کامران کاظمی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: درحال حاضر مشترکان اینترنت پرسرعت دارای سطح خدمات برنز هستند که خسارت بر مبنای آن پرداخت میشود.
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران افزود: با توجه به این مصوبه ضریب دسترسی مشترکان در سطح برنز 98 درصد است.
وی درباره قرارداد موافقتنامه سطح خدمات گفت: "SLA" یک قرارداد دو جانبه بین خدمت دهنده و خدمت گیرنده است که براساس توافق و به منظور تضمین پارامترهای کیفیت خدمات توافق شده، منعقد میشود. در این قرارداد باید کیفیت، نحوه اندازهگیری تخطی از سطح خدمات و ضمانتهای اجرایی آن تعیین شود.
او افزود: چنانچه کاهش کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) از پارامترهای تعهد شده در قرارداد بیشتر باشد شامل پرداخت خسارت شده و در زمان بروز مشکل مشترکان میبایست با تماس با شماره 2020 نسبت به ثبت مشکل اقدام نمایند.