ دریافت و اقدامات اجرایی نیز در حوزه ایمنی در حال انجام و مراحل پایانی را می‌گذراند و این در حالی است که اکنون فقط از محوطه باز این پارکینگ استفاده می‌شود.
فرهادی خاطر نشان کرد: درمجموع ساختمان‌های متعلق به شهرداری بدون مشورت با سازمان آتش‌نشانی و در نظر گرفتن مسائل ایمنی احداث و مورداستفاده قرار نمی‌گیرد .
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد به اقدامات این سازمان در حوزه صدور مجوز اشاره و خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از ۳ هزار مورد پروانه ساختمانی، ۴ هزار و ۸۳۵ مورد عدم خلاف(پایان سفت‌کاری) و ۳ هزار و ۸۸۶ مورد پایان کار بهره‌برداری صادرشده است.
وی درباره ساختمانهای ناایمن گفت:در آتش نشانی ، ملاک ما سیستم اعلام و اطفا حریق ساختمان‌ها است و دراین راستا ساختمان‌ها به دو گروه ساختمان‌های بااهمیت بالا مانند بیمارستان‌ها،مدارس و... و ساختمان‌های بااهمیت متوسط مانند اماکن مسکونی و.. تقسیم‌شده‌اند.
فرهادی افزود: در حوزه ساختمان‌های بااهمیت بالا طی سال جاری هزارو ۵۷۶ بازدید انجام‌شده که از این تعداد برای ۵۱۵ مورد اخطار ایمنی صادرشده و به علت عدم اقدام مقتضی ۲۰۹ مورد از این ساختمان‌ها به مراکز قضایی معرفی‌شده‌اند.
وی اضافه کرد: در حوزه ساختمان‌های بااهمیت متوسط نیز بیش از ۱۲هزار مورد بازرسی انجام‌شده و برای 507 ساختمان ،اخطاریه صادر و 315 مورد نیز به دستگاه قضایی معرفی‌شده‌اند. مدیرعامل‏ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد به آتش‌نشانان داوطلب نیز اشاره و خاطرنشان کرد: درمجموع حدود ۸ تا ۱۰هزار آتش‌نشان داوطلب داریم، فراخوانی انجام‌شده است اما به هنوز به سازمان‌دهی مناسبی نرسیده‌ایم که سال آینده اینکاراجرایی می شود.
فرهادی درباره فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی در بافت پیرامونی حرم مطهر با توجه به تمرکز اماکن اقامتی و تجارتی گفت: اطراف حرم مطهر ۹ ایستگاه عملیاتی وجود دارد که با خودروهای سبک،موتورسیکلت و موتور چهارچرخ در کوچه‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی اضافه کرد: برای تقویت این ایستگاه‌ها امسال در نیمه اول سال قرارداد تهیه خودروی چهارچرخ دیگری بسته می‌شود و در نیمه دوم نیز ۶دستگاه دیگر خریداری می شود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه متوسط زمان رسیدن به محل آتش‌سوزی در عملیات‌ اولویت یک سازمان است تصریح کرد: در حال حاضر میانگین رسیدن نیروها به محل آتش‌سوزی و حادثه در داخل محدوده‌ شهری ۴ دقیقه و ۳۶ ثانیه است که از استاندارد کشوری که پنج دقیقه است جلوتر هستیم.
فرهادی گفت: امسال ۷ هزار و ۸۴۵ مورد عملیات اطفا حریق انجام‌شده که شامل حریق ساختمان، ضایعات و زباله خارج از ساختمان و وسایل نقلیه بوده است.
وی با اشاره به انجام ۸ هزار و 8مورد عملیات امداد و‌ نجات شامل رهایی و نجات افراد از آسانسور گفت: همچنین در حوزه خدمات ایمنی شامل نجات افراد از رفع مزاحمت حیوانات، دفع حشرات مزاحم و رهایی و نجات حیوانات نیز ۷هزارو۱۶۶ مورد عملیات انجام‌شده است. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در ادامه به اقدامات انجام‌شده این سازمان در حوزه تأمین و به‌روزرسانی تجهیزات اشاره و اظهار کرد: در سال جاری ۲۱ دستگاه خودرو در قالب خرید جدید، اورهال و کاربری سازی به ناوگان آتش‌نشانی اضافه‌شده است.
وی بابیان اینکه در ۳۰نقطه اطراف حرم نیز نیرو و خودروهای آتش‌نشانی مستقر می‌شود اظهار کرد: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در حدود ۱۰ نقطه ثابت در ورودی‌های شهر و اماکن مختلف نیروها مستقرهستند.

