جشنواره قرعهکشی حسابهای قرضالحسنه سال 1404
حداقل موجودی حسابهای قرضالحسنه برای شرکت در جشنواره قرعهکشی بانک گردشگری مبلغ دو میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعهکشی تا پایان شهریور 1404 است.حداقل موجودی حسابهای قرضالحسنه برای شرکت در جشنواره قرعهکشی بانک گردشگری مبلغ دو میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعهکشی تا پایان شهریور ۱۴۰۴ است.به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در راستای اهداف و سیاستهای کلان بانک گردشگری مبنی بر اشاعه و ترویج سنت نیکو و پسندیده قرضالحسنه و ایجاد بستر و زمینهای مساعد برای مشارکت عموم هموطنان در این امر خیر و معنوی، این بانک نسبت به برگزاری جشنواره قرعهکشی حسابهای سپرده قرضالحسنه پسانداز ریالی اقدام کرده است.بر اساس این گزارش، حداقل موجودی حسابهای قرضالحسنه برای شرکت در جشنواره قرعهکشی سال ۱۴۰۴ بانک گردشگری مبلغ دو میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعهکشی تا پایان شهریور ۱۴۰۴ است. همچنین هر یک میلیون ریال موجودی روزانه در سپردههای قرضالحسنه برابر یک امتیاز است.دوره محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعهکشی و اعطای جوایز از اول آبان ۱۴۰۳ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۴ است.
پرداخت 22 هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی توسط بانک اقتصادنوین
بانک اقتصادنوین در سال 1403 با ارائه تسهیلات حمایتی به مبلغ 21.7 هزار میلیارد ریال، نقش برجستهای در حمایت از اقشار مختلف جامعه ایفا کرده است. این بانک با هدف ترویج فرهنگ قرضالحسنه و تسهیل شرایط زندگی برای خانوادهها و افراد نیازمند، در پرداخت وامهای ازدواج، فرزندآوری و تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور اهتمام ویژهای داشته است.به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این راستا، این بانک ۳۴۷۲ فقره وام ازدواج به مبلغ بیش از ۱۱.۴ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است که ۱۲۶ درصد تکلیف بانک مرکزی در این زمینه را محقق کرده است. همچنین ۷۱۰۴ فقره وام فرزندآوری به مبلغ ۵.۵ هزار میلیارد ریال پرداخت شده که نسبت به سال گذشته، رشد چشمگیر ۵۲ درصدی را نشان میدهد. علاوه بر این، ۳۴۱۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۴.۸ هزار میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور پرداخت شده است.بانک اقتصادنوین با این عملکرد، ثابت کرده است که همواره در کنار مردم و در مسیر حمایت از اقشار آسیبپذیر، سهم خود را بهطور مؤثر ایفا میکند. این اقدامات به وضوح نشاندهنده تعهد این بانک به تحقق اهداف حمایتی و تسهیل شرایط زندگی برای گروههای نیازمند است.
دیدار مدیرعامل بانك ملت با استاندار و نمایندگان مجلس استان كرمانشاه
نشست مشترک مدیرعامل بانک ملت با استاندار کرمانشاه و نمایندگان پاوه و اورامانات و کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با محوریت توسعه فعالیت های بانکی و حمایت از تولید و اشتغال در استان برگزار شد.به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی، فرشید فرخ نژاد در دیدار با منوچهر حبیبی استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیتهای این استان و نقش نظام بانکی در رونق تولید و اشتغال در کشور اظهار امیدواری کرد که با گسترش سطح همکاری ها بین بانک ملت و فعالان اقتصادی استان کرمانشاه، گام های مؤثری در مسیر خدمات دهی به مردم این منطقه برداشته شود. منوچهر حبیبی، استاندار کرمانشاه نیز در این نشست با قدردانی از نگاه حمایتی مدیریت ارشد بانک ملت به بخش های تولید و صنعت در سراسر کشور، تقویت فعالیت های این بانک را در سطح استان کرمانشاه، موجب شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد استان خواند.در این دیدار، رستگار یوسفی نماینده پاوه و اورامانات، وحید احمدی نماینده کنگاور، صحنه و هرسین، حمیدرضا خانپور معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه و فرشاد جهاندیده معاون مدیرعامل بانک ملت در امور اعتباری نیز حضور داشتند.
تداوم مسئولیتهای اجتماعی بانک صادرات ایران با اهدای بستههای معیشتی
اهدای بستههای معیشتی بانک صادرات ایران به مردم نیازمند کشور در ادامه مسئولیتهای اجتماعی بانک، همچنان ادامه دارد. به گزارش تجارت به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، همراستا با اقدامات خیرخواهانه خیرین بانک صادرات ایران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استانهای کشور، بستههای معیشتی اهدایی این بانک در شهر چهاردانگه اسلامشهر بین نیازمندان توزیع شد. بستههای معیشتی ارزاق اهدایی بانک صادرات ایران، در یک ضیافت مؤمنانه با حضور نماینده بانک صادرات ایران، شهردار منطقه، امام جماعت و اهالی مسجد صاحبالزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، در شهر چهاردانگه اسلامشهر از طریق خیریه محبانالائمه به نیازمندان اهدا شد.
گروه بانک و بیمه: مدیرعامل بیمه دی در دیدار نوروزی با کارکنان و مدیران شرکت بیمه دی، با اشاره به جایگاه ویژه بیمه دی در صنعت بیمه، ضمن تبریک برای کسب رتبه های ویژه در بین شرکت های بیمه ای، سال جدید را سالی برای اقدامات جدی تر، در بیمه دی برای به دست آوردن جایگاه ویژه تر در صنعت بیمه، با بهره گیری از نیروهای متخصص خلاق ، ابزارهای نوین و همت عالیه دانست .
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ دکتر هادی عبداللهی مدیرعامل بیمه دی در دیدار نوروزی با همکاران ستادی، معاونین و مدیران شرکت، ضمن تبریک سال نو از تلاش و خدمات ایشان در سال گذشته تقدیر و در ادامه ابراز امیدواری کرد تا شرکت بیمه دی با اتکا به تجربیات گذشته و استفاده از فناوری های روز، مزیتهای رقابتی ویژهای در عرصه صنعت بیمه ایجاد کند.وی افزود: «صنعت بیمه سالانه به طور میانگین ۷۵ میلیون بیمه نامه صادر میکند و در حدود ۷۰ میلیون فقره پرداخت خسارت دارد. بنابر این می توان گفت صنعت بیمه میتواند نقش موثری در ایجاد حال خوب برای مردم و ارتقای شاخصهای رفاهی جامعه داشته باشد.»مدیرعامل بیمه دی در این دیدار ضمن تاکید بر نقش کنترل داخلی بیان کرد: «شروع سال جدید فرصتی است تا با بررسی فرآیندها و حسابرسی دقیق امور، در زمینه تسهیل فرآیندهای بیمه گری و تکریم مشتریان گامهای موثری برداریم.»هادی عبداللهی در ادامه افزود: «همکاران شاغل در مدیریتهای فنی، وظیفه اصلی شرکت که همانا بیمهگری است را بر عهده دارند. این حوزه میتواند با بررسی نیازهای روز جامعه و تلفیق آن با خلاقیت، محصولات متنوعی ایجاد کند و سهم بیشتری از بازار را در سبد پرتفوی شرکت جای دهد. سرمایه انسانی خبره و با انگیزه میتواند نقش ویژه و موثری در ایجاد این فرصتها ایفا کند»مدیرعامل بیمه دی تصریح کرد: « مدیریتهایی مانند بازاریابی، فروش و تبلیغات، به طور پیوسته نیازمند به خلاقیت و پویایی دارند. به کمک تکنیکهای علمی در این حوزه میتوانیم در افزایش کیفیت فروش و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان از طریق توسعه بسترهای الکترونیک، اهداف مهم شرکت را به منصه ظهور برسانیم.»وی افزود: « همکاران ما به خوبی بر اکوسیستم اقتصاد کشور اشراف دارند و میتوانند با تحلیل بازار، فرصتهای بالقوه را شناسایی کرده و برای رشد بیمه دی برنامههای نوین و قابل توجهی را ارائه دهند.»