کارت‌های جدید بانک ملت در طرح‌های مختلف در دسترس مشتریان 

امکان انتخاب طرح های متنوع ملت کارت از طریق ثبت درخواست غیرحضوری در همراه بانک و مگا بانک ملت فراهم شد.به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، با هدف تنوع بخشی به سبد محصولات بانکی، تکریم و افزایش رضایت مندی مشتریان امکان ثبت درخواست غیرحضوری ملت کارت در همراه بانک ملت فراهم شد و بدین ترتیب مشتریان می توانند از بین 14 طرح جدید ملت کارت (13 طرح برای تمامی مشتریان و طرح ویژه مشتریان مهان) طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند.بر این اساس، مشتریان می توانند پس از به روزرسانی نسخه همراه بانک و مگا بانک خود با مراجعه به منوهای کارت و خدمات کارت و انتخاب گزینه ثبت درخواست ملت کارت، طرح مورد نظر را از بین طرح های موجود انتخاب و ملت کارت خود را با طرح دلخواه دریافت کنند.کارت های جدید در دو گروه طرح های عمودی و افقی از هم تفکیک شده و با انتخاب هر یک از گروه های مربوطه، نمایش داده می شود که با انتخاب هر طرح، امکان مشاهده پشت و روی کارت، فراهم شده است.این گزارش حاکی است، با هدف گسترش فرهنگ استفاده از خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعه به شعب، هزینه های صدور و ارسال ملت کارت برای اولین درخواست پستی ملت کارت از هر حساب رایگان خواهد بود، بدین ترتیب که در زمان ثبت درخواست پستی، هزینه های متعلقه از حساب مشتری کسر می شود اما پس از کنترل های سیستمی مورد نیاز، وجه برداشت شده در پایان روز به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

 

گسترش خدمات بانک توسعه تعاون در شهرک‌های صنعتی

 تفاهم‌نامه همکاری چندجانبه میان بانک توسعه تعاون، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری صنایع کوچک با حضور مدیران این نهادها به امضا رسید.در این مراسم، سرپرست بانک توسعه تعاون تأکید کرد که مأموریت این بانک همسو با اهداف سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است و این هماهنگی می‌تواند اجرای موفق تفاهم‌نامه را تضمین کند. علی سرزعیم با ابراز خرسندی از همکاری با این سازمان، اظهار داشت: طبق اساسنامه، جامعه هدف بانک توسعه تعاون شامل صنایع کوچک و متوسط (SMEها) است و این تفاهم‌نامه می‌تواند به گسترش خدمات بانکی در این بخش کمک کند.وی افزود: با توجه به همکاری‌های موفق گذشته بانک توسعه تعاون با سازمان صنایع کوچک، پیش‌بینی می‌شود دامنه خدمات این بانک در شهرک‌های صنعتی گسترش یابد.سیدباقر فتاحی، عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون، نیز با اشاره به نقش حمایتی این بانک توسعه‌ای و دولتی گفت: بانک توسعه تعاون تنها بانکی است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ریاست مجمع آن را بر عهده دارد. وی همچنین تأکید کرد که این بانک ارتباط مطلوبی با بخش صنعت، به‌ویژه صنایع کوچک و متوسط، دارد.

 مراکز اسکان وزارت آموزش‌و‌ پرورش در نوروز ۱۴۰۴ تحت پوشش بیمه مسئولیت بیمه معلم
بیمه معلم با هدف حمایت از فرهنگیان و مسافران نوروزی به عنوان بیمه‌گر مراکز اسکان‌ نوروزی وزارت آموزش و پرورش در کل کشور طی ایام نوروز ۱۴۰۴ معرفی شد.به گزارش تجارت به نقل از روابط‌عمومی بیمه معلم، «بیمه مسئولیت طرح اسکان مسافران در ایام نوروز در مدارس و سایر مراکز اقامتی» شامل پوشش فوت، نقص عضو، هزینه پزشکی و زیان مالی ناشی از حادثه و همچنین خسارات وارده به اموال مسافران ناشی از نقص فنی تاسیسات و امکانات اقامتگاه‌های نوروزی است. بیمه معلم که به عنوان بیمه‌گر جامعه فرهنگیان در فعالیت است، همواره در نظر دارد، خدمات متنوعی را به منظور رفع نیازها و فراهم آوردن امنیت و آسایش این قشر ارائه دهد.

