کد خبر: ۴۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم با تلاشی مضاعف در راستاي بازاريابي و ارتقاء جايگاه بي بديل خدمات بانکداري الکترونيک در ميزان توسعه يافتگي بانك ها و مؤسسات پولي و مالي، طي سال هاي اخير گسترش بكارگيري ابزارهاي بانكداري الكترونيك را در دستور كار خويش قرار داده است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در اين راستا ضمن انجام رايزني هاي متعدد با نهادها، ارگان ها، شرکت ها، سازمان ها، مراکز خريد، مراکز درماني، نهادهاي آموزشي و مذهبي و همچنين بازاريابي هاي مستمر و هدفمند، موفق گرديده تا كنون ۵۷ دستگاه خودپرداز اعم از ديواري، سالني و شعبه اي را در سطح استان نصب و راه اندازي نمايد.
گفتنی است، استان قم با ۱۴ شعبه فعال و ۷۸ نفر کارمند، دارای سرانه تعداد خودپرداز ۰۷/۴ ( از حیث تعداد شعب) و همچنین سرانه تعداد خودپرداز ۷۳/۰ ( از جهت تعداد پرسنل) بوده و اين در حالي است که سرانه کشوري تعداد خودپرداز در بانک قرض الحسنه مهر ايران، از لحاظ تعداد شعب معادل ۷۷/۱ و از حيث تعداد پرسنل نيز معادل ۳۲/۰ مي باشد.
خاطرنشان می سازد، این مدیریت از لحاظ تعداد خودپرداز، در بين بانک هاي استان نيز داراي عملکردي مطلوب و جايگاهي ممتاز و ارزنده مي باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: