آراز، تعریف جدیدی از ارائه خدمات
از سرپرست مدیریت مجتمع تخصصی آراز، گفت: شرکتهای بیمه با توجه به اهداف، استراتژیها و پرتفوی خود به ایجاد مجتمعهای تخصصی روی میآوردند و این در حالی است که بیمه رازی با افتتاح مجتمع تخصصی آراز تعریف جدیدی را به صنعت بیمه وارد کرد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، منصوره احدینژاد- سرپرست مدیریت مجتمع تخصصی آراز شرکت بیمه رازی که مهمان هفتاد و هفتمین سهشنبههای پاسخگویی که به صورت زنده از صفحه رسمی بیمه رازی در آپارات پخش میشد، بود، معتقد است، اهداف و استراتژیهای کلان شرکتهای صنعت بیمه مسیر و روش فعالیت مجتمعهای تخصصی را طراحی و ایجاد میکند. او ادامه داد: شرکتهای بیمه با توجه به اهداف و حجم پرتفو، مجتمعهای تخصصی را راهاندازی میکنند و عموم شرکتها به مجتمعهای تخصصی خودرو توجه دارند و این موضوع به دلیل پراکندگی و حجم قابل توجه صدور و خسارت این بیمه نامه است. احدینژاد گفت: مجتمعهای تخصصی ساختاری مشابه با شعب دارند اما تفاوت آنها با دیگر شعب، ارائه خدمات تخصصی به مشتریان در یک رشته خاص است و میتوان گفت هر مجتمع تخصصی با توجه به نیاز بازار، اهداف شرکتها و منطقه جغرافیایی منطقه دایر میشود، به طور مثال مجتمع تخصصی مهندسی عموما در مناطق جنوبی کشور با توجه به وجود پالایشگاهها، پتروشیمیها و مجتمعهای فنی دایر خواهد شد.
دیدار مدیرعامل بیمه کوثر و رئیس پژوهشکده بیمه
با حضور رئیس پژوهشکده بیمه در بیمه کوثر نشستی بین ایشان و دکتر آقادادی و گروهی از معاونین و مدیران بیمه کوثر و پژوهشکده در خصوص همکاری های دوجانبه برگزار شد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در این نشست ضمن خیرمقدم حضور دکتر عسگری و هیئت همراه اشاره داشتند: بیمه کوثر همواره به دنبال بهره مندی از پژوهش های صورت پذیرفته در صنعت بیمه است، دکتر آقادادی عنوان نمودند: بیمه کوثر در راستای سیاست های آموزشی و پژوهشی عملکرد مثبتی به منظور توسعه این امر داشته و با تشکیل شورای پژوهشی طرح های مناسبی در حال بررسی است و براساس تفاهم نامه قبلی، آمادگی کاملی برای گسترش همکاری های فی مابین در حوزه آموزش، پژوهش، حمایت از طرح ها و پایان نامه ها و همچنین موضوع تکافل داریم. رئیس پژوهشکده بیمه دراین نشست اشاره داشتند: بیمه کوثر همواره قدم های موثر و همکاری های مطلوبی را در اجرای طرح های آموزشی و پژوهشی داشته است
و در زمینه همکاری های آموزشی و تکافل و همایش های مدیریت ریسک و روز بیمه اقدامات خوبی در حال انجام است و امیدواریم با بهره مندی مناسب از طرح های پژوهشی و سرمایه های انسانی صنعت، نتایج مؤثرتری را شاهد باشیم.
پرداخت سود مشارکت
در منافع بیمههای زندگی
بیمه دی سود مشارکت در منافع بیمههای زندگی برای پایان سال مالی ۱۴۰۱ را به میزان ۲۹٫۰۲ درصد محاسبه و در اندوختهی بیمهنامهها اعمال مینماید. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ این شرکت در راستای تحقق یکی از چشم اندازهای خود که همانا «تجربهی خوشایند مشتریان» است، روند رو به رشد و مناسبی را طی نموده و به همین جهت با تجمیع سرمایههای بیمهنامههای زندگی، علاوهبر کسب سود برای مشتریان محترم، پایداری در سودآوری را نیز برای اندوخته این بیمهنامهها به ارمغان آورده است. گفتنی است؛ سود مشارکت در منافع به زودی در کلیهی بیمهنامهها اعمال میگردد و امکان مشاهدهی آن و سایر منافع مالی بیمهنامهها برای نمایندگان و بیمه گذاران از طریق درگاه شرکت بیمه دی به نشانی http://dayins.com/life_insurance امکان پذیر خواهد بود.
حال خوش سالمندی
با بیمه نامه زندگی بیمه تعاون
محصولات جدید بیمه های زندگی بیمه تعاون در سبد سرمایه سالمندان قرار گرفت. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون؛ صدای گام های بلند افزایش شیب جمعیت به سمت پیری شنیده می شود و ایجاد بحران در صندوق های بازنشستگی و تامین زندگی سالمندان بیش از پیش محسوس شده است. بر این اساس بیمه تعاون اقدام به رونمایی از محصول جدید خود در بیمه های زندگی کرده است.
گروه بانک و بیمه: رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت: تقویت در حوزه بازاریابی از مهمترین برنامه ها و ماموریت های سرپرست معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی است.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی، سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه معارفه کریم میرزاخانی سرپرست معاونت مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی که به میزبانی رحمان پور مدیر امور استان ها و شعب برگزار شد اظهار داشت : بانک رشد مناسبی در تجهیز و تخصیص منابع از طریق ارائه خدمات بهینه و جذب مشتریان رقم زده که این امر بیانگر تلاش و همدلی کارکنان صف و ستاد می باشد. رئیس هیات مدیره بانک اظهار داشت: بانک توسعه تعاون می تواند با داشتن حدود 450 شعبه با هماهنگی، تلاش و انسجام همکاران صف و ستادی در اجرای راهبردها ، دستیابی به اهداف و تحقق مناسب شاخصهای عملکردی به ویژه در زمینه تجهیز منابع، تخصیص مصارف نقش اساسی را ایفا کند و چنانچه شعبه ای در تحقق شاخص ها و اهداف سطح مورد انتظار را برآورده نسازد، واحدهای متولی با راهبری، همراهی و ارائه راهکارها و ابزار مناسب عملکرد شعبه را به سطح قابل قبول برسانند. وی در ادامه افزود: سیستم بانکی به عنوان مهمترین عامل خلق پول و دارای قابلیت و مکانیزم ضریب فزاینده پولی بایستی به گونهای عمل نماید که نقدینگی و تسهیلات به صورت هدفمند مدیریت گردد تا طبق منویات مقام معظم رهبری در مهار تورم و رشد تولید که به عنوان شعار سال ابلاغ شده است نقش سازنده و تاثیرگذاری در جامعه و اقتصاد ایفا نمایند. فتاحی با اشاره به سوابق مدیریتی کریم میرزاخانی در واحد های ستادی و شعب ابراز امیدواری کرد با اجرای سیاستگذاری صحیح اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار در نقش آفرینی همکاران شعب برای پیشبرد اهداف بانک در حوزه مشتریان دست آوردهای بزرگی حاصل گردد. کریم میرزاخانی سرپرست معاون مدیر عامل در امور استان ها و بازاریابی ضمن ارائه اهداف و برنامه های خود گفت: با اعتماد و احترام متقابل و مراقبت به صورت تیمی می توان کارهای بزرگی خلق کرد. سرپرست معاون مدیر عامل در امور استان ها افزود: بانک توسعه تعاون در مرز دو زیست بوم بخش مردمی تعاون کشور و صنعت بانکداری قرار گرفته و به نوعی بازیگر اصلی این فضای مشترک است و یکی از اهداف، اخذ تایید اجتماعی می باشد تا منجر به ارزش آوری شود. در حوزه امور استان ها اتفاقات خوبی افتاده اما در امور مشتریان و توسعه بازار باید نگاهی متفاوت به بازاریابی داشته باشیم همان طورکه مخاطبین، اهداف و چشم اندازهای آن ها متفاوت است و برای مشتریان مروج، مشتریان ناراضی و بهره وری برنامه هایی را داریم تا بتوان با بهره گیری از الگوی علمی پیش برویم .میرزاخانی افزود : در حوزه امور استان ها و شعب با تلاش صیاد رحمان پور و همکارانش پیشرفت های خوبی حاصل شده اما باید در حوزه امور مشتریان و توسعه بازار با تلاش بیشتر و نگاهی متفاوت ، بانک را در رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده یاری کرد. گفتنی است صیاد رحمان پور مدیر امور استان ها و شعب ،حسین سرین رئیس اداره کل پژوهش ، حسن عاشقی رئیس اداره کل آموزش، یونس کلانتری رئیس اداره امور مشتریان و توسعه بازار، علی وفایی مدیر شعب استان تهران و روسا و معاونین امور استان ها و شعب و امور مشتریان و بازاریابی نیز در این جلسه حضور داشتند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهرستان اراک با ابراز خرسندی از تأسیس و ایجاد بانکهای قرضالحسنه در کشور، فعالیت بانک قرضالحسنه مهر ایران را گامی در مسیر اصلاح سیستم بانکداری و اجرای صحیح اقتصاد اسلامی در کشور دانست. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، آیتالله «قربانعلی دری نجفآبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهرستان اراک در دیدار با دکتر «سید سعید شمسینژاد» مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با اشاره به آثار تورم بر بخشهای گوناگون اقتصاد و جامعه، گفت: حل مسئله تورم در کشور یک موضوع ملی و همگانی است. وی افزود: همه دستگاههای مرتبط از جمله شبکه بانکی، دانشگاهها، حوزههای کشاورزی، صنعت، آموزش و ... باید بهصورت یکپارچه جامعه را به سمت خروج از بنبستهای اقتصادی
هدایت کنند.