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی از فعالیت بیش از ۵۰۰ رسانه در این استان خبرداد و بر ضرورت تنویر افکار عمومی توسط رسانه ها و توجه به روایت اول خبر تاکید کرد. عابدین خرّم در آئین پایانی جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری شمالغرب کشور در تبریز با اشاره به فعالیت بیش از ۵۰۰ رسانه در استان اظهار کرد: این تعداد اثر حکایت از وسع نظر انقلاب، نظام و مسئولین داشته و نمایانگر آزادی بیان است. وی با بیان اینکه دولت از رسانه و مطبوعات مختلف استقبال می‌کند، گفت: اهالی رسانه، افرادی دغدغه مند بوده و در پی انتقال این دغدغه‌ها هستند و هر مجموعه‌ای که از این جریان استقبال نکند، خود را سانسور کرده و از این موهبت فکری بی بهره شده است. خرّم، طرح انتقاد، دغدغه مندی و تنویر افکار عمومی را ضروری دانست و گفت: در شرایط کنونی با جنگ رسانه‌ای روبرو هستیم که بسیار اغواکننده است و اصحاب رسانه در مقابل این هجمه‌ها، وظیفه بسیار سنگینی دارند.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: اصحاب فکر و اندیشه باید به فکر عظمت ملت ایران بوده و به دنبال صیانت از ملّیت و باورهای مردم باشند.
خرّم، نقش رسانه‌ها را در عین تنویر افکار، روایت صحیح و به موقع دانست و اظهار کرد: آنچه امروز از رسانه‌ها انتظار می‌رود، امیدآفرینی و اعتمادآفرینی برای ملت ایران و دوری از هر گونه سیاه نمایی است که امیدواریم رسانه‌های استان توجه ویژه ای به این اصل داشته باشند. در این مراسم که با حضور شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی برگزار شد، از برگزیدگان در بخش‌های مختلف رسانه‌ای تجلیل به عمل آمد.

مجهزترین و به روزترین شهر بازی استان البرز در مساحتی به متراژ4300 متر مربع در پارک نبوت منطقه 8 شهرداری کرج به بهره برداری رسید.
مدیر مجموعه شهر بازی پارک نبوت کرج در مراسم افتتاحیه که با حضور مسئولین و شهروندان انجام شد، با اشاره به اینکه این شهر بازی با استفاده از سرمایه بخش خصوصی و با مشارکت سازمان مشارکت های مردمی شهرداری کرج احداث و به بهره برداری رسیده است،گفت: در این شهر بازی تعداد 13 دستگاه بازی و تفریحی برای گذران اوقات فراغت بزرگسالان،کودکان و نوجوانان تعبیه شده است.
بهرام جعفری با بیان اینکه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در راه اندازی این مجموعه همکاری بسیار خوبی با ما داشتند افزود: تمام دستگاه های تعبیه شده در این شهربازی از استاندارد لازم برخوردار هستند چرا که حفظ جان شهروندان و امنیت خاطر آنها در استفاده از وسایل برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. مدیر مجموعه شهر بازی پارک نبوت کرج با اشاره به وجود یک سالن سرپوشیده برای «گیم نت» اظهار کرد:در ادامه فعالیت های خود در ارائه خدمات به شهروندان البرزی و با همراهی شهرداری کرج و دیگر سازمان های ذیربط در نظر داریم یک مجموعه شهر بازی در منطقه باغستان و یک شهربازی در منطقه مهرشهر برای استفاده کودکان و نوجوانان عزیز احداث کنیم و در خدمت به شهروندان که آن را وظیفه خود می دانیم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. جعفری با بیان اینکه با تعبیه یک دستگاه دیگر در سال آینده توسعه این مجموعه در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: این شهربازی از ساعت 13 تا ساعت 24 پذیرای شهروندان خواهد بود.

جلیل کریمی- فرمانده فراجای استان البرز از آغاز طرح انتظامی ترافیکی نوروز 1402 خبر داد و گفت : این رزمایش با شعار «نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای» از 23 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه دارد.
سردار حمید هداوند در مراسم آغاز این رزمایش با اشاره به اینکه دستگاه های امدادی و خدماتی استان البرز با هدف پیشگیری از حوادث در جاده های پرترافیک استان مستقر می شوند،افزود: تیم های ثابت و گشت سیار، نامحسوس و پیاده پلیس راه و امدادگران هلال احمر، اورژانس و راهداران استان البرز پس از اجرای تمرین آمادگی، راهی محورهای ارتباطی این استان می شوند.
وی با اشاره به ۱۸ درصد ترافیک کشور و طول یک هزارو ۵۰۰ کیلومتر محور مواصلاتی به استان البرز ماموریت ایجاد نظم ترافیکی در این استان را بسیار مهم بیان کرد و ادامه داد: هدف اصلی همه ما کاهش تلفات رانندگی است تا در این ایام است که به مسافران آسیب وارد نشود.