دکتر هادی عبداللهی در دیدار با کارکنان معاونت برنامهریزی و تحول کسب و کار، این معاونت را قلب تپنده شرکت دانست و اظهار داشت: «در حوزه تحول دیجیتال تلاشهای ارزنده و قابل تقدیری انجام شدهاست، آنچه مورد انتظار است، تبدیل اپلیکیشن «دیدار» به سوپر اپلیکیشنی است که مشتریان و بیمه گذاران بتوانند به راحتی خدمات صدور و خسارت را به صورت برخط و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.»عبداللهی در خصوص سیاست های سرمایه گذاری بیمه دی گفت : «شرکتهای بیمه در حیطه کاری خود دو بخش کلی دارند که بخش اول بیمهگری و کلیه فرآیندهای مربوط به آن است و بخش دوم حوزه مالی و سرمایهگذاری است، که در شرکت ما بار عمدهای از خدمات شرکت را به دوش می کشند.» وی افزود: «بیمه دی اگر چه در حوزه مالی توفیقات زیادی را کسب کرده است، اما در مبحث سرمایهگذاری نیازمند توجهات بیشتری است، همچنین در حوزه وصول مطالبات نیز پیگیری های خوبی انجام شده که نیاز به مراقبت دارد. همچنین بیمه دی در ماه های آتی دو مجمع خواهد داشت که امیدوارم به همت همکاران این مجامع خوبی را سپری کنیم.» عبداللهی در بخش پایانی دیدار نوروزی تاکید کرد: نیروی انسانی متخصص ومتعهد و خلاق سرمایه انسانی شرکت بیمه دی است که در این راستا جذب، نگهداری، آموزش، ارتقا و انتصاب سرمایه انسانی شرکت در مسیر ماموریت ها و اهداف شرکت و رسیدن به قله های مطلوب صنعت بیمه در کشور بسیار کلیدی است .مدیرعامل شرکت بیمه دی همچنین در ادامه با حضور در شرکت های " آتیهسازان امید نسل امروز" و " دستاورد دی" از شرکت های تابعه بیمه دی ، ضمن تبریک سال نو به همکاران حاضر در این شرکتها، از نزدیک به گفتگو با همکاران پرداخت و در جریان نقطه نظرات کارکنان قرار گرفت.
بانک مسکن به دارندگان حساب سپرده ممتاز، علاوه بر پرداخت سود، اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن(اوراق تسه) تخصیص میدهد.به گزارش تجارت به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن؛ حساب ممتاز بانک مسکن بر اساس وضعیت درآمدی، عقاید، سلایق و نوع فعالیت افراد در انواع متنوعی ارائه میشود تا بخش بیشتری از نیازهای مشتریان را پوشش دهد.انواع حسابهای ممتاز بانک مسکن شامل حسابهای ممتاز با تخصیص اوراق به صورت اولویتبندی و حسابهای ممتاز با تخصیص اوراق به صورت ماهانه است.در حسابهای ممتاز با تخصیص اوراق به صورت اولویتبندی، امتیاز همه حسابهایی که از تاریخ افتتاح آنها (و یا از تاریخ آخرین مرحلهای که اوراق به آنها تعلق گرفته) حداقل 6 ماه گذشته باشد، در پایان روز پانزدهم ماه محاسبه و بر مبنای مجموع اوراق تخصیصیافته به شعبه، به ترتیب اولویت امتیازهای کسب شده مشمول تعلق اوراق میشوند.این نوع حساب ممتاز نیاز به سپردهگذاری (رسوبگذاری) مبلغ خاصی برای تخصیص اوراق ندارد، میتواند گزینه مناسبی برای مشتریان با درآمدهای نامنظم و یا فصلی باشد.همچنین در حسابهای ممتاز با تخصیص اوراق به صورت ماهانه، اشخاص حقیقی و حقوقی، مشروط به نگهداری حداقل مانده، پس از گذشت یک ماه کامل منتهی به پایان روز پانزدهم، میتوانند از اوراق ممتاز بهرهمند شوند.