به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور پاسخگویی به خواسته و نیاز مشتریان توسعه کمی و کیفی خدمات غير حضوري را در دستور کار قرار داده که این امر با استقبال مشتریان و مخاطبان همراه شده است
گزارش عملکرد این سامانه حاکی است که تعداد تراکنش های صدای سپهر که از طریق کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است ٤٠ درصد رشد نسبت به مهرماه سال ٩٤ را به ثبت رسانده و به رقم ٨ میلیون و ١٧٢ هزار تراکنش بالغ شده است.
بر اساس اين گزارش، حوزه صداي سپهر بانک صادرات ايران با هدف پاسخگويي به سوالات مشتريان، تکريم مقام و حفظ شان مخاطبان ايجاد شده است، مردم از سراسر کشور در هر ساعت از شبانه روز ميتوانند، ضمن تماس با شماره ٠٩٦٠٢ علاوه بر استفاده از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز یاد شده نيز بهره مند شوند و پرسش ها و پيشنهادهاي خود را با پاسخگويان اين مرکز در ميان بگذارند.
بانک صادرات ایران که دارای گسترده ترین شبکه ارتباطی در داخل و خارج از کشور است همواره ضمن توجه به معیارهای مشتری مداری در راستای تعمیم و بسط فرهنگ استفاده مناسب از بانکداری نوین و ارتقای دانش بانکی مشتریان پیشگام بوده است.