رییس پلیس راه البرز نیز با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات و تخلفات در راه های البرز مربوط به سرعت غیرمجاز است،گفت: در نوروز امسال حداکثر سرعت در آزادراه های استان البرز ۷۰ کیلومتر است که ۱۰ کیلومتر نسبت به روزهای دیگر کمتر شده است و رانندگان باید این کاهش سرعت را مد نظر قراردهند تا اعمال قانون نشوند.
سرهنگ پیمان کرمی افزود: در نوروز امسال تیم های پلیس محسوس و نامحسوس با استقرار در تمام محورهای ارتباطی استان البرز وضعیت ترافیکی را رصد خواهند کرد ضمن آنکه از ظرفیت دوربین های هوشمند برای ثبت تخلفات رانندگی کمک گرفته می شود. وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۹۰ تیم محسوس و نامحسوس فعال هستند،خاطرنشان کرد: افزایش انضباط ترافیکی، تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه و روان سازی ترافیک، جلوگیری از انسداد جاده ها و ترافیک احتمالی، رسیدگی سریع به حوادث جاده ای و امدادرسانی به موقع به مسافران و در راه مانده از اهداف مهم اجرای طرح زمستانی در استان برشمرد.

مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان: با ۱۰۰ درصد ظرفیت تولید و جبران كاهش تكلیفی همه اهداف تولیدی شركت نفت و گاز اروندان در سال ۱۴۰۱ محقق شد به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان،(یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱) جلسه پیش بینی بهره دهی پنج ساله چاه های شرکت نفت و گاز اروندان و پیش بینی تولید نیمه اول سال ۱۴۰۲، با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی دارخوین برگزار شد. در ابتدای این نشست مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن قدردانی تلاش شبانه روزی همه کارکنان در رشد، نگهداشت و تحقق اهداف تولیدی شرکت بیان داشت: شرکت نفت و گاز اروندان خوشبختانه با 100 درصد ظرفیت تولید خود، ضمن جبران سریع لغو کاهش تکلیفی تولید، بطور کامل اهداف و برنامه ها تولیدی موظف را توانست در سال 1401 محقق کند. وی افزود: در راستای اقدامات حفظ، نگهداشت و افزایش تولید در سال 1402 نیز در کنار مجموعه ایی از اقدامات، برنامه ریزی فعال شدن 6 تا 8 دکل حفاری انجام گرفته و برنامه حفاری 2 چاه جدید و اتمام تعمیرات سه چاه در منطقه دارخوین، تعمیرات 6 چاه جدید در میادین مختلف، انجام 80 عملیات ترمیمی چاه ها و تکمیل خطوط لوله جریانی و تاسیسات سطح الارضی 5 چاه تکمیل شده دارخوین در دستور کار قرار دارد. عذاری اهوازی اظهار داشت: افزایش تولید و رشد شرکت زمانی مستمر و پایدار محقق می شود که در همه ابعاد به شکل متوازن رشد حاصل شود و در این مسیر شاخصه های مختلفی مانند، آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص با برگزاری دوره های تخصصی رده بالا، نگهداشت نیروی انسانی نخبه با تقویت شرایط رفاهی و خدماتی و ترویج رویکردهای فناورانه و نوآور باید مورد توجه بیشتر قرار گیرند. مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: طی یکسال گذشته اقدامات خوبی در مدیریت پژوهش و فناوری صورت گرفته، لکن همه ارکان سازمان لازم است رویکرد فکری نوآورانه داشته باشند و ریسک پذیر باشند و اگر ریسک پذیری در تصمیم گیران شرکت وجود نداشته باشد هر حرکتی متوقف خواهد شد زیرا هر فعلی به نوبه خود ریسک دارد. عذاری اهوازی با اشاره به مشهود بودن تلاش شبانه روزی مدیریت امور حقوقی اظهار داشت: در زمینه حقوقی نیز نیاز به حدف و اصلاح قوانین کهنه ای است که موانع تحول صنعتی شده اند، از لحاظ حقوقی و قانونی پیگیری و بستر سازی مناسب خیلی از موانع تولید و رشد را مرتفع و سرعت اقدامات را افزایش و هزینه ها را کاهش خواهد داد. وی ادامه داد: افزایش تحرک سازمانی بیشتر در خیلی از بخش ها لازم است، مانند وجود بانک های اطلاعاتی جامع و بر خط جهت کسب اطلاع و گزارشات لحظه ایی منابع شرکت، تحول بیشتر در استفاده از کالاهای مازاد، وجود رویه ایی نظام مند جهت ارائه گزارشات ارزیابی عملکرد از تمامی بخش ها و واحد های سازمان، کار و مطالعه جدی تر روی مناطقی که پتانسیل رویداد حوادث را دارند و همچنین تقویت توانایی تعمیرات سریع خطوط لوله و اقدامات جلوگیری از بروز نشتی با استفاده از توپک رانی هوشمند.