کد خبر: ۱۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
بر اساس آخرین مذاکرات و هماهنگی با شرکت ارتباطات سیار، قرار شده است به این شرکت برای حل مشکلات مربوط به آنتن دهی تا دهم اسفند فرصت داده شود.
به گزارش تجارت آنلاین و به نقل از ایسنا، معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: شرکت ارتباطات سیار برای برطرف‌سازی اختلالات خود تا دهم اسفندماه زمان خواسته است.
 
غلامرضا داداش‌زاده ، درباره زمان رفع اختلالات اپراتور اول تلفن همراه توضیح داد: بر اساس آخرین مذاکرات و هماهنگی با شرکت ارتباطات سیار، قرار شده است به این شرکت برای حل مشکلات مربوط به آنتن دهی تا دهم اسفند فرصت داده شود.
 
وی درعین حال عنوان کرد: به هر حال این شرکت ملزم است برای گسترش 3G در کشور فعالیت‌های خود را دنبال کند و به هر صورت فعالیت‌های توسعه‌ای گاهی اختلالاتی را به دنبال خواهد داشت.
 
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات در پاسخ به این سوال که از مهرماه به‌طور دائم زمان‌هایی برای حل این مشکلات اعلام شده و در نهایت با گذشت حدود شش ماه همچنان این اختلالات ادامه دارد، اظهار کرد: بررسی‌هایی که ما بر روی شاخص‌های همراه اول داشته‌ایم گویای آن است که وضعیت سرویس‌های این اپراتور نسبت به آبان‌ماه بهبود قابل توجهی پیدا کرده است.
 
داداش‌زاده در پایان یادآور شد: ما در سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در دوره‌های زمانی مختلف به‌طور آزمایشی با برخی از مشترکان تلفن همراه تماس گرفته و از آنها در خصوص خدماتی که دریافت می کنند نظرخواهی می‌کنیم. براساس اطلاعاتی که از این طریق به دست آمده نیز، اوضاع طی ماه‌های گذشته بهتر شده اما به هر صورت همان‌طور که اشاره شد عملیات توسعه‌ای گاه مشکلاتی را نیز به دنبال دارد.
برچسب ها: موبایل ، ارتباطات ، مقررات
نام:
ایمیل:
* نظر: