تجلیل از چهره ماندگار روابط‌عمومی بانک صادرات ایران

دومین آئین تجلیل از پیشکسوتان و همکاران اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی با تجلیل از احمد کمالی مقدم، چهره ماندگار روابط‌عمومی در مجموعه فرهنگی محمد علی مفرح برگزار شد.به گزارش تجارت به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد این بانک در نشستی به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، از رؤسا، مدیران، معاونان، کارشناسان و همکاران پیشکسوت و کارکنان شاغل اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به پاس سال‌ها خدمت در مسیر کمک به تعالی سازمانی و نشان دادن چهره برجسته و تأثیرگذار این بانک در همراهی با مردم و پشتیبانی از اقتصاد کشور قدردانی کردند و از احمد کمالی مقدم، رئیس اسبق اداره کل روابط‌عمومی بانک به عنوان چهره ماندگار روابط‌عمومی تجلیل شد.محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این مراسم که با حضور مدیران و همکاران اداره کل روابط‌عمومی و خانواده‌های آنها نیز همراه بود، به تبیین نقش و اهمیت روابط‌عمومی در معرفی دقیق موفقیت‌ها و تلاش‌های انجام شده و چهره واقعی و اثرگذار بانک در اقتصاد کشور و همچنین پاسداری از ارزش‌های فرهنگ سازمانی بانک صادرات ایران پرداخت و از زحمات همکاران پیشکسوت و فعلی بانک در این اداره کل تشکر کرد.

 

دیدار مدیر شعبه اهواز با نماینده منتخب مجلس در استان خوزستان

حسین بارافکن مدیر شعبه اهواز، در دیداری با محسن موسوی، نماینده منتخب مجلس استان خوزستان، در محل شعبه بیمه تعاون گفت و گو کرد. محور این دیدار بررسی مشکلات صنعت بیمه در استان بود.به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، حسین بارافکن مدیر شعبه اهواز، در دیداری با محسن موسوی، نماینده منتخب مجلس استان خوزستان، در محل شعبه بیمه تعاون گفت و گو کرد. محور این دیدار بررسی مشکلات صنعت بیمه در استان بود.طی این دیدار، بارافکن به معرفی بیمه تعاون پرداخت و در خصوص طرح وام نو به موسوی توضیحاتی ارائه داد. او با بیان اینکه بیمه تعاون با توجه به سابقه و تجربیات خود، آمادگی لازم برای حل مشکلات صنعت بیمه در استان را دارد، از حضور و توجه موسوی به این موضوع استقبال کرد.موسوی نیز ضمن بازدید از شعبه و گفت و گو با همکاران بخش بیمه های زندگی، از خدمات بیمه تعاون تقدیر و تشکر کرد و خواهان ارتباط و همکاری بیشتر با این بیمه شد. او با تأکید بر اهمیت بیمه در توسعه اقتصادی استان، از تلاش های بیمه تعاون در این زمینه استقبال کرد.این نشست با هدف تقویت همکاری بین بیمه تعاون و نمایندگی مجلس در استان برگزار شد و هر دو طرف تصمیم گرفتند تا در آینده نزدیک برای حل مشکلات صنعت بیمه در استان همکاری کنند.

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد
به اطلاع کلیه هم‌میهنان گرامی می‌رساند، امکان وکالتی نمودن کلیه حساب‌های «بانک پاسارگاد» به منظور ثبت نام در طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی به صورت غیرحضوری فراهم گردیده است.در این راستا، هم‌میهنان محترم می‌توانند از روز پنجشنبه مورخ 27/02/1403 تا ساعت 13:00 روز چهارشنبه مورخ 02/03/1403 با مراجعه به آدرس vbank.bpi.ir در خصوص وکالتی نمودن حساب خود به‌صورت غیرحضوری، اقدام نمایند.حسب اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، مبلغ لازم برای شرکت در این مرحله، یک میلیارد ریال است؛ لذا، مشتریان گرامی می‌توانند یکی از حساب‌های انفرادی خود از جمله «حساب دیجیتال» با موجودی مساوی یا بیش‌تر از مبلغ یادشده را وکالتی نمایند.متقاضیان محترم می‌بایست 24 ساعت پس از تأمین وجه و وکالتی نمودن حساب خود، به منظور ثبت نام یکی از محصولات ارائه شده، از روز یکشنبه مورخ 30/02/1403 تا ساعت 23:59 روز شنبه مورخ 05/03/1403، به تارنمای evauto.ir، مراجعه و مطابق با شرایط عمومی مندرج در سامانه یادشده، ثبت نام اولیه را انجام دهند.

ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین
امکان وکالتی کردن حساب مشتریان بانک کارآفرین برای ثبت‌نام در سامانه یکپارچه‌ خرید خودروهای برقی وارداتی، در این بانک فراهم شد. به گزارش تجارت به نقل از روابط‌عمومی بانک کارآفرین ، مشتریان محترم می‌توانند به صورت غیرحضوری از طریق https://advocacy.karafarinbank.ir/، نسبت به وکالتی کردن حساب‌های خود اقدام و در طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی شرکت کنند.ثبت‌نام و انتخاب یک اولویت از سبد محصولات اعلامی، از روز یک‌شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.گفتنی است بانک کارآفرین تمامی خدمات وکالتی کردن حساب‌های این بانک را به صورت غیرحضوری ارائه داده تا مشتریان، معاملات و فعالیت‌های خود را به سهولت به انجام برسانند.

مدیرعامل بیمه دی:

گروه بانک و بیمه: اولین جلسه هم اندیشی مدیرعامل بیمه دی با شبکه فروش این شرکت در سال ۱۴۰۳، روز سه‌شنبه برگزار شد و طی آن مدیرعامل با اشاره به اهمیت نقش شبکه فروش، به ظرفیت‌های مغفول مانده در صنعت بیمه اشاره و بر ضرورت شناخت و کسب پرتفوی آن تأکید کرد.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه دی، در این جلسه که معاونین و مدیران ستادی به صورت حضوری و مدیران و شبکه فروش سراسر کشور به صورت برخط حضور داشتند، مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی ضمن تقدیر از تلاش شبکه فروش برای تحقق اهداف شرکت در سال گذشته، گفت: آمار بدست آمده از وضعیت بازار نشان می‌دهد، ۲۵ درصد از مردم فاقد بیمه نامه‌های درمانی هستند. وی گفت: بخش قابل توجهی از موتورسیکلت‌های سطح شهر فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث و بدنه هستند. ضریب نفوذ بیمه در کشور یک و هشت دهم درصد است و این یعنی بازار به شدت بکر و موقعیت برای کسب پرتفوی بیشتر مهیا است.وی افزود: حدود ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار واحد صنفی، ۷۵ هزار واحد صنعتی و تولیدی و ۸۶۲ شهرک و منطقه ویژه اقتصادی در کشور وجود دارد که می‌تواند مشتریان بالقوه خوبی برای ما محسوب شوند. مدیر عامل بیمه دی ادامه داد: بیمه، فناوری نیست و ماهیت خدمت‌رسانی دارد و منشاء خدمت نیز نیروی انسانی است که می‌تواند با دلسوزی، وفاداری، پیگیری، تکریم مشتری و ارائه خدمات بهینه، مسیر نیل به اهداف فروش را هموار سازد.

دانستن، خواستن، توانستن رمز موفقیت شرکت بیمه دی
نائب رئیس هیأت مدیره بیمه دی همچنین "دانستن"، "خواستن" و "توانستن" را شعار و سرلوحه کار شرکت دانست و افزود: بیمه دی در سال ۱۴۰۳ افق دید خود را بر ۱۶ هزار خرده فروشی ترسیم کرده که سهم بیمه‌های خودرو چهار هزار و ۴۰۰ بیمه‌نامه است. باید وقت شناس بود چرا که عرصه رقابتی بازار منتظر نمی‌ماند و باید به سرعت درصدد ارتقای سهم از پرتفوی باشیم.
تکریم شبکه فروش با برنامه‌های تدوین شده
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اهمیت شبکه فروش اظهار کرد: اولین و آخرین خاطرات مشتریان و جامعه هدف ما با شبکه فروش شکل می‌گیرد و همچنین دانش به روز، مهارت و رفتار شایسته ایشان، در قضاوت مردم نسبت به برند بیمه دی تأثیرگذار خواهد بود. ۸۰ درصد خرده فروشی شرکت توسط نمایندگان محقق می‌شود که این مهم نشان دهنده اهمیت شبکه فروش در شرکت است.

همراهی و نظارت بر شبکه فروش
مدیرعامل بیمه دی تصریح کرد: نقش شبکه فروش در کسب درآمد شرکت، غیر قابل انکار و چشم پوشی است؛ شبکه فروش جزو بدنه شرکت است و باید مورد احترام و تکریم باشد، افزایش اختیارات با سطح بندی و نظارت سخت گیرانه می‌تواند سامانه شبکه فروش را پویاتر کند. بازار دیجیتال با قدرت در حال توسعه است و باید با هوشمندی و آگاهی از شرایط جامعه و زمانه، درصدد ارتقای خلاقانه و کسب بازار هدف باشیم.
وی افزود: درخصوص تبلیغات، برنامه‌هایی در دست تدوین است که با مشارکت شبکه فروش می‌تواند به بهره‌برداری برسد و تأثیر آن را در آینده با افزایش فروش مشاهده خواهیم کرد.مهندس موهبتی با اشاره به قرارداد درمانی خانواده‌ ایثار و شهادت بیان کرد: پروژه بزرگ درمان ایثارگران، با وجود نقاط مثبتی که دارد، می‌تواند تهدیدی هم برای شرکت محسوب شود؛ لذا باید فارغ از این قرارداد، فرآیندهای شرکت را بازنگری کنیم و در بازار حضور پررنگ داشته و خرده فروشی را توسعه دهیم. باید در بازارهایی که مغفول مانده حضور یابیم، فروش را پایش کرده، تجارب را مبادله و ایده‌های جدید را وارد مجموعه کنیم تا به موفقیت برسیم. در این جلسه که با حضور بیش از ۷۵۰ نماینده برگزار شد، رئیس کانون نمایندگان شرکت بیمه دی و شش نفر از نمایندگان شرکت نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند، که در ادامه مهندس موهبتی ضمن پاسخ به سئوالات ایشان، دستور رسیدگی و پیگیری مسائل مطرح شده را صادر کرد.در پایان این جلسه، از قابلیت فروش اقساطی بیمه‌نامه خودرو در بستر وب اپلیکیشن «دِی‌دار» رونمایی شد.