بهگزارش روزنامه تجارت به نقل از روابطعمومی پستبانکایران: مهندس مهرانی ضمن تقدیر از صبوری و همیاری مشتریان بانک و قدردانی از حسن توجه کارکنان این ادارهکل در پاسخگوئی و اطلاعرسانی بهموقع به مشتریان گفت: خوشبختانه یکپارچهسازی سامانهها و استقرار سامانه جدید بانک با همکاری تمامی مجموعه جهت توسعه خدمات، ارتقاء امنیت و سطح دسترسی مشتریان به خدمات متنوع بانکی عملیاتی شد.
وی افزود: استقرار نرمافزار جدید و موفقیت در این مهم مرهون تلاش مضاعف تکتک کارکنان بانک در واحدهای ستادی و اجرائی است که با سعهصدر، هم در امر پاسخگوئی به مشتریان در سراسر کشور و هم حضور شبانه روزی برخی از واحدهای ستادی به انجام رسید.
مهرانی درپایان تأکید کرد: با انتقال جامع و کامل اطلاعات به نرمافزار جدید، شاهد خدمات گسترده و متنوع پستبانکایران درسطح شعب و باجههای روستائی خواهیم بود.