 هدیه نوروزی بانک‌ آینده به مشتریان سطح طلایی و پلاتینیوم ایران‌کارت
بانک آینده در آستانه سال 1404 به مشتریان ایران‌کارت خود در سطوح طلایی و پلاتینیوم، هدیه نوروزی اهدا می‌کند.به گزارش تجارت به نقل از روابط‌عمومی بانک آینده؛ این بانک برای تمام مشتریان ایران‌کارت در سطوح طلایی و پلاتینیوم که طی بازه‌زمانی 25 تا 30 اسفندماه سال‌جاری از فروشگاه‌های منتخب طرف قرارداد اعم از: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برندها و سایت‌های اینترنتی معتبر، خرید نمایند، هدیه نوروزی در نظر گرفته است. 

 افزایش سقف برداشت وجه نقد و مبلغ هدیه کارت‌های بانک ملت 
سقف برداشت وجه نقد از پایانه های خودپرداز و سقف مبلغ هدیه کارت در بانک ملت افزایش یافت.به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک پیرو دستورالعمل بانک مرکزی و در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر و تأمین وجه مورد نقد مورد نیاز مشتریان در ایام پایان سال و تعطیلات نوروز، از 25 اسفند ماه 1403 تا 20 فروردین ماه سال 1404 سقف برداشت وجه نقد از پایانه های خودپرداز را برای تمامی دارندگان کارت های بانکی به سه میلیون ریال افزایش داده است.

در دومین برنامه "ساعت بیست" مطرح شد

 گروه بانک و بیمه: دومین برنامه ساعت بیست بیمه رازی که به صورت زنده با حضور مدیر عامل بیمه رازی و به میزبانی مدیر روابط عمومی و تبلیغات برگزار شد به بررسی عملکرد بیمه رازی در سال 1403 و رویکردهای جدید شرکت بیمه رازی در سال جدید پرداختند.
 به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، در ابتدای برنامه مهدی معظمی با اشاره به این مسئله که برنامه " ساعت بیست" با هدف گفتگو پیرامون سازمان فروش و به صورت برخط دوشنبه های هر هفته از صفحه رسمی شرکت بیمه رازی در اینستاگرام پخش می شود  گفت: تلاش ما این است که هر هفته گفتگوهایی با مدیران بیمه رازی و در مراحل بعد اعضای سازمان فروش انجام شود
در ادامه برنامه علیرضا حجتی مدیرعامل بیمه رازی با در حضور پخش زنده این برنامه به بررسی عملکرد سال 1403 بیمه رازی پرداخت و گفت: سال 1403 برای شرکت بیمه رازی از چند منظر ،سال خاصی به حساب می آید. در مرحله اول تغییرات، از تغییر مدیر عامل تا تغییر در هیات عامل. لازم به ذکر است زمانی که بنده و تیم اجرایی جدید در بیمه رازی شروع به کار کردیم با توجه به نقشه راهی که ترسیم شده بود با مسائل و مشکلات فراوانی روبرو بودیم، فعالیت شرکت در بحث بیمه های زندگی بسیار کم بود و در رشته های زیان ده مثل درمان و مسئولیت و ثالث  فعالیت بیشتری داشتند.بر همین اساس ما با شرکتی روبرو بودیم که خسارت های درمان بالایی داشت و بسیاری از بیمه گذاران به دنبال دریافت خسارت های درمانی و بقیه خسارتهای بیمه نامه های خود بودند.وی ادامه داد:  ما برای رهایی از چنین شرایطی دو راه حل داشتیم، ابتدا اینکه فقط خسارت ها را پیگیری کنیم و هیج کار جدیدی را شروع نکنیم و راه دوم این بود که همزمان با وصول مطالبات کار جدید و بیمه نامه های جدید و فعالیت جدیدی را آغاز کنیم.در نتیجه با کمک و همدلی همه دوستان و همکاران در ستاد، شعب و نماینده گان در سراسر کشور توانستیم همزمان با پیگیری و پرداخت خسارت های زیان دیدگان و همچنین وصول مطالبات، فعالیت ها و پرتفوهای جدید را به سبد شرکت اضافه کنیم، که کار بسیار دشواری بود اما اتفاقی که هم اکنون و بعد از ده ماه فعالیت و کار شبانه روزی شاهد آن هستیم که بسیاری از خسارتهای مراکز درمانی انباشته شده سالهای گذشته را پرداخت کردیم و الان تنها بخش کمی از آن خسارتها باقی مانده است.حجتی افزود: ما باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا به اهداف بلند خود برسیم. اینکه ما در طی این ده ماه بتوانیم همزمان سامانه جدیدی بالا بیاوریم، همزمان طرح های جدیدی معرفی کنیم، همزمان بتوایم ساختاری درست کنیم و درکنار اینها بتوانیم سازمانهاو نهاد های بیرونی را توجیه کنیم تا  بشود با آنها در تعامل باشیم کار بسیار سختی بود اما با کمک و تلاش همه ی همکاران در ستاد و شعب و نمایندگان  و همه مدیران که صادقانه در کنار من ایستادند و تلاش کردند توانستیم از بخش عمده ی این مشکلات عبور کنیم اما این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.وی در ادامه عنوان کرد: اما نقشه راه برای سال جدید متفاوت خواهد بود. چون بخش عمده ایی از خسارت ها پرداخت شده و انشاالله سال آینده باید طرح های جدید بیمه ای ارائه دهیم. سال اینده باید آدم های جدید از شبکه فروش وارد سیستم بشوند تا خون جدیدی وارد رگ های شبکه فروش بشود و فضا را برای کارهای جدید مهیا کنیم تا بتوانیم کارهای بزرگ تری را انجام بدهیم. مدیرعامل بیمه رازی درباره نگرانی بیمه گذاران و نمایندگان برای پرداخت خسارت های مشتریان گفت: نگرانی شبکه فروش همان نگرانی بنده است. وقتی نماینده ای بیمه نامه ایی صادر می کند و به خسارت می خورد اگر شرکت پرداخت نکند اولین آسیب جدی به شبکه فروش وارد می شود. ما برای پرداخت خسارت بیمه گزاران تمام تلاشمان را می کنیم . پرداخت خسارت یک موضوع مهم است اما از آن مهم تر اعتبار نمایندگان و شبکه فروش است. وظیفه ما این است اعتبار نماینده را حفظ کنیم و در نتیجه اعتبار شرکت نیز حفظ می شود بنده نگرانی نمایندگان در این مورد را کاملا درک می کنم و تلاش میکنم این نگرانی ها بر طرف شود.حجتی درباره طرح های جدید بیمه ای در بیمه رازی افزود: ما امسال طرح های مختلفی داشتیم که بیشتر آنها نیز در رشته بیمه ها زندگی است البته این سوال مطرح شده است که آیا بیمه رازی فقط می خواهد روی بیمه های زندگی تمرکز کند؟ باید به جرات بگویم خیر. ما به دنبال بیمه های سود ده هستیم مثل آتش سوزی، بیمه های باربری و بیمه های زندگی، پس رویکرد شرکت سرمایه گذاری و تمرکز بر روی بیمه نامه های سوده ده است و مهم تر از آن ترکیب پرتفوی شرکت است، اگر نتوایم ترکیب پرتفو شرکت را در بیمه های خورد و کلان مساوی پنجاه پنجاه  قرار دهیم شرکت نمی تواند حرکت